سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب بیت کوین رایگان با سایت CoinAd

کسب بیت کوین رایگان با سایت CoinAd

این سایت اسکم و از رده خارج است

کسب بیت کوین رایگان با سایت CoinAd

دوستان عزیز در این قسمت سایتی را به شما معرفی می کنیم که تنها با کلیک بر روی تبلیغات می توانید از آن به درآمد بیت کوینی دست پیدا کنید و هر موقع که خواستید می توانید موجودی خود را از حساب سایت خارج کنید (مینی موم پرداخت ندارد) ، این سایت همانند سایت FreeBitcoin که در مطالب قبلی خدمتتان معرفی شده از جمله سایت های معتبر در زمینه بیت کوین هستند و تا بحال چندین پرداختی داشته اند.

پس با خیال راحت می توانید برای فعالیت در این سایت برنامه ریزی داشته باشید توجه کنید برای رسیدن به درآمد مناسب از سایت های کلیکی معتبر علاوه بر کلیک های خودتان حتما بایستی به جذب زیر مجموعه فعال و راهنمایی زیر مجموعه خود اقدام کنید در این رابطه هر سوالی داشتید می توانید با ما مطرح کنید . برای برداشت موجودی خود از این سایت به حساب بیت کوین نیاز دارید اگر تا به حال به افتتاح این حساب اقدام نکرده اید این قسمت را مطالعه کنید .

توجه کنید در سایت Coinad  از قسمت View Ads می توانید به دیدن تبلیغ های موجود بپردازید ، بعد از دیدن هر تبلیغ یک تست انسان شناسی به صورت حروف انگلیسی به نمایش در می آید که می بایست برای ادامه کار عینا حروف دیده شده را در محل مربوطه وارد و دکمه Verify را بفشارید .

 

ثبت نام در سایت CoinAd

 

“همچنین می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید .

نوشته های مشابه

‫98 دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت شما دوستان عزیز من دو تا سوال داشتم .اول این که ایا ارزی بجز ساتوشی که زیر مجموعه بیت کوین باشه که ارزش بیشتری داشته باشه و بشه رایگان مثل ساتوشی در اورد هست؟و این که میشه از با چند تا ایمل اقدام به دریافت ساتوشی کرد؟و این که این روشی که شما گفتین که از طریق تبلیغات میشه بیت کوین در اورد رو به زبان عامیانه برام تشریع کنین؟ خیلی خیلی ازتون ممنون

    1. سلام
      بیتکوین با ارزشترین ارزه فعلا . با چند ایمیل بهتره کار نکنید حسابها بسته میشه مگر اینکه هر حساب نت و ای پی جدا داشته باشه . دیدن تبلیغات و کسب درآمد به همین راحتی طبق توضیحات گفته شده عمل کنید .

  2. سلام.
    در زیرمجموعه گیری ، اگر یک نفر زیر مجوعت شد وپس از آن یک نفردیگه زیر مجموعه اون نفری کهزیرمجموعه من شده است بشه ،آیا هردونفر زیر مجموعه من شده اند؟یا اینکه فقط نفر اول زیرمجموعه ام است ؟

  3. سلام. خوبید. فرق بین
    ۰٫۰۰۰۱۵ mBTC
    با مثلا
    ۰٫۰۰۱۰۵ mBTC
    در چی هست؟
    چون من هر جا که سر میزنم حتی برای فروشش هم تنها ۲ صفر در سمت چپ گذاشتن
    ۰٫۰۰۱۵ اما این سایتها همشون به اینصورت هست ۰٫۰۰۰۱۵٫
    تشکر

  4. سلام من میخوام ثبت نام کنم تو coinad تو قسمت بیت کوین ادرس وقتی میزنم خطا میده در حالی که شناسه رو تو بلاک چین ساختم ولی وقتی میزنم میگه enter a valid betcoin adress
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. سلام.ببخشید زمان ثبت نام توسایت اطلاعات رو وارد میکنم اما وقتی برای عضویت کلیک میکنم میگه که کد دعوت منقضی شده یا پیدا نشد .توقسمت invitecode چی باید وارد کنم؟

  6. سلام من وقتی میخوام با فیسبوک ثیت نام کنم این ارور میاد ‎App Not Setup‎: ‎This app is still in development mode, and you don’t have access to it. Switch to a registered test user or ask an app admin for permissions.‎ …. ممنون میشم بگین مشکل از کجاست؟؟؟

  7. سلام … میخوام تو سایت coinad عضو بشم و ثبت نام کنم ولی انگار فقط از طریق فیسبوک باید ثبت نام کنیم … راه دیگه ای نداره ثبت نام کنیم؟؟؟

  8. سلام خسته نباشید
    خواستم نظر شما را درمورد نرم افزارهای موبایلی که ادعای پرداخت ساتوشی دارند را بدانم, بنظرتون کار کردن با این نرم افزارها ارزشی داره, چند موردش در گوگل پلی هم موجوده

  9. سلام این سایت قبلا عضو بودم و الان هم رمز عبور و هم پسورد بازیابی کردم اون کپچر هم درست میزنم ولی بازم ارور میده باید چه کار کنم … اینه ارورش: Account suspended راهنمایی لطفا

  10. سلام و خسته نباشید من از طریق سایت شما عضو coinad و epay شدم اگه با خط قرمز بالای حساب نوشته باشد logout یعنی حسابم بسته شده دیگه نمیتونم فعالیت کنم ممنون میشم زود جوابمو بدید.

  11. سلام
    یه مدتیه سایت کوین اد رو که باز می کنم من رو به یه آدرسه دیگه هدایت میکنه اون آدرس رو الان یادم رفته که چه بوده خود سایت هم دیگه اون آدرس رو نمیده میشه آدرس جدیدش رو ذکر کنین با تشکر

    1. سلام
      سایت به نظر واگذار شده البته اطلاعات کامل اعضا حفظش شده و با اطلاعات قبلی می تونید در سایت جدید به فعالیت ادامه بدین . لینکها اصلاح شدند موفق باشید .

  12. من یه سوال دیگه هم دارم.
    من نتورک مارکتینگ کار میکنم و اینکه یه سایتی دیدم که مثل نتورک مارکتینگ کار میکرد ولی با بیت کوین.به این شکل که یه مقداری بیت کوین میگرفت (۰٫۱ میلی بیت کوین) و از این مبلغی که میگرفت به ما درصد میداد.از مستقیما ۳۰ درصد میداد از مستقیمای اونا ۱۵ درصد میداد و مستقیمای اونا درصد میداد.همینجور تا ۱۰ لول پایین تر درصد میداد.میخواستم ببینم میشه همچین چیزی ؟ امکان داره؟ یعنی واقعا میدن؟

  13. سلام
    میخواستم بدونم تو همین سایتcoinAd کسانی که از طریق لینک ما ثبت نام کردن چند درصد درآمدشون پورسانت ما میشه??
    و سوال دوم اینکه ما از کسانی که مستقبما توسط لینک ما وارد شدن درصد میگیریم یا از کسانی که توسط لینک زیرمجموعه های ما وارد شدن هم درصد میگیریم؟؟
    با تشکر

  14. سلام من از سایت کوین اد موجودی را cash out کردم اما به wallet واریز نشده دلیلش چیه؟ و سوال دیگه که از خدمتتون داشتم اینه که موجودی اگر واریز بشه جهت تبدیل آن به ریال از طریق سایت شما چکار باید بکنم؟ با تشکر از زحمات شما

    1. سلام
      معمولا چند روز از زمان برداشت تا واریز به حساب طول میکشه برای تبدیل به ریال بعد از رسیدن موجودی به ده دلار از طریق قسمت صرافی اقدام کنید یا با ایمیلم در تماس باشید .

  15. سلام.من تو سایت coinadعضو هستم.چنتا از دوستامو عضو کردم ولی نمیتونم دوستامو زیر مجموعه کنم.حتی من کد زیر مجموعه گیری هم دادم بهشون.لطفا کمک کنین.سپاس گذارم

  16. سلام جهت cash out نیاز به کیف الکترونیکی دارد ؟ و چطور میتونم این کیف رو داشته باشم اگه ممکنه مراحلشو برای تازه کارایی مثل من بفرمایید ممنون

  17. سلام من برای برداشت روی Cashout کلیک کردم ولی به حسابم نیومده.یعنی اون مقداری که بدست آوردم از دستم رفت.

  18. سلام من Referral Link رو واسه دوستام فرستادم ولی فقط یکیشون زیر مجموعه من شد در صورتی که همشون با همون لینک ثبت نام کردن و دارن کار میکنن باهاش .مشکل کار کجان ؟

    1. سلام
      معمولا یه همچین اتفاقی بعیده مگه اینکه دوستتون قبلا طی چند روز گذشته سایت رو دیده و با نام کس دیگه ایی عضویتش ثبت شده یا لینکی که شما دادین مورد داشته .

  19. خیلی ممنون از پاسخ های شما
    من سوال دیگری داشتم
    من و دوستم یک فروشگاه اینترنتی داریم
    می خواستم بدونم که ایا امکانش هست برای این فروشگاهمون یه درگاه پرداخت بیت کوین بگیریم ؟
    یعنی این که مشتریانمان به جای پرداخت انلاین پول ، بیت کوین انلاین بپردازند ؟

  20. با سلام
    مشکل من حل فقط یه سوال
    الان من دو تا اکانت درسا کردم مشکلی پیش نمیاد ؟
    یعنی اکانت منو مسدود نمیکنن ؟
    با توجه به این که من فقط از یکیش استفاده خواهم کرد

  21. سلام . آیا در سایت کوین اد امکان خرید تبلیغات وجود داره یا نه از چه گزینه برای اینکار استفاده کنم
    گزینه free 20k Satoshi تو این سایت کارش چیه

  22. سلام. من دوباره میخواهم در این سایت فعالیت کنم اما پیغام میدهد مسدود شدم. راه حل دارد؟
    Account suspended

  23. ببخشید اخه یکی دوجا دیدم که کاربر ایرانی از همین سایت grandptc سند برداشت گزاشته بودن.
    ولی خب من مدتی هست فعایت میکنم وتقریبا به برداشتش نزدیک شدم.
    سعی میکنم همینجا خبر بدم.
    باز هم تشکر

  24. سلام
    ببخشید که باز هم مزاحم میشم
    راستش شما اولین سایتی هستید که به سوالم پاسخ میده
    وبسایت grandptc.com ایا وبسایت معتبری یه؟
    چون مدتی هست که فعالیت میکنم و کسب درامدش یه دلار به ازای هرکلیکه
    با زیرمجموعه گیری هم سریع میشه به حداقل برداشتش که ۱۰۰۰ دلاره رسید.

    وسوال بعدیم اینکه سایت CoinAD مقدار کسب رو با mBTC نشون میده یعنی من که الان ۰٫۳۵۲۱۵mBTC کسب کردم درواقع ۰٫۰۰۰۳۵۲۱۵ بیتکوین کسب کردم؟ دراین صورت این که خیلی کمه
    خیلی منون از شما که به سوال بنده حقیر جواب دادید

    1. سلام
      سایت grandptc.com یک کلاهبردار بزرگه وقتتون رو هدر ندین .
      در مورد سوال دوم هم حق باشماست و میزان درآمد شما دقیقا همینی هست که فرمودین . موفق باشید .

  25. سلام
    خسته نبشید
    پس از برداشت از سایت coinad چطوری باید بیتکوین رو تبدیل به دلار کرد و اون رو به یه حساب paypal انتقال داد
    یا چطوری میتونم باهاش گیفت کارت گوگل پلی بسازم؟
    برای خرید جم تو بازی کلش میخوام استفاده کنم

    1. سلام
      برای این کار باید از صرافی ها استفاده کنی که با حساب پیپال کار می کنند . برای بازی کلش از طریق سایت های ایرانی جم بخری راحت تری . موفق باشی.

  26. سلام.خسته نباشید.من چگونه میتوانم بنر تبلیغاتیه خودم را برایه زیر مجموعه گیری در سایتهای دیگر بگزارم؟

  27. ببخشید اگه تو این سایت تبلیغ ها رو نبینم و فقط زیرمجموعه گیری کنم پول زیرمجموعه رو میده یا اینکه برای گرفتن درصد از زیرمجموعه باید تبلیغ هارو ببینم؟

    1. پول زیر مجموعه در این سایت به کلیک شما ربطی نداره و شما می تونید با زیر مجموعه گیری به درآمد برسید اما اگه همه مثل شما فکر کنند دیگه کسی نیست که کلیک کنه و همه دنبال زیر مجموعه خواهند بود بهتره هم کلیک کنید هم زیر مجموعه بگیرید موفق باشید .

  28. من مدتیه که به مینیمم پرداخت این سایت رسیدم ولی چند روزه که درخواستمو pending زده و بیت کوینمو به حسابم واریز نمی کنه ؟ چرا ؟؟؟؟؟؟

  29. باسلام بنده مدتی از طریق دوستی وارد سایت virtapay.com شدم وتاکنون مبلغی هم درآمد کسب نمودم ولی نحوه برداشت از آن را دقیقاً نمیدانم اگر برای شما امکان دارد راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم

    1. سلام
      ویرتاپی یک نوع پول الکترونیکی هست اما فاقد قیمت واقعی دلار هست . برای تیبدیل به ریال بایستی جستجو کنید ببینید چه کسی این نوع پول رو از شما خریداری می کنه .

    1. با این سایت آشنایی ندارم بنابراین نمی تونم راهنمایی کنم ممکنه کلاهبرداری باشه ویا …. لطف کنید راجع به سایت های پرسش کنید که خودمون معرفی کردیم برای ترجمه متن هم می تونین از مترجم گوگل به آدرس : http://translate.google.com استفاده کنید برای تست سایت های دیگه که ما هنوز معرفی نکردیم می تونین نام سایت رو با کلمه Scam سرچ کنید البته یک مقدار هم بایستی زبان بلد باشین . موفق باشین.

  30. بازم سلام.بازم شرمنده هاااا…..من میخوام برداشت کنم ولی سایت این پیغامو میده:
    Payout request refused
    Based on your membership and investment(s), the payout maximum for your account is €0.00.
    در صورتی که Account Balance من 14.9 هستش.باید چیکار کنم؟بازم ببخشید این همه سئوال دارما…

  31. اول از اینکه توجه نشون دادین ازتون ممنونم.معنیشو متوجه شدم.ولی آخه شماره تلفن میخواد.منم عدد باید وارد کنم که عدد وارد میکنم.ولی بازم همین پیغامو میده.
    تازه یه مشکل دیگه ام برام پیش اومده.تو سایت neatbux درآمد کسب کردم ولی حالا موقع برداشت current password میخواد.این یکی چی هست؟اصلا چنین چیزی ندارم.
    (خیلی خیلی شرمنده که این همه سئوال دارما)ببخشییییییییدا.

  32. سلام.من توی ایگوپی ثبت نام کردم ولی موقع پر کردن بخش دوم این پیغامو میده:
    ‘-‘ contains characters which are non alphabetic and no digits
    باید چیکار کنم؟

  33. سلام

    با توجه به اینکه سایتها همه با mBTC کار میکنن ، اگر مستمر به سایت ها سر بزنیم و تو 3 – 4 سایت مثل کوین اد فعالیت داشته باشیم ، چقدر طول میکشه تا یک بیت کوین جمع بشه ؟

    واقعا این روش به صرفه هست یا وقت طلف کردنه ؟!

    1. سلام
      در صورت فعالیت مستمر و گرفتن زیر مجموعه مطمئن باشین به صرفه است منتها 1 بیت کوین تقریبا معادل 500 دلار آمریکاست و رسیدن به این مبلغ معلومه که طول میکشه . موفق باشید .

  34. سلام دوست عزیز در مورد این سایت گفته بودید که مینیموم پرداخت نداره ولی من برداشت میزنم نوشته Min. cashout is 0.15 mBTC

  35. سلام
    مطالبتون عالیه. بالخره من تونستم توی کوین اد و فیری کوین عضو بشم اما نمی دونم چطور میشه زیرمجموعه گیری کرد یا زیر مجموعه شد کاش یه مطلب در این مورد بزارید.
    ممنون

    1. سلام از طریق لینک زیر مجموعه گیری، این لینک رو باید برای کسی که میخاد در سایت ثبت نام کنه بفرستین یا جایی بزارین که کلیک کنه روی لینک و ثبت نام کنه تا زیر مجموعه شما حساب بشه .

  36. سلام
    منم به تازگی عضو کوین اد شدم، مطلبتونو درمورد زیرمجموعه گیری خوندم میشه لطف کنین راهنماییم کنین که چطوری میتونم زیرمجموعه اجاره کنم؟ ممنون ازلطفتون..

  37. سلام .
    من به تازگی سایت کسب درآمد از پاپ آپ راه انداختم .
    ممنون میشم سایت من رو هم بزارید برای معرفی .
    برای شما پورسانت ویژه در نظر میگیرم .
    منتظرتونم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا