سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد بیت کوینی از طریق بازی اینترنتی

کسب درآمد بیت کوینی از طریق بازی اینترنتی

در این بخش با معرفی سایت معتبر بیتکوینی دونالدکوین خدمت رسیده ایم ، دونالدکوین به سبک بازی های اینترنتی طراحی شده و شما می توانید در آن علاوه بر سرگرم شدن با صرف زمانی کوتاه به چند روش جالب به درآمد مناسب بیتکوینی برسید.

در این سایت ساتوشی ها (کوچکترین واحد بیت کوین) بعد از ثبت نام به صورت خودکار به حساب شما اضاف می گردد و شما بسته به نوع حساب کاربری و استراتژی انتخابی خود در بازی تنها می بایست بیتکوین ها را جمع آوری کرده و بعد به حساب بیتکوین خود در blockchain منتقل کنید کار با سایت بسیار سادست که در ادامه قسمت های مهم آن را توضیح خواهم داد .

کسب درآمد بیت کوینی از طریق بازی اینترنتی

در ابتدا از طریق کلیک بر روی بنر یا لینک زیرین در سایت ثبت نام کنید ، حال حساب خود را از طریق ایمیل فعال کنید ، جهت دریافت بیتکوین های جمع آوری شده در این بازی اینترنتی می بایست حساب بیت کوین داشته باشید ( توضیحات بیشتر راجع به حساب بیتکوین و افتتاح حساب )

ثبت نام در سایت  DonaldCoin

توجه : متاسفانه این سایت به دلیل مشکلات مالی برای همیشه از دسترس خارج و اسکم است .

بعد از ثبت نام و ورود به سایت از قسمت های زیر می توانید بیتکوین رایگان دریافت کنید ، حتما ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید :

توضیح بخش های مهم و کاربردی در بازی DonaldCoin

  • Account : در این قسمت که بخش اصلی بازی محسوب می شود بعد از افزایش یا جمع شدن بیتکوین آن را از طریق دکمه Collect  به حساب اصلی خود در بازی انتقال می دهید . به همین راحتی ! البته قسمت های دیگری هم به عنوان جوایز  روزانه از جمله Daily Gift  ، Explore  ، Coin Store  و یا بکارگیری Sons  جهت افزایش بیتکوین در نظر گرفته شده که توصیه میکنم خودتان بازی ، تجربه و حتما استفاده کنید و اگر سوالی  در این زمینه بود بپرسید .
  • Referrals : در این قسمت می توانید با ارسال لینک مختص به خود سایر دوستانتان را به بازی دعوت کنید و از ۲۰ % جایزه در نظر گرفته شده برای این بخش بهره ببرید .
  • Upgrade : این قسمت بخش مهمی است چون استراتژی بازی خود را انتخاب می کنید و می توانید اکانت خود را ارتقا دهید در این بخش می توانید با انتخاب Fast Generator (جمع آوری با سرعت ۴ ساتوشی در دقیقه و با ظرفیت ۴۰۰ ساتوشی ) و یا Big Generator  (جمع آوری با سرعت ۲ ساتوشی در دقیقه و با ظرفیت ۶۰۰ ساتوشی ) را انتخاب کنید .

همچنین با ارتقا حساب خود می توانید سرعت ، ظرفیت بالاتر و سود بیشتر را هم تجربه کنید ، ارتقا تا چهار سطح در نظر گرفته شده است ( توصیه میکنیم بعد از مدتی رایگان بازی کردن ارتقا حساب انجام دهید که با نحوه کار کاملا آشنا و بازده بیشتری داشته باشید این قسمت اختیاری است )

  • Campaigns : در این بخش از طریق دیدن آگهی های روزانه مشابه سایت های کلیکی بیتکوین دریافت می کنید .

سعی شد تمامیه قسمت های مهم این بازی اینترنتی به صورت خلاصه توضیح داده شود باز در صورت نیاز به توضیحات بیشتر می توانید در گروه تلگرامی درآمد اینترنتی یا در قسمت نظرات همین مطلب مطرح کنید . موفق باشید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا