اخبار و نکات کسب درآمدسایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب و کار اینترنتی با سایت ایرانی لایف کلیک (LifeClick)

سایت ایرانی لایف کلیک

سایت ایرانی لایف کلیک

توجه : دوستان و همراهان عزیز

در تعریف سایت اسکم و کلاهبردار جوابگویی به کاربران و ادامه مثلا پشتیبانی دردی را دوا نمی کند بهتر است ابتدا مسائل و قوانین ساده سایت PTC را درک کرد بعد اقدام به راه اندازی سایت نمود . اگر سایتی کلیکی به هریک از گفته ها و قوانین وضع شده خود عمل نکند یا اقدام به تعطیلی نماید،آن سایت اسکم و در صورت عدم تسویه دقیق و شفاف با کاربران کلاهبردار است که بنا به دلایل زیر که مستند هستند همه این موارد شامل حال کنونی سایت لایف کلیک است .

سایت لایف کلیک بنا به اهم دلایل زیر اسکم و کلاهبردار است.

۱- اقدام به تعطیلی عجولانه سایت به بهانه فرار از مالیات که خود عذریست بدتر از گناه

۲- عدم تسویه حساب کاربران مخصوصا حساب جاری و سپرده و عدم توجه به وقت و انرژی گذاشته شده کاربران

۳- عدم تسویه حسابهای فعال شده (لایف) و محاسبه زیر مجموعه های اجاره ایی خریداری شده

۴- عدم واریز جوایز مسابقات

۵- ادعای پس دادن سرمایه های نقدی کاربران با شرایط سخت طی ۱ تا ۱۰ ماه آن هم فقط مختص کاربرانی که نقدا سرمایه گذاری کرده اند

۶- پس ندادن اصل سرمایه با وعده سایت جدید در چند ماه آینده

و …..

تذکر جدی به کاربران : توصیه میکنیم سرمایه خود را از این سایت خارج کنید وگرنه ممکن است چند وقت دیگر اثری از مدیران و مسئولین این سایت نباشد .

یک روش برای کسب و کار اینترنتی با سایت ایرانی و با شرایط کاری نسبتا مناسب را به عنوان آخرین مطلب در سال جاری انتخاب کرده ایم ، سایت لایف کلیک مدتی است فعالیت خود را آغاز و تا بحال روند خوب و رو به رشدی داشته است.

از جمله مزایای سایت لایف کلیک می توان به :

پرداخت های بروز ، حداقل پرداخت ۱۰۰۰ تومانی و بدون قانون خاصی جهت برداشت ، تعداد تبلیغات روزانه مناسب ، تعداد قابل توجه زیرمجموعه در حالت استاندارد (۲۰۰۰ زیر مجموعه) اشاره کرد که در صورت ادامه فعالیت سایت می تواند بسیار پر سود باشد ، گفتنی است در سایت لایف کلیک امکان سرمایه گذاری اینترنتی نیز فراهم شده که در رابطه با این موضوع می توانید بعد از ثبت نام شرایط و سوالات خود را با مدیریت سایت مذکور در میان بگذارید ، امیدوارم همچون سابق برای تست و مانیتورینگ عملکرد این سایت ایرانی با ما همراه باشید . هرگونه نظر ، سوال و یا انتقاد راجع به عملکرد لایف کلیک را می توانید در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید . موفقیت شما را خواستاریم .

“همچنین می توانید با پیوستن به کانال تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید .

روش کسب و کار اینترنتی با سایت ایرانی : دیدن تبلیغات در قسمت آگهی های کلیکی ، خرید و فروش سهام سایت ، آگهی بنر و انجام سورف

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۱۰۰۰ تومان ، بدون قانون برداشت

 

ثبت نام در سایت لایف کلیک

 

مانیتورینگ : اسکم،کلاهبردار و از رده خارجوضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت :  ۱۹ تاریخ آخرین برداشت : ۱۳۹۶/۸/۸ مبلغ کل برداشتی : ۱۲۱۵۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

‫79 دیدگاه ها

  1. باسلام من در لایف بودم باخریتم ۳۱۲۰۰۰۰هزارتومن ریختم بعد ازیک هفته یاوه گویش شروع شد که همون مالیات بود وعد سایت بیز رو دادبعد هم نخواستم توی اون که معلوم نبود کی راه میافتاد باشم یه قصد بعد ازپنج ماه به مبلغ ۱۰۴۰۰۰۰هزارریختم ماه بعد نریخت تازنگ زدم گوشیرو دادبه یه نفردیگه اونم گفت خط واسه یه کلاهبردار بوده خلاصه یه مشت حروم زاده ازخدامیخوام خرج دفن وکفنشون هم نشه پولمونو خوردن مملکت بی درو پیکر رفتم دادسرا فرستادن کلانتری میگم ثبت شده توستاد ساماندهی میگه به من ستاد ساماندهیو نشون بده.

  2. ممنون که سرعت سایتتون بالاست برای این تو خیلی از سایتا رفتم ولی سرعت سایتشون بد بود خداروشکر که راحت چیزی که میخواستم پیدا کردم

  3. باسلام و خدا قوت به شما مدیریت محترم سایت و همکاران عزیزتان
    برایتان موفقیت روز افزون از پروردگار یکتا آرزومندم!

  4. مدیر سایت هنوز داره جواب ادم رو میده فک نکنم کلاه بردار باشه اگه کلاه بردار بودن تا حالا رفته بودن ترکیه و جواب نمیدادن من تو سایت خیلی سرمایه گذاری نکردم یه ۵۰ هزارتمنی میشه. راجع به تسویه حساب درسته منصانه نیست پول کاربرا رو قطره قطره بدن ولی این چیزیه که موقع ثبت نام ما قوانین سایت رو قبول کردیم که اگه واسه سایت مشکلی پیش بیاد مدیر سایت اینجوری پول کاربرا رو حساب میکنه. پولو هم که گفته که قسط اول رو بین ۱۱ تا ۲۰ آذر میدن .

  5. سلام
    درود بر شرف و انسانیت شما مدیر و ادمین سایت اینقدر دقیق و محکم جواب دادید واقعا کیف کردم
    متاسفم برای چاپلوسان و کسانیکه به بهانه وعده های پوچ مدیر سایت دیگران رو هم بدبخت میکنن جالبه یک عده شمارو محکوم میکنن پول گرفتید درحالی که ۲۰۰۰ کاربر برای سایت جذب کردید که خودش نشان از اعتبار شماست و حق مسلم شما بوده و یه عده میگن تو بازار سرمایه گذاری شده خخخ
    من موندم چرا یه عده نون میخورن واقعا حیفه البته این رو از حلقون خانواده بدبختشون میکشن بیرون چون با این طرز فکر اصلا نمیشه رو مغزشون حساب کرد
    بنده همونم که کانال زده بودم و پولم رو تمام و کمال گرفتم خوشحالم برای یه عده بزدل وقتم رو حروم نکردم بزاری همچنان به ارسال عدد۱ و ۲ ادامه بدن خخخ
    درود بر شرف و انسانیت شما

    1. سلام
      شما لطف دارید سعی میکنیم واقعیات رو منعکس کنیم برداشت و نظر آزاده و همه نظرات تا جایی که قابل تایید باشه و حتاکی نداشته باشه اینجا تایید شده . موفق باشید .

  6. من هم یه کاربر عادی هستم هم سرمایه گذار.
    اگه شک دارین میتونم اسکرین پیجم رو هم براتون بفرستم.
    چند تا از دوستان و خانواده رو هم به این سایت معرفی کردم پس این وسط کم ضرر نکردم و علاوه بر سرمایه اعتبارم هم از دست دادم.
    ولی نظرم اینه که اگه میخواستن کلاه برداری کنن مثل بقیه سایت های اسکم یهو غیب میشدن

    1. توصیه میکنم سر سایتی که به قول خودتون اعتبار شما رو هم خدشه دار کرده زیاد امیدوار نباشی هرچند من یکی از خدامه بیاد پولاهای مردم و من رو بدن مسئولین این سایت . موفق باشید.

  7. سلام.نباید یه طرفه صحبت کرد.سایت لایف دارای نماد و ثبت در ساماندهی بود.یعنی اول با برنامه جلو اومد.ولی بعد از یک سالگیش بخاطر مشکلاتی که پیش اومد ساماندهی مجوزش رو تمدید نکرد.یعنی سایت دیگه نمیتونست به صورت قانونی کار کنه.
    دوم که بخش تسویه باشه.باید قبول کنیم که خود سایت کلیکی درآمدی نداره که سایت ماهی ۲۰% سود بده(اینو میشه با محاسبه قیمت تبلیغات با درآمد از کلیک ها فهمید)
    پس یا سایت کلیکی باید کلاهبردار باشه یا با سرمایه گذاری تو بازار سود کاربراش رو بده(ایده اصلی لایف هم به نظرم جذب سرمایه بود)
    لایف کلیک هم با پول کاربران تو بازار سرمایه گذاری کرده بود تا سود کاربرانش رو بده.
    کسایی که تو بازار هستند میدونن نمیشه یهو کل سرمایه رو به پول نقد تبدیل کرد
    حالا که این اتفاق برای سایت افتاد.سایت زمانبدی کرده برای تصویه حساب تا سرمایش رو نقد کنه و پول کاربران رو پس بده.
    حالا دلیل اینکه من از لایف کلیک حمایت میکنم و پولم رو بیرون نمیکشم و تو سایت جدید هم ثبت نام میکنم و بیشتر سرمایه میزارم توش چیه:
    ۱:بلافاصله بعد ار به مشکل خوردن سایت درگاه پرداخت سایت غیر فعال شد تا کسی سرمایه گذاری نکنه.(اگر سایت قصد کلاهبرداری داشت درگاه رو باز میزاشت و تا زمانی که همه مطمئن بشن سایت کلاهبرداره ملیون ها تومن سرمایه گذاری جدید میشد که همه میرفت تو جیب مدیران سایت)
    ۲:ثبت نام در سایت غیر فعال شده
    ۳:اگر سایت کلاهبردار بود مثل بقیه سایت های اسکم از دسترس خارج میشدن و پاسخگو نبودن نه اینکه بلافاصله بیانیه بدن.
    من هیچکاره لایف هستم ولی به درستی و کارشون ایمان اوردم.
    حالا کمی فکر نیازه تا ببنیم که شاید همه یک روزی با یک مشکلی روبرو بشن.نباید یک طرفه به قاضی رفت.
    کمی تامل……..

    1. سلام
      دوست عزیز با تمامیه احترامی که برای شما و نظرتون قائلیم اما به نظر نمیاد شما کاربر ساده ایی باشی که وقت ویا سرمایه خودت رو از دست رفته ببینی ، حداقل اینجور به نظر نمیاد اگر ما سایتی رو اسکم اعلام میکنیم حتما دلایل واضحی داره واسنادی در کنارش هست با افسانه و قصه پردازی نمیشه سایتی رو معتبر دونست وضعیت کنونی سایت لایف از اسکم شدن هم بدتره پس لطفا شما اگر واقعا نسبتی با عواملین این سایت نداری بی خودی سنگ کسی رو به سینه نزن مطمئن باش اگر زمانی این سایت و عواملش درست و حسابی تسویه کردند خودم اطلاع رسانی خواهم کرد اما با وعده سر خرمن کسی به پولش نرسیده . در ضمن اسم سایت کلیکی روشه یعنی کلیک و پرداخت و اگر از جایی دیگه سود برده شده یا هر چیز دیگه به کاربر ربطی نداره و جوابگو خود مدیران سایت هستند . موفق باشید .

    1. سلام
      دوست عزیز اولا که موضوع فقط شخصی نیست و جمعی است ، من شخصی رو میشناسم که امروز سرمایه گذاری کرده و فردا سایت تعطیل و اسکم شده ثانیا شما وقتی برای شخص یا جایی مثلا به اندازه ۳ میلیون کار میکنی و ۱ میلیون دریافتی داری بیشتر بابت گرفتن ۱ میلیون خوشحالی یا ناراحت بابت نگرفتن ۲ میلیون مابقی ؟؟؟

  8. کلا سایت بسته میشه
    اسکم شد
    اینم بزرگترین سایت کلیکی ایران
    مدیر گفته سایتهای کلیکی همه باید بسته بشم به نظرتون حقیق داره بیا برای فرار از واقعیت گفتن

  9. همچین درآمدی برای کاربرای معمولی که فقط تو مغازشون بیکارن می خوان درآمد دیگه داشته باشن اصلا جواب نمیده هیچ اینترنتتون هم الکی مصرف میشه

    1. سلام
      اگر به فکر ارتقای کارتون نباشید بله به صرفه نیست اما در صورت ارتقا و گرفتن زیر مجموعه و داشتن پشتکار می تونید به درآمد خوبی برسید .

  10. از تاریخ ۹۳/۷/۲۳ زده در حال انتظار پرداخت.یعنی یه هفتس پرداخت نکرده؟
    ایرادی داره؟

    1. سلام
      مورد بانکی پیش اومده بود حل شد و سایت در حال حاضر در حال پرداخته و مشکلی نسیت ، وضعیت سایت ها رو مرتبا می تونید بررسی کنید . موفق باشید .

    1. سلام
      از طریق پخش کردن لینک شخصی که تو حساب کاربری می تونی ببینیش ، برای پخش لینک هم به هر طریق که می تونی اما اسپم نکن چون نتیجه عکس میگیری بهترین راه حل اینه که سایت رو تو یه صفحه شخصی معرفی کنی و لینک صفحه شخصیت رو تبلیغ و پخش کنی . موفق باشی .

  11. با سلام من ثبت نام کردم بعد روی آگهی های تبلیغی کلیک کردم .آگهی های مدیرو رو آورده که هرچی میزنم روش هیچ اتفاقی نمیفته . چجوریه . لطفا به ایمیلم پاسخ بدید ممنون

    1. سلام
      با کلیک روی آگهی مدیر تیک کوچکی روی نوار آگهی ظاهر میشه که جهت ادامه دیدن تبلیغات می بایست روی تیک کلیک کنید و بعد سایر آگهی ها رو هم به همین ترتیب ببینید .

  12. داداش شما نوشتی تعداد و مبلغ برداشت ولی نگفتی مثلا صرف کلیلک کردن روزانه میانگین چقد میشه ازش درآورد؟

  13. سلام من ثبت نام کردم وقتی میخوام ورود کنم میزنه ای پی شما تغییر کرده مشکل از کجاست

  14. ببخشید من همش میرم ثبت نام کنم .یا نمیشه سایت خیلی سخت باز میشه اگرم بخام ثبت نام کنم معرف چی باید بزنم همیشه گوشه صفحه میزنه مهم.یه چیزی بگید اونجا بنویسیم

    1. سلام
      خیلی از کاربران ثبت نام کردند و همچنان ثبت نام انجام میشه احتمالا ایراد از جانب شماست معرف رو اگه از سایت ما به سایت لایف کلیک رفته باشید eearnir هست وگرنه می تونید وارد کنید .

  15. سلام
    اقا میشه ب من هم یاد بدی چطور این همه زیرمجموعه جذب کردی توی لایف کلیک
    لطفا ب ایمیلم پاسخ رو بدهید
    سپاس

  16. سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از
    دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

  17. سلام چرا من وارد سایت لایف کلیک نمیتونم بشم واگهی ها رو ببینم وقتی روی اگهی کسب درامد کلیک میکنم وارد صفحه جشنواره بهاره میشه لطفا کمکم کنین

  18. سلام من چطوری ثبت نام کنم و چطوری باهاش کار کنم من خیلی وقت دنبال کسب کار اینترنتیم ولی پیدا نکردم

    1. سلام
      بعد از کلیک بر روی لینک ثبت نام تو سایت مورد نظر ثبت نام کنید ، وارد حساب کاربریتون بشید تبلیغات رو ببینید و کسب درآمد داشته باشید .

  19. سلام
    من درست متوجه شدم ایا .من میرم تبلیغات شرکتهترو میبینم ومیام از شما پول میگیرم ؟

  20. دوستان عزیز سایت لایف کلیک در حال حاضر مسابقه زیر مجموعه گیری داره که می تونید از طریق گرفتن زیر مجموعه مستقیم از طریق لینک مختص به خود در این مسابقه شرکت کنید ، بعد از ثبت نام بر روی اگهی ها کلیک کنید این مسابقه تا ۲۰ فروردین ماه مهلت داره موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا