سایت های کلاهبردار یا تعطیل

افزایش بیتکوین با سایت mypayingcryptoads

افزایش بیتکوین با سایت mypayingcryptoads

افزایش بیتکوین با سایت mypayingcryptoads

توجه : دوستان عزیز فعالیت روشیر مجموعه سایت های MPA , MPCA به دلیل مشکلات مالی تا سال ۲۰۱۸ متوقف شده ، بنا به گفته مدیران سایت با همه کسانی که به سوددهی در این سایت نرسیده اند تا چند هفته آتی تسویه حساب میشه و سایر حسابها صفر خواهد شد ، بنابراین تا اطلاع ثانوی فعالیت و سرمایه گذاری در این سایت متوقف و وضعیت سایت معلق می ماند .

با توجه به عملکرد خوبه سایت MPA  طی یک سال اخیر و رضایت نسبی کاربران از عملکرد سایت های روشیر تصمیم بر آن شد تا سایتی دیگر از این مجموعه بنام mypayingcryptoads  در این قسمت معرفی شود ، دوستانی که قبلا با سایت mpa  کار کرده اند برای کار با این سایت مشکلی نخواهند داشت چراکه نحوه عملکرد دو سایت بسیار به هم شبیه است با این تفاوت که سایت دوم برای Bitcoin طراحی شده و کلیه تراکنش ها از طریق حساب بیتکوینی است ، دوستان زیادی خواستار روش هایی نسبتا مطمئن برای افزایش بیتکوین بوده اند که از طریق این سایت می توانند به این خواسته دست پیدا کنند .

همانطور که اشاره شد سایت mypayingcryptoads جز سایت های Revshare  محسوب شده و سود سایت از طریق تبلیغات ، فروش بسته های تبلیغاتی و کار مشارکتی است برای این منظور در سایت mypayingcryptoads چهار پلن تبلیغاتی در نظر گرفته شده که در پلن اول تا ۱۰۰ بسته ۰٫۰۱ بیتکوینی می توان خریداری کرد و تا ۲% روزانه از این بسته کسب درآمد داشت ، هزینه مشارکت در این پلن در حال حاضر رایگان است سه پلن تبلیغاتی دیگر دارای هزینه ماهیانه هستند و برای دوستانی که قصد درآمد های بالاتر را دارند طراحی شده که به مرور در ادامه فعالیت به بررسی سایر پلن ها نیز خواهیم پرداخت .

نحوه فعالیت در سایت MPC : به طور کلی برای فعالیت در این سایت شما ابتدا می بایست بسته تبلیغاتی خریداری کنید و در مرحله بعد روزانه ۱۰ تبلیغ را مشاهده نمایید تا سود به حساب شما تعلق بگیرد .

 

ثبت نام در سایت mypayingcryptoads

 

مانیتورینگ : اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت : ۹ تاریخ آخرین برداشت : ۱۳۹۶/۲/۲ مبلغ کل برداشتی : ۰٫۰۹۴۶۳۴ BTC

 

جهت توضیحات تکمیلی نحوه کار با سایت و خرید بسته ادامه مطلب را مشاهده نمایید .

نحوه خرید بسته های تبلیغاتی : بعد از ثبت نام (Register) و ورود به حساب بر روی Purchase AdPack کلیک کنید برای خرید بسته ، ابتدا بنری جهت تبلیغ معرفی و بعد از تایید بنر از قسمت Buy Adpacks  چهار پلن نمایش داده می شود که با دکمه Purchase می توانید به خرید هریک از پلن ها و به تعداد دلخواه بسته تبلیغاتی اقدام کنید توجه کنید بار نخست برای خرید از روش های موجود می بایست Processor را انتخاب نمایید  در ادامه فعالیت و سایر خرید های خود می توانید از درامد خود و کمسیون های دریافتی نیز خرید انجام دهید .

نحوه دیدن تبلیغات : همانطور که اشاره شد بعد از خرید بسته بایستی روزانه ده تبلیغ را مشاهده کنید تا به حساب شما سود تعلق بگیرد، برای این منظور بعد از ورود به حساب خود از قسمت START SURFING  اقدام به دیدت تبلیغات کنید .

 

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. با سلام
    دوستان عزیز سایت mpca به دلیل مشکلات و عدم تطبیقی که در واریز و برداشت پیش اومده و شفاف سازی در این زمینه فعلا برداشت را تا اطلاع بعدی متوقف کرده ، بنابراین فعلا از سرمایه گذاری جدید تا مشخص شدن وضعیت سایت خودداری کنید و فقط کلیک روزانه و خرید بسته از موجودی در خود سایت رو انجام بدید . برای اطلاع از آخرین اخبار توصیه داریم به گروه تلگرامی ما به ادرس زیر بپیوندید :
    https://t.me/joinchat/AAAAAD3rAhgh3b3EExOqPQ

    1. سلام
      با کلیک بر روی لینک ثبت نام به سایت مورد نظر رفته و با کلیک روی دکمه REGISTER و پر کردن اطلاعات خودتون مراحل ثبت نام رو کامل کنید بعد به حساب شخصیتون وارد بشید و طبق توضیحات بسته تبلیغی بخرید . موفق باشید .

    1. سلام
      در مورد این سایت بایستی بیتکوین داشته باشید که بتونید بسته بخرید و سود بهتون برسه بنابراین یا باید بیتکوین بخرید یا تو سایت هایی مثل فری بیتکوین فعالیت کنید تا به صورت رایگان بیتکوین جمع کنید .

  2. با سلام
    دوستان عزیز این سایت روند خوبی داره از دست ندید .
    برداشت پنجم تا این لحظه انجام شده سوالی در مورد این سایت بود در همین قسمت مطرح کنید .

  3. سلام
    این سایت هر روز ۲ درصد سود میده یا از مقدار سرمایه گذاری شده هر روز ۲ درصد بر می گردونه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا