سایت های مزایده آنلاین

سایت مزایده آنلاین ضربه ( Zarbeh)

توجه فرمایید : فعالیت سایت های مزایده ایی بدین دست طبق قوانین جرایم رایانه ای نهی شده و توصیه نمی گردند

سایت مزایده آنلاین ضربه ( Zarbeh)

سایت مزایده آنلاین ضربه ( Zarbeh)

با توجه به درخواست های مکرر دوستان مبنی بر معرفی سایتی مبتنی بر حراجی اینترنتی و مزایده آنلاین در این قسمت به معرفی اولین سایت از این دست در سایت E-Earn.ir با نام سایت ضربه می پردازیم شرایط رسیدن به درآمد اینترنتی و کار با اینگونه سایت ها کمی متفاوت با روش های دیگر است.

شما در سایت ضربه به صورت آنلاین و کاملا قانونی بر سر به دست آوردن یک کالا با دیگر رقبا چانه زنی خواهید کرد چگونه ؟ آهان ! از طریق فشردن یک کلیک به نام بید(بید بزن) ، حالا این بید چیست ؟

بید یا همان Bid  در لغت یعنی مزایده یا پیشنهاد که در این سایت به محض ثبت نام ۳بید مجانی معادل تقریبی ۲۰۰۰ تومان دریافت خواهید کرد و می توانید با معرفی این سایت جالب به بید های خود اضافه کنید و در مزایده های بیشتری شرکت کنید در ضمن امکان شارژ حساب خود را از طریق تمامیه کارت های عضو شتاب خواهید داشت .

نحوه فعالیت در سایت مزایده آنلاین ضربه ( Zarbeh)

کار با سایت بسیار ساده و جالب است و برای تفریح هم که باشد امتحان این روش بی ضرر و کاملا مجانی است ، توجه کنید که با کمی مطالعه و فرصت سنجی به راحتی می توان از سایت های حراجی و مزایده جوایز نفیسی برد که گاها کمتر از نصف قیمت اصلی جنس مورد نظر تمام می شود پس به اتفاق شما دوستان عزیز عملکرد سایت ضربه را نظارت خواهیم کرد می توانید نظرات خود را راجع به این سایت آزادانه اعلام کنید با ما همراه باشید .

“همچنین می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید .

روش کسب درآمد از این سایت : ثبت نام و شرکت در مزایده های آنلاین

حداقل پرداختی برای بار نخست :

برای ثبت نام و فعالیت در این سایت می توانید بر روی لینک ثبت نام یا بنر مربوط به این سایت کلیک نمایید .

 

مانیتورینگ : وضعیت سایت های مزایده آنلاین در ایران نامعلوم است فعلا فعالیت در این زمینه متوقف میگردد وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت : تاریخ آخرین برداشت : مبلغ کل برداشتی : تومان

‫8 دیدگاه ها

  1. کسب درامد درحال حاضر هیچی ندارم.میخوام کسب درامدم زیاد بشه ازبی پولی وفقیری زیاد رنج می برم باید چکار کرد.منو راهنمابی بفرمایید.باتشکر

    1. سلام
      در حال حاضر به نظر من تخصص داشتن و پشتکار می تونه کمک کنه البته برای رسیدن به موفقیت خیلی وقت ها زمین می خورید باید صبور باشید مطلب زیرین رو حتما مطالعه کنید :
      https://e-earn.ir/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d9%88-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a2%d8%ba%d8%a7/

  2. یه سوال کلی داشتم من تازه اومدم به این سایت
    روش کلی کسب درآمد رو توی سایتتون برام توضیح میدین ؟

    1. سلام خوش اومدی
      قسمت های مختلف سایت رو مطالعه کنی روش های کلی دستت میاد اما معمولا همه با کلیک و سایت های کلیکی شروع می کنند . موفق باشین .

  3. دوستان عزیز
    در این قسمت می توانید راجع به عملکرد سایت ضربه نظرات خود را ابراز کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا