افتتاح حساب های اینترنتیسایت های تست شده و فعالکسب درآمد به روبل

باز کردن حساب اینترنتی پییر (Payeer)

باز کردن حساب اینترنتی پییر (Payeer)

در این قسمت حساب اینترنتی معتبر دیگری را برای دریافت کارمزد و درآمد خود از اینترنت خدمتتان معرفی می کنیم ، با توجه به از رده خارج شدن حساب اینترنتی مختلف و یا فیلتر شدن آنها یکی از حساب های خوب جایگزین می تواند حساب اینترنتی Payeer باشد چراکه این حساب دارای مزیت های خوبی از جمله تبدیل چندین پول و ارز اینترنتی مانند باز کردن حساب اینترنتی پییر (Payeer)بیتکوین به سایر پول و ارز هاست.

گفتنی است پییر در  حال گسترش بوده و با ایران مشکلی ندارد  بنابراین  توصیه می کنیم علاوه بر داشتن حساب  پرفکت مانی ، بیت کوین که قبلا  حضورتان معرفی شده به افتتاح حساب اینترنتی  Payeer هم اقدام نمایید .
بعد از کلیک بر روی بنر یا لینک ثبت نام بر روی  Sign Up کلیک کنید و با وارد کردن ایمیل و  فعالسازی حساب ثبت نام شما انجام می شود  شماره حساب شما ترکیبی مشابه حساب زیر خواهد بود P5122909 البته با ایمیل ثبت نامی هم می توانید عمیلات نقل و انتقال را انجام دهید .

 

ثبت نام در حساب اینترنتی پییر – Payeer

 

توجه داشته باشید جهت ثبت نام در این سیستم اطلاعات واقعی خود را وارد کنید . موفق باشید .

نوشته های مشابه

‫26 دیدگاه ها

  1. سلام ببخشید جواب داده ولی نمی‌فهمم چی میگه خواهش میکنم یه آیدی بدین با هم صحبت کنیم خیلی کارم گیره ازتون ممنون میشم

  2. سلام اگه رمز پایر فراموش شده باشه و فراموشی رمز رو بزنیم و کلمه مخفی هم انتخاب نشده باشه باید چکار کنیم دیگه؟

  3. سلام
    برای برداشت در سایت پرندگان کش پوینت نیاز است ؟
    در سایت پرندگان حساب پاییر مر نمیشناسد چه باید بکنم ؟

    1. سلام
      کش پوینت در کجا منظورتونه ؟ صرافی خود ما با پاییر کار میکنه و برای هماهنگی جهت تبدیل می تونید با شماره من در تلگرام در تماس باشید .

  4. سلام. یه سایت برای فروش محصولات ایرانی برای مشتریان خارج از کشور دارم راه اندازی میکنم. میخام یه درگاه خرید اینترنتی هم تو سایت داشته باشم. چجوری میتونم درگاهی بگیرم که همه ی کشورهارو ساپورت کنه؟

    1. سلام
      برای این مورد می تونید از همین پایر ، وبمانی ، بیت کوین یا پرفکت مانی استفاده کنید البته برای استفاده از api بهتره با یک برنامه نویس معتمد مشورت کنید موفق باشید .

  5. آیا میشه از payeer پول به حساب بانک ایران ریخت؟ اگه میشه چجوری؟
    من تو یه فیلم دیدم یکی از payeer به حساب بانک ملت خودش پول واریز کرد، ولی حساب payeer من بانک ایرانی داخل گزینه های انتقال پولش نیست.

    1. سلام
      این حسابها خارجی هستند و مستقیما با حساب های ایرانی ارتباطی ندارند برای تبدیل بایستی از طریق صرافی های مطمئن این کار رو انجام بدید ، خود من هم می تونم در این زمینه کمک کنم نیاز بود از طریق تلگرام در ارتباط باشید . موفق باشید .

  6. سلام
    چجوری حساب پییر خودمو وریفای کنم یه قسمتی داره که باید تصویری از احراز هویتی مکان زندگیمو بفرستم که میگه باید به زبان انگلیسی و دارای مهر و سریال نامبر باشه اگر میشه راهنمایی کنید که چه مدرکی باید بفرستم

  7. سلام بعد از ثبت نام در این سایت چجوری میشه پول دراوورد من بلد نیستم یه اموزشی بدین ممنون

  8. سلام
    ۲ سوال در مورد payeer
    ۱- با ای پی ایران مشکل نداره یعنی برای ورود به حساب لازم نیست از فیلتر شکن استفاده کنم.
    ۲ – بعد از افتتاح لازم نیست که وریفای بشه …در قسمت تنظیمات کپی پاسپورد میخواد

    1. سلام
      فکر نکنم با ایران مشکلی داشته باشه البته این حساب تو ایران زیاد پر طرفدار نیست در صورت امکان از بیتکوین وبمانی یا پرفکت مانی استفاده کنید .

    1. سلام
      بحث بهتر بودن نیست باید دید سایت مورد نظر از چه حسابی پشتیبانی میکنه تو ایران پرفکت مانی و وبمانی طرفدارای بیشتری دارند . موفق باشید .

  9. سلام
    من توهمین سایت حساب ساختم ولی رمز و شماره حساب برا ایمیلم نیومد فقط
    master key برام ارسالشده
    حالا میخام وارد حسابم بشم نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا