افتتاح حساب های اینترنتی

افتتاح حساب اینترنتی زرین پال (Zarin Pal)

حساب اینترنتی زرین پال

دوستان با توجه به تغییراتی که در سیستم بانک پاسارگاد ایجاد شده که علت هم معلوم نیست پرداخت های این بانک از طریق ساتنا محدودیت دارد و دیگر سایت های تبلیغی  حساب اینترنتی زرین پالکلیکی قادر به پرداخت پول از طریق سیستم ساتنا نیستند از این رو باز کردن حساب زرین پال برای دریافت کارکرد شما ضروری است بنابر این حتما به افتتاح این حساب اقدام نمایید با کلیک بر روی لینک زیرین  :

افتتاح رایگان حساب زرین پال

دوستان عزیز سایت به زبان فارسی است پس نیازی به توضیحات اضافه نیست فقط اطلاعات رو درست مطابق با کارت ملی و شناسنامه خود وارد کنید و برای ادامه فرآیند ثبت نام ایمیل خود را چک کنید و از قسمت حساب های متصل حساب بانکی خود را وارد نمایید، از این پس می توانید تراکنش های مالی خود را از طریق زرین پال به راحتی انجام دهید !

  • حساب اینترنتی زرین پال چیست ؟ سایت زرین پال به عنوان ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاین، برای اشخاص حقیقی و حقوقی در ایران، فعالیت می کند.
  • حساب اینترنتی زرین پال چگونه فعالیت میکند؟ با خرید مشتری از سایت شما، وجه به صورت آنلاین و بدون کسر کارمزد، به حساب زرین پال شما اعمال میشود. شما میتوانید وجه مورد نظر را به حساب کاربر دیگری در زرین پال انتقال دهید و یا اینکه درخواست واریز وجه به حساب بانکی خود کنید.
  • آیا عضویت در حساب اینترنتی زرین پال، شامل هزینه است؟ عضویت در سایت زرین پال، رایگان بوده و شامل هیچ هزینه ای نمیشود. تنها کارمزد در ازای تراکنش های خروجی، از حساب کاربران کسر میشود.
  • آیا هر کاربر میتواند بیش از یکبار در زرین پال عضو شود؟ خیر، هر کاربر میتواند تنها یکبار در سایت زرین پال عضو شود. عضویت کاربران بر اساس کد ملی و آدرس ایمیل تشخیص داده میشود و سیستم به طور خودکار از عضویت بیش از یکبار جلوگیری میکند. همچنین در صورت مشاهده عضویت هر کاربر بیش از یکبار، از ادامه فعالیت ایشان جلوگیری خواهد شد.

جهت دیدن ادامه سوالات متداول راجع به زرین پال به ادامه مطلب توجه فرمایید :

  • آیا میتوان با یک نام اشتباه در زرین پال عضو شد؟ خیر، زرین پال به روش های مختلف هویت کاربران را تشخیص و از واریز وجه به کاربران دارای تضاد نام، جلوگیری میکند.
  • چه کاربرانی قادر به استفاده از امکانات حساب اینترنتی زرین پال می باشند؟ کاربرانی که در سطح تایید نقره ای قرار داشته باشند، میتوانند از امکانات سایت، به طور کامل استفاده کنند. در حال حاضر، سایر کاربران تایید شده سایت زرین پال، در سطح تایید نقره ای قرار دارند.
  • برای تایید عضویت، چه کاری باید انجام داد؟ پس از تایید آدرس ایمیل، تیکتی برای شما در سایت افتتاح میشود و از شما مدارکی خواسته میشود. مدارک خواسته شده برای افزایش سطح تایید و رسیدن به سطح تایید نقره ای، شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی میباشد.
  • برای تایید حساب بانکی، چه مدارکی احتیاج است؟ پس از اضافه نمودن حساب بانکی، تیکتی برای شما افتتاح میگردد و از شما تصویر کارت بانکی (عابر بانک) درخواست میگردد. در صورت ارسال تصویر کارت بانکی در تیکت مربوطه، حساب بانکی تایید میگردد. پس از تایید، امکان درخواست واریز وجه، به حساب بانکی، وجود خواهد داشت.
  • آیا واریز به حساب کاربر دیگر در زرین پال، شامل کارمزد میشود؟ خیر، چنانچه وجه را به صورت انتقال داخلی به کاربر دیگر در زرین پال انتقال دهید هیچ کارمزدی از مبلغ تراکنش کسر نمیشود. همچنین در صورتی که در هنگام پرداخت صورت حساب از طریق زرین پال، روی گزینه پرداخت از اعتبار کاربری کلیک کنید باز هم کارمزدی از تراکنش کسر نخواهد شد.
  • آیا امکان افزودن حساب بانکی با نام شخص دیگر وجود دارد؟ خیر، زرین پال تنها اجازه افزودن حساب بانکی با نام شخص عضو شده در زرین پال را، در قسمت حساب های متصل میدهد.
  • منظور از تراکنش های خروجی، چیست؟ تراکنش های خروجی به تراکنش هایی گفته میشود که کاربر، درخواست واریز وجه به حساب بانکی خود میکند. این تراکنش ها در زرین پال، تنها تراکنش هایی میباشند که شامل کارمزد میباشد.
  • کارمزد تراکنش های خروجی حساب اینترنتی زرین پال چه مقدار میباشد؟ کارمزد تراکنش های خروجی در زرین پال، در شرایط عادی ٢.۵% میباشد. برای ارقام درخواستی بالاتر از ۴٠٠٠٠٠ تومان ١.٩% کسر میگردد. این کارمزد برای اشخاص حقوقی، موارد خیریه و فروش برخی محصولات کم سودتر، قابل تغییر می باشد.
  • تراکنش های خروجی، چند روز پس از درخواست، واریز میشوند؟ تراکنش های خروجی، ٣ تا ۴ روز کاری بعد از درخواست، به حساب بانکی کاربر درخواست کننده، واریز می شود. در صورت بروز موارد اضطراری، کاربر می تواند با افتتاح تیکت، نسبت به تسریع واریز، اقدام کند.
  • آیا تراکنش های خروجی حساب اینترنتی زرین پال قابل ردیابی می باشند؟ پس از ثبت تراکنش برای واریز، تراکنش در وضعیت در حال خروج در پنل قابل مشاهده می باشد. پس از واریز، تراکنش به وضعیت، تایید شده، تغییر می کند.
  • آیا امکان افزودن حساب بانکی، بجز بانک های موجود در حساب های متصل وجود دارد؟ زرین پال تنها امکان واریز وجه، به حساب های موجود در لیست بانکهای در صفحه افزودن حساب متصل، را دارا میباشد. چنانچه حساب شما در بانک دیگری میباشد، نسبت به افتتاح حساب در یکی از بانکهای موجود در لیست، اقدام کنید.
  • از چه طریقی میتوانم از دیگر کاربران، وجه دریافت کنم؟ پس از رسیدن به سطح تایید نقره ای، سایر کاربران میتوانند از طریق بخش انتقال داخلی برای شما وجه واریز کنند. همچنین شما میتوانید از کد آسان پرداز برای دریافت وجه در سایت خود اقدام کنید. ضمنا میتوانید درخواست درگاه پرداخت دهید و پس از تایید، وجه مورد نظر را از طریق درگاه پرداخت، دریافت کنید.
  • تفاوت آسان پرداخت و درگاه پرداخت، چه چیزی می باشد؟ به طور معمول، آسان پرداخت به منظور دریافت سریع وجه کاربرد دارد. باید دقت داشت درگاه پرداخت سرویس بسیار کاملتری را نسبت به آسان پرداز ارائه میکند. درگاه پرداخت به کاربر این امکان را میدهد تا به کمک برنامه نویسی صحت تراکنش را در پایان، از سایت زرین پال دریافت کرده و به کاربر سرویس آنلاین ارائه دهد. چنانچه هاست مناسب دارید سعی کنید حتما از درگاه پرداخت استفاده کرده و در صورتی که وبلاگ دارید یا هاست مناسبی برای پیاده سازی نرم افزار ندارید، میتوانید از آسان پرداز استفاده کنید.
  • بانک صادر کننده کارت من، در لیست پذیرندگان موجود نیست؟ سایر درگاه های بانکی موجود در زرین پال تحت شتاب بوده و امکان پرداخت وجه از سایر کارت های شتابی، بر روی تمامی درگاه ها، وجود دارد.
  • نحوه عملکرد درگاه های بین المللی چگونه است؟ با اضافه شدن درگاه های بین المللی تفاوتی در عملکرد زرین پال ایجاد نشده. فروشنده مانند گذشته مقدار تومانی پرداخت را به زرین پال ارسال میکند. خریدار علاوه بر درگاه های بانکهای ایرانی امکان پرداخت مبلغ را از طریق درگاه بین المللی خواهد داشت و وجه مورد نظر برای پرداخت را به نرخ خرید بانک مرکزی پرداخت کرده و زرین پال مبلغ تومانی مورد نظر فروشنده را به حسابش اعمال میکند.
  • چرا حساب اینترنتی زرین پال من توقیف شده است؟ در صورتی که کاربر اقدام به فروش موارد خلاف قوانین اجرائی زرین پال کند و یا به هر ترتیب از امکانات در اختیار قرار داده شده به ایشان سوء استفاده کند، حساب کاربری وی برای بازه زمانی مشخص توقیف خواهد شد. البته زرین پال موظف میباشد دلیل توقیف حساب و بازه زمانی توقیف را به طور دقیق در تیکت افزایش سطح تایید اعلام کند. زرین پال از کاربران میخواهد، پیش از شروع هر کاری قوانین اجرائی و سیاست امنیت اطلاعات را مطالعه کنند.
  • آیا امکان بازگشائی حساب اینترنتی زرین پال توقیف شده وجود دارد؟ به کاربران خاطی، بازه ای به عنوان زمان توقیف اعلام میشود و شناسه کاربری پس از زمان اعلام شده قابل بازگشائی و استفاده مجدد میباشد.

نوشته های مشابه

‫17 دیدگاه ها

  1. باسلام
    وتشکر از مجموعه خوبتون
    چند روزی هستش که برای تسویه نمیتونیم وارد سایت زرین پال بشیم، به هیچ طریق و باهیچ سیستمی، لطفأ پیگیری کنید
    باتشکر
    مجموعه راننده شو

  2. سلام
    میشه جوابموبدید؟
    من می تونم اطلاعاتم رو محرمانه براتون بفرستم وشما درحقم برادری کنید وبرام حساب باز کنید؟
    خودم هرکاری می کنم نمیشه………میشه آدرس ایمیلتون رو بدید تا اطلاعات رو بفرستم؟
    بگید چه اطلاعاتی می خواد تا بفرستم

    1. سلام
      نمیشه کسی برای کسی دیگه حساب باز کنه وگرنه این کارو براتون میکردم توصیه میکنم اطلاعات شخصیتون رو به کس دیگه ای هم ندین اگر مشکل دارین با پشتیبانی سایت مورد نظر تماس بگیرین باز تاکید میکنم اطلاعات شخصیتون رو به کسی ندین . موفق باشین .

  3. سلام مجدد!
    این لینکی رو که مرحمت فرمودید رو باز نمی کنه…….میگه مشکل داره!
    مشکل از کامپیوتر منه یا سایت واقعا مشکل داره؟

    1. سلام
      لینک موردی نداره احتمالا مشکل از جانب شماست با یه مرورگر دیگه وارد بشین یا کوکی هاتون رو پاک کنید مجدد امتحان کنین .

  4. جهت اطلاع فقط تا وقتی نوع حساب رو مشخص نکرده باشین موقعه بالا اومدن سوال میکنه. با منوی فارسی چند ساعت وقت گذاشتم اما همچین گزینه ای پیدا نکردم. حساب من معمولی بود خواستم یک امکانی رو ببینم پیغام داد برای این امکان باید فروشنده باشید منم تغییر دادم و دیگه نتونستم برگردونم.

  5. سلام. من دو صفحه باز کرده بودم فکر کردم تو بخش پرسش و پاسخ دارم نظر میدم. معذرت

    مشکل تایید شدن ندارم خواستم تا هنوز تایید نشده نوع حساب رو تغییر بدم اما نمیدونم همچین گزینه ای هست یا نه

    1. راستش نمی دونم خود من هم زیاد با این حساب کار نکردم ولی موقع بالا اومدن ازت می پرسه چه نوع حسابی رو می تونی فعال کنی منو هاش فارسیه وقت کردم حتما پیگیرش میشم اما فکر کنم خودتون کمی بگردین پیداش می کنین باید باشه اصولا ! موفق باشین .

  6. سلام. در سایت اوکی پی از کدام قسمت می توانیم نوع حساب خود را تغییر دهیم؟ نوع حساب بنده فروشنده است و هنوز تایید نشده. تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      لطف کنید زین پس سوالتون رو در قسمت مربوطه مطرح کنین ( پرسش و پاسخ اینترنتی) ممنون میشم !
      برای تایید شدن حساب بایستی ۴ مرحله رو که ذکر کرده کامل کنید دو مرحله مربوط به آدرس و شناسایی خودتونه با کارت ملی یا گواهینامه و دو مرحله بعدی هم تایید شماره تلفن شما و ایمیلتونه که حساب شما به حالت وریفای یا تایید شده برسه از منوی فارسی استفاده کنید بزودی یک پست کامل راجع به این حساب اینترنتی در سایت قرار خواهد گرفت موفق باشید :

  7. عرض سلام و تشکر دارم خدمت شما بابت این سایت مفید و مطمئن . آخه خسته شدیم از بس هرسایتی رفتیم ، فقط به فکر خودشون بودن و تنها دنبال کسب منافع از طریق ما برای خودشون بودن .
    و اما سوالی که از خدمتتون دارم اینه که با توجه به اینکه ما دارای کارت بانکی عضو شتاب هستیم و رمز دوم اونو هم برای انجام تراکنش های مالی در اینترنت دریافت کردیم ، دیگه چه نیازی به “زرین پال” هست ؟

    1. سلام دوست عزیز
      به جمع ما خوش اومدی بابت داشتن نظر مثبت نسبت به این سایت هم تشکر !
      در واقع حساب زرین پال حسابی است که باعث راحت شدن انتقال پول بین سایت های کلیکی می شد که الان متاسفانه دیگه هیچ کدوم از سایت های کلیکی حق استفاده از زرین پال رو ندارند بنابراین اگر فقط بدین منظور می خواستین حساب زرین پال رو باز کنین نیازی نیست اما در جاهای دیگه مثل خرید از فروشگاههایی که مجهز به سیستم زرین پال هستند براحتی می تونید انتقال پول داشته باشین بدون کارمزد !
      حساب زرین پال بدین منظور معرفی شد که کاربران سایت هایی کلیکی برای هر بار دریافت پولشون مبلغ 500 تومان رو بابت دریافت پول از دست می دادند(تراکنش بانکی) که با وجود زرین پال پول سریعتر و با کارمزد کمتری به دستشون می رسید . اما الان دیگه کاربردی برای سایت های کلیکی نداره !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا