سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب و کار اینترنتی با GPTPlanet

کسب و کار اینترنتی با GPTPlanet

سایت کلیکی آذرباکس

توجه و هشدار : این سایت بدون دلیل همانند اکثر سایت های خارجی به ظاهر معتبر آی پی و حساب ایرانیان را مسدود میکند ، سرمایه زیاد وارد این سایت و اسکالر نکنید . موفق باشید .

می توانید از سایر سایت های خارجی که هنوز واقعا معتبر هستند از لینک روبرو دیدن نمایید : سایت های خارجی معتبر

برای کسب درآمد از اینترنت در این مطلب شما را با سایتی آشنا می کنیم که از سال ۲۰۱۰ تا این لحظه آنلاین و در حال پرداخت است ، سایت gptplanet  مدتهاست که در عرصه کسب و کار اینترنتی فعالیت خود را شروع و همچنان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های ptc  در دنیا محسوب می شود در این سایت شما قادرید تا بینهایت زیر مجموعه مستقیم داشته باشید و از فعالیت آنها بهره مند شوید ، حداقل پرداختی یک دلاری به حساب پرفکت مانی می تواند دلیل دیگری بر فعالیت مستمر و هدفمند در این سایت باشد .

کسب و کار اینترنتی با gptplanet می تواند همراه با یک استراتژی کوچک آغاز شود،از آنجاییکه که نرخ زیر مجموعه مستقیم در حالت عادی تنها ۱۰ درصد ارزش هر تبلیغ در نظر گرفته شده براحتی با هزینه ۵ دلاری در ماه می توان عضویت را ارتقا و به ۱۰۰ درصد ارزش هر تبلیغ رساند البته این استراتژی برای دوستانیست که به صورت حرفه ایی تر قصد کار با این سایت کلیکی خارجی را دارند ، در غیر این صورت می توانید در حالت استاندارد روزانه تبلیغات را مشاهده و به محض رسیدن به مبلغ یک دلار برداشت کنید .

برای عزیزانی هم که به هر دلیل برای گرفتن عضو مستقیم  دچار مشکل هستند پیشنهاد خوبی داریم ، برای این منظور بعد از ثبت نام در سایت Gptplanet  میتوانید از طریق قسمت تماس با ما یا آی دی تلگرام MehdiHosseinzade@ با بنده در تماس باشید . موفقیت شما را خواستارم .

روش کسب درآمد از این سایت : دیدن تبلیغات در قسمت VIEW ADS و PTCWALL  برای دیدن هر تبلیغ بایستی تست انسان شناسی را درست پاسخ دهید ، تست انسان شناسی به صورت یک تصویر برعکس نمایش داده می شود .

حداقل پرداختی برای بار نخست : یک دلار

 

ثبت نام در سایت GPTplanet

 

مانیتورینگ : اسکم،کلاهبردار و از رده خارجوضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت : ۱ تاریخ آخرین برداشت : ۱۳۹۶/۳/۱۵ مبلغ کل برداشتی : ۱ دلار

 

 

نوشته های مشابه

‫10 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید
    آیا این سایت (جی تی پی پلانت) به تغییر آی پی در یک روز ،حساسه؟
    میشه لطف کنید و بفرمایید که کدوم یک از سایتهای خارجی که معرفی کردید به تغییر آی پی حساسند؟

  2. سلام
    این سایت ارزش فعالیت به صورت حرفه ای و توام با سرمایه گذاری رو داره؟ حداکثر مقدار پرداختی در لول بالا چقدر و فاصله زمان واریز چند روزه ؟

    1. سلام
      این سایت از سایت های قدیمی و پر سابقست و دریافت از این سایت تست شده و مشکلی نداره ارزش کار داره به شرط ارتقا و گرفتن زیر مجموعه ، حداقل مقدار پرداخت یک دلاره و زمان های واریز در قسمت آپگرید اکانتها مفصل ارائه شده می تونید ببینید . موفق باشید .

  3. سلام
    دوستان عزیز اولین برداشت از سایت gptplanet انجام شد از این به بعد با خیال راحت تری می تونید در این سایت فعالیت کنید . موفق باشید .

  4. با سلام
    دوستان عزیز برای ثبت نام در این سایت بعد از کلیک روی لینک و ارجاع به سایت بر روی Register کلیک کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا