اخبار و نکات کسب درآمدمتفرقه کسب درآمد اینترنتینرم افزارهای کسب درآمد

کسب درآمد اینترنتی در تلگرام (telegram)

کانال کسب درآمد اینترنتی در تلگرام (telegram)

با سلام دوستان و همراهان عزیز با یک خبر خوش در خدمتتان هستیم در این لحظه افتتاح رسمی کانال کسب درآمد از اینترنت در ایران به عنوان بزرگترین کانال کسب درآمد اینترنتی در تلگرام (telegram) را به اطلاع شریفتان میرسانیم با توجه به روند رو به رشد نرم افزارهای ارتباطات جمعی و سهولت دسترسی و کار با این دست از نرم افزارها یکی از بهترین آنها یعنی تلگرام را جهت خدمت انتخاب و زین پس علاوه بر راههایی که پیش از این حضورتان بوده ایم،این کانال نیز راهی خواهد بود جهت ارتباط صمیمانه تر و البته تخصصی تر . علاوه بر کانال رسمی،گروه کسب درآمد اینترنتی در تلگرام (telegram) نیز با عنوان eearnir@ راه اندازی شده است .

قوانین و توضیحات تکمیلی کسب درآمد اینترنتی در تلگرام (telegram)

بحث آزاد ، پرسش و پاسخ و بررسی سایت های مختلف و موارد مبتنی بر کسب درآمد از اینترنت بپردازیم ، جهت عضویت در کانال و گروه کسب درآمد اینترنتی بر روی لینک ها کلیک کرده و عضو شوید ، نظرات این پست را نیز جهت استفاده بهینه از گروه و کانال دنبال نمایید با ما همراه باشید .

آدرس گروه تخصصی در تلگرام : کلیک کنید
در صورتی که نرم افزار تلگرام را در اختیار ندارید دانلود کنید

دانلود ورژن مخصوص اندروید ، دانلود ورژن مخصوص ویندوز

دانلود ورژن مخصوص آیفون و آیپد

توصیه می کنیم کسب درآمد از اینستاگرام را هم مطالعه نمایید 

تذکر مهم : دوستان عزیز گروه جهت تبادل نظر پیرامون روش های جدید کسب درآمد از اینترنت و وضعیت سایتهای معرفی شده و موارد اینچنینی بنا نهاده شده بنابراین از قرار دادن تبلیغ و لینک های رفرال گیری بدون تایید مدیران گروه جدا خودداری کنید . لازم به ذکر است در صورت معرفی سایت و روشی کاربردی می توانید سایت مورد نظر را با لینک مختص به خود در گروه قرار دهید برای این منظور مدارک دریافتی از سایت یا اپ به همراه لینک را جهت بررسی به آی دی تلگرام بنده یا ایمیل ارسال فرمایید . موفق باشید.

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید
    لطف میکنید ادرس کانال یا گروهتون رو برای ما ارسال کنید …چون الان وارد هیچکدوم نمیشه

  2. سلام من دارم با سایتهای کلیکی کار میکنم ولی میخواستم برای اشنایی بیشتر وارد کانال تلگرام بشم که نمیتونم ممکنه لینکتونو برام بفرستید؟؟

    1. سلام
      سایت مسئولیتی در قبال تبلیغات نداره و این بنر فقط تبلیغه لطفا از طریق گروه تلگرام در تماس باشید مبلغ ما رو هم واریز نکردن و ممکنه اسکم شده باشند .

  3. با سلام
    گروه کسب درآمد اینترنتی به سوپر گروه تبدیل و آدرس آپدیت شد دوستانی که مایلند در مباحث پیرامون کسب درآمد شرکت کنند می تونن از طریق لینک گروه به عضویت در بیان . موفق باشید .

  4. سلام
    لینک گروه بروز شد دوستانی که مایلند در گروه فعال باشند می تونن به گروه بپیوندند توجه کنید قرار دادن لینک بدون هماهنگی با مدیران گروه خلاف قوانین گروهه لطفا رعایت بفرمایید .

  5. سلام
    دوستان عزیز گاها لازم میشه که لینک گروه جهت جلوگیری از سواستفاده عوض بشه بنابراین اگر جهت ورود به گروه مشکل داشتید از طریق ایمیل یا همین قسمت اعلام کنید تا لینک گروه به صورت خصوصی برای شما ارسال بشه کافیه ایمیل خودتون رو هنگام درج نظر صحیح وارد کنید . موفق باشید .

  6. من تازه با درامد اینترنتی اشنا شدم و نمیدونم به چه صورت هستش اگه امکانش هست یه فایل اموزشی برای من بفرستید ممنونتون میشم

    1. عزیز من فایلی ندارم که بخوام ارسال کنم همه مطالب تو سایت هست لطف کن مطالعه کن طبق مطالب عمل کن ، سوالی هم بود می تونی تو گروه تلگرام یا پست هر مطلب بپرسی حتما نظرات هر پست رو هم بخون بهت کمک میکنه موفق باشی.

  7. سلام لطفا میشه فایلی درمورد کسب درامد از اینترنت برای من بفرستید که کار شما را شرح بده

  8. سلام:برای کار با شما .گفته بودید. لینک را بفرستیم اگر ایمیل های دیگری ساخته باشم. برای افراد دیگر و در گوشی های خودشان.
    و استفاده نکنند.
    آیا میتوانم از اآون ایمیل ها برای کسب درآمد استفاده کنم ؟

  9. با سلام
    دوستان عزیز با توجه به رشد خوبه کانال و گروه کسب درآمد اینترنتی در تلگرام تصمیم داریم بسیاری از سایت های تحت تست رو قبل از قرار دادن در سایت در گروه و کانال جهت امتحان قرار بدیم بنابراین جهت بروز بودن حتما در گروه و کانال به ما بپیوندید . موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا