اخبار و نکات کسب درآمدمتفرقه کسب درآمد اینترنتیمقاله و کتاب های کسب درآمد

کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی 

با توجه به این موضوع که تعداد بسیاری از دوستان با سرچ کلماتی همچون کسب درآمد ، کسب و کار اینترنتی ، کسب درآمد از اینترنت و … بعد از ورود به این سایت با تعداد زیادی از موضوعات و مطالب روبرو میشوند که گاها برای آنها تازگی دارد،از این رو تصمیم بر آن شد طی این پست و مقاله به صورت مختصر راجع به کسب و کار اینترنتی صحبت کنیم و در ادامه به معرفی قسمت های مختلف سایت بپردازیم تا ان شا ا… به نحو بهتری بتوانیم در خدمتت عزیزان باشیم .کسب و کار اینترنتی

مسلما خالی از لطف نیست با طرح این پرسش مطلب را آغاز کنیم

  چرا کسب و کار اینترنتی ؟

در جواب می توان گفت به دلیل سهولت دسترسی و گستردگی رو افزون وسایل مرتبط با اینترنت و در نتیجه وجود بازاری بالقوه با حجمی بسیار گسترده که در هر زمینه می توان در آن مشتری مورد نظر را به دست آورد و در نتیجه به معامله پر سودی رسید،گفتنی است در این بین تبلیغات اینترنتی نیز به عنوان واسطه این بازار جایگاه ویژه ایی را بخود اختصاص داده است .

راه اندازی و کسب و کار اینترنتی از چه لحاظ سودمند است ؟

در رابطه با این سوال می توان گفت هزینه داشتن یک ویترین به صورت وبگاه اینترنتی ، فروشگاه و یا استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی خود ، تخصص ، خدمات و یا محصولات در اینترنت به مراتب از مکان های فیزیکی کم هزینه تر و عمدتا از لحاظ هزینه قابل غیاس نیستند در حالی که می توانند بسیار پر بازده باشند .

و اما سوال مهم تر و آن اینکه کسب و کار اینترنتی یا کسب درآمد آنلاین را از کجا و چگونه آغاز کنیم ؟

ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید

جواب این پرسش دو قسمتی است

در قسمت اول شاید بتوان گفت بهترین راه شروع کسب و کار اینترنتی ارائه مهارت و تخصص خود، خدمات و یا کالا در هر زمینه ایی به صورت اینترنتی است در واقع چالش اصلی بعد از داشتن مهارت یا جنسی برای عرضه پیدا کردن راهی است جهت ارائه آنلاین این خدمات یا محصولات مورد نیاز مردم ، شاید تا چندی پیش از این ارائه تاکسی اینترنتی یا گوشت و مواد پروتئینی روزانه مردم به صورت اینترنتی خیالی خوش به نظر می رسید اما در حال حاضر این موارد جز واقعیات هستند و به مرور برای عموم مردم عادی خواهند شد . شما چه مهارت و تخصص یا کالایی برای عرضه دارید ؟

در مورد قسمت دوم هم می توانید از روشهایی که در اینترنت بر اساس کلیت تبلیغات کار می کنند و ما آنها را در قسمت موضوعات سایت معرفی کرده ایم استفاده کنید تا در کنار آشنا شدن با روشهای تبلیغی در اینترنت و کسب درآمد از این راهها حتما به فکر فراگرفتن مهارت یا تولید محصولی مورد نیاز برای مردم باشید که بتوانید در آینده آن را به صورت آن لاین عرضه کنید .

در سایت e-earn.ir چگونه می توان به کسب و کار اینترنتی پرداخت؟

انواع روشهای کسب درآمد که عموما رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است از جمله سایت های سرمایه گذاری ، سایت های مرتبط با بیتکوین ، سایت های کلیکی ایرانی ، سایت های کلیکی خارجی و غیره، بهتر است قبل از فعالیت در این سایت ها از قسمت افتتاح حساب های اینترنتی اقدام به ایجاد حساب اینترنتی از جمله پرفکت مانی و بیتکوین کنید و در ادامه از قسمت مانیتورینگ سایت که وضعیت کلی سایت ها در آن بروزرسانی می شود سایت را بر اساس وضعیت فعلی انتخاب و طبق توضیحات هر سایت اقدام به فعالیت در سایت مورد نظر کنید، اگر توضیحات سایتی به نظر شما مبهم بود یا نیاز به شرح بیشتری داشتید بعد از خواندن مطلب اصلی و نظرات هر پست می توانید از قسمت نظرات همان مطلب،سوال خود را مطرح و یا با پیوستن به گروه تلگرامی ما از تجربه سایر همکاران استفاده نمایید .

موفقیت روز افزون شما را خواستارم ما را از نظرات خود بی بهره نگذارید .

نوشته های مشابه

‫20 دیدگاه ها

    1. سلام
      دوست عزیز این سایت مرتبط با بازار فارکس و خرید و فروش ارز و طلاست که کار کردن باهاش تجربه و مهارت چندین ساله لازم داره و مشابهش هم زیاد هست .

  1. سلام.اگر ممکنه توضیحاتی درمورد ساختن سایت و وبلاگ بدهید. ایا ما هم میتوانیم سایتی برای خودمان طراحی کنیم واحتیاج به چه سطح دانشی داریم.

    1. سلام
      برای ایجاد سایت یا بلاگ مطلب زیاد هست و در قالب توضیحات نمیگنجه بهتره سرچ کنید در گوگل و ابتدا با وبلاگ نویسی شرو ع کنید و کمی زبان html .

  2. با سلام و خسته نباشید در حالت کلی با کلیک کردن تو سایت ها بدون عضو گیری یا هزینه گذاشتن میشه پول درآورد یا نه حتما باید عضو گیری کنیم و….

  3. با سلام .
    آیا میتوان با بیتکوین به صورت هاست ایرانی کسب درآمد کرد ؟
    و بیتکوین میتواند وبسایت طراحی سایت تبلیغ کند ؟

  4. سلام توضیحات واضح نیست من که متوجه نشدم باید چکار کنم . اگه ممکنه مرحله به مرحله توضیح بدید.

    1. سلام
      اجازه بدید قسمت دوم مقاله کسب و کار اینترنتی ، یعنی کار با سایت e-earn.ir مرحله به مرحله توضیح بدم
      ۱- از قسمت افتتاح حساب اینترنتی حداقل دو حساب پرفکت مانی ، بیتکوین رو باز کنید .https://e-earn.ir/category/acc/
      ۲- از قسمت مانیتورینگ سایت لیست کاملی از تمامی سایت ها و روشهای کسب درامد رو جدول وار می تونید ببینید با توجه به وضعیت سایتها
      ، ایرانی یا خارجی بودن سایت می تونید انتخاب کنید .https://e-earn.ir/monitoring/
      ۳- توضیحات سایت و روش انتخابی در مرحله قبل رو به همراه نظرات سایر کاربران کامل بخونید و طبق توضیحات عمل کنید .
      ۴-کسب درامد رو شروع کنید و در صورت داشتن سوال در قسمت نظرات هر سایت یا روش مطرح کنید و در همون قسمت جواب رو دریافت کنید .
      ۵- عضو کانال و گروه تلگرامی ما بشید تا از آخرین وضعیت سایت ها سریع تر با خبر بشید و از تجربیات سایر اعضا استفاده کنید . http://t.me/eearnir

      موفق باشید .

    1. کدوم قسمت رو متوجه نشدید ؟ حرف کلی بنده تو این مقاله اینه که یا باید یه کار یا خدمتی داشته باشی که بتونی اینترنتی ارائه بدی یا از روشهایی که توسایت گفتم درآمد کسب کنی برای دیدن انواع مختلف روشها هم به قسمت مانیتورینگ سایت با آدرس زیر مراجعه کنید :
      https://e-earn.ir/monitoring/

  5. سلام،واسه یه نفر که تازه عضو شده توضیحات روشنی نیست ، اگه میشه یه تضیحی در مورد اینکه چجوری بنر تبلیغاتی درست کنیم و روش کلیک کردن و چجوری زیرمجموعه بگیریم و … بدید.
    ممنون

    1. سلام و درود
      هرکجای مطلب رو متوجه نشدید بفرمایید مجدد توضیح میدم توی همین قسمت نظرات ،در مورد روش ساخت بنر بهتره تو گوگل سرچ کنید بیشتر مرتبط با سایت های طراحی و گرافیک هست، در مورد نحوه کلیک کردن دقیقا متوجه منظورتون نشدم ، برای زیر مجموعه گیری هم می تونید از طریق شبکه های اجتماعی و یا زدن سایت یا وبلاگ و انتشار لینک مختص به خود اقدام کنید . موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا