سایت های کلاهبردار یا تعطیل

دریافت بیت کوین رایگان با یازده سایت معتبر خارجی

دریافت بیت کوین رایگان با یازده سایت

توجه : متاسفانه این سایت واسط دیگر پرداخت ندارد ، می توانید روشهای بروز دریافت بیت کوین را از بخش “سایت های مرتبط با بیت کوین” دنبال کنید .

این سایت اسکم و از رده خارج است

با توجه به درخواست تعداد زیادی از دوستان مبنی بر معرفی سایت هایی مشابه Freebitcoin ، جهت دریافت بیت کوین رایگان و مطمئن در این قسمت ۱۱ سایت و روش ساده جهت کسب درآمد رایگان و نامحدود بیت کوین خدمتتان ارائه می شود ، این سایت های همگی معتبر هستند و دریافتی از آنها حداقل چند بار توسط ما تست شده است از این رو براحتی و با خیال آسوده در این سایت ها ثبت نام و فعالیت کنید .

گفتنی است همگی سایت های معرفی شده در این قسمت دارای سیستم رفرال یا زیر مجموعه گیری بوده که از درآمد زیر مجموعه ها هم می توانید به سود مناسبی برسید،تمامی این سایت ها جهت واریز بیت کوین به حساب اصلی شما در بلاکچین از سایتی واسط به نام epay استفاده می کنند. حسن این کار هم این است که به دلیل واریز آنی همه مبالغ دریافتی در epay می توانید با کمی تلاش هر روز مبالغ دریافتی از سایت ها را به حساب بیت کوین اصلی خود در Blockchain منتقل کنید در ادامه همین مطلب نحوه ثبت نام و کار با حساب واسط epay نیز توضیح خواهم داد .حال می بایست در تک تک سایت های زیرین ثبت نام کنید جهت ثبت نام فقط کافیست روی لینک هر سایت کلیک کرده بعد یک بار بازی را با وارد کردن حساب بیت کویینی خود و عبور از تست انسان شناسی انجام دهید .

 

 

۱-GoldsDay دریافت بیت کوین رایگان با یازده سایت

۲-CoinCollecting

۳-StarsBit

۴-Free-Bitcoin

۵-Crownfaucet

۶-Coinfaucet

۷-Goldfaucet

۸-Freecryptocoin

۹-SpinandWinOnline

۱۰-Bitcoinaliens    

۱۱-WeekendBitcoin

نحوه کار بسیار سادست برای دریافت بیت کوین رایگان توجه کنید بعد از وارد کردن حساب بیت کوین خود و انجام بازی حتما ساتوشی  بدست آمده را با زدن دکمه Claim به حساب خود منتقل کنید وگرنه مجانی بازی کرده اید .
حال مختصری راجع به حساب Epay و در آخر یک نکته مفید برای کار آسانتر و یکجا با تمامیه یازده سایت معرفی شده در بالا ادامه مطلب را مطالعه نمایید .
بعد از انجام هر بازی حتما متوجه شده اید که مبلغ دریافتی به حسابی واسط به نام epay منتقل می شود که میبایست مبالغ را از این حساب به حساب اصلی بیت کوین خود در blockchain انتقال داد اگر راجع به حساب بیت کوین اطلاعی ندارید کلیک کنید .
اگر تا این لحظه هنوز حساب epay مختص به خود را ندارید ، جهت افتتاح حساب epay کلیک کنید .
بعد از ورود به حساب epay از قسمت Dashbord می توانید مجموع مبالغ دریافتی خود از سایت ها را مشاهده کنید
با کلیک بر روی قسمت Setting و باز شدن زیر منوی Payout می توانید تنظیمات مربوط به انتقال مبالغ خود در epay به حساب اصلی بیت کوین را انجام دهید . حداقل میزان پرداخت مبلغ ۵۸۶۵ ساتوشی است که می توانید این مبلغ را بالاتر ببرید توصیه می کنیم تیک مربوط به ارسال ایمیل در هنگام تراکنش و پرداخت اتوماتیک را نیز فعال کنید .
توجه : جهت دریافت بیت کوین رایگان به صورت آنی می توانید از قسمت Dashbord اقدام کنید برای پرداخت آنی می بایست میزان ساتوشی شما به ۲۰۰۰۰ رسیده باشد .

نکته مهم و کاربردی epay که قولش را دادیم می تواند بخش Faucets باشد ، با کلیک روی این قسمت تمامیه سایت هایی را که در بالا تک به تک حضورتان معرفی شده را می بینید در این قسمت می توانید به صورت کلی وضعیت سایت ها را مشاهده کنید . برای کار در این سایت ها به صورت یکجا می توانید در همین قسمت بر روی دکمه آبی رنگ Start Browsing Faucets کلیک کنید و بعد از انجام هر بازی و دریافت بیت کوین مربوطه با زدن دکمه Claim با زدن دکمه visit next site تمامی سایت های موجود در لیست را تا آخر مشاهده کنید و بازی ها را انجام دهید.
بخش Faucets اطلاعات خوبی راجع به زمان باقی مانده برای شروع مجدد هر بازی و وضعیت هر سایت را ارائه می دهد که نیاز شما را جهت بازدید مکرر و تک به تک به سایت های معرفی شده مرتفع می کند . امیدوارم این آموزش  مفید واقع شده باشد . نظرات این بخش را دنبال کنید و هرگونه سوال احتمالی هم بود در  قسمت نظرات مطرح کنید تا جایی که بتوانیم جوابگوی شما عزیزان هستیم . موفق باشید .

نوشته های مشابه

‫166 دیدگاه ها

  1. سلام
    چرا نمیشه تو سایت epay ثبت نام کنم با هردوتا ایمیلم امتحان کردم ولی هی میگ شما قبلا وارد شدید؟

  2. سلام من وارد سایت freebitcoinشدم. ثبت نام کردم ولی نمیدونم کجا باید کد حساب بیت کویینم رو وارد کنم که بیت کویین بش واریز بشه تا مطالب سایت هم خوندم اما پیداش نکردم

  3. سلام ، یک راهنمایی میخواستم درباره ارز های الکترونیکی ، اونجوری که من متوجه شدم میشه گفت جمع کردن ۱ بیت کوین با این سایت ها غیر ممکنه و من تصمیم گرفتم برم سراغ ارز های دیگه مثل دوژ کوین و اتریوم که قیمتش خیلی پایین تره و راحت تر بدست میاد ، به نظر شما دراوردن این ارزها هم به اندازه بیت کوین سخته؟ و یک چیز دیگه ، من داخل صرافی های انلاین رفتم جایی برای تبدیل دوژ کوین به ریال نداشت ، شما صرافی میشناسید که تبدیل کنه؟

    1. سلام
      در کل فرقی نداره اتفاقا تلاشی که برای بدست آوردن بیتکوین میشه به نظر به صرفه تره مگه اینکه قصد داشت باشی که ماین کنی که اون بحثش جداست موفق باشی.

  4. سلام
    میشه لطف بفرمایید یه سری اطلاعات در مورد این سایتهایی که بیت کوین بدون هیچ کاری در روز بهت میدن بدید و اگر توشون حساب رو آپگرید کنیم واقعا در روز مثلا ۱ بیت کوین بهمون میده یا کلاهبرداریه؟؟؟

    1. سلام
      این سایت ها معمولا به سرمایه گذاری نیاز ندارند پس کلاهبرداری هم صورت نمیگیره البته این سایت بسته شده در مورد سایت های این شکلی عرض میکنم . موفق باشید .

  5. سلام.همونطور که میدونید در سال ۲۰۱۱ قیمت هر بیت کوین ۰٫۳ دلار بود و الان حدود ۱۰۰۰ دلار است یعنی در طی این ۶ سال تقریبا ۳۰۰۰ برابر شده.حالا من سوالم اینه که اگر افزایش قیمت دلار رو نادیده بگیریم،فردی که در سال ۲۰۱۱ پنجاه میلیون تومن پولش رو بیت کوین میخرید،الان سرمایش ۱۵۰ میلیارد تومن بود؟به کم عجیب نیست به نظرتون؟میخواستم ببینم که درست دارم میگم؟

  6. دوستانی که اینجا سوال پرسیدن و این کارو انجام دادن تا حالا پولی دریافت کردن ؟چقدر؟

  7. سلام من میخواستم بپرسم هربیت کوین چن ساشوییه وارزشه هربیت کوین بهتومن چقدره وروزی چقد میشه ساتوشی دریافت کرد

  8. سلام
    من یه سوال داشتم از مدیر سایت ویا کسایی کا تو این زمینه تجربه دارن اگه یک ماه مداوم تو همه سایت ها فعالیت کنیم درآمد ما حدودا چند ساتوشی میشه؟

    1. سلام
      این سایت که اسکم شده از سایر سایتها استفاده کن در ضمن میزان درامد به چند فاکتور مهم مثل تعداد زیر مجموعه ربط داره پس نمیشه گفت .

  9. با سلام و سپاس از سایت خوبتون چنتا سوال دارم خوشحال میشم جواب بگیرم،
    اول اینکه آدرس اون یازده تا سایت تو خود ای پی هست؟بعد با فرض اینکه روزی حداقل ده ساعت تو اون یازده تا سایت بازی کنم درآمد روزانم چقد میشه به تومان(تقریبی) اگه ما دست به تنظیمات ویددراو نزنیم هفتکی حداکثر چه مبلغی رو به بلاک چین منتقل میکنن؟؟تو حساب پرفکت مانی یه قسمتی هست که حساب بیت کویین میشه باز کرد آیا با اون شماره حساب که با حرف بی شروع میشه میتونیم ازین سایتها کسب بیت کویین انجام داد؟؟ با تشکر از جوابهاتون

    1. سلام
      بله ادرس ها هستند البته تغییر هم دارند . میزان درآمد به فاکتورهای زیادی وابسته است نمیشه گفت . حساب پرفکت خیر بایستی در بلاکچین حساب باز کنید .

  10. سلام .ببهشید حساب epay چیه چطور نمیشه توش ثبت نام کرد ..اصلا چطور پرداخت باهاش صورت میگیره

  11. سلام اگه میشه لطفا راهنمایی کنید
    وقتی وارد سایت میشم و میزنم روی گزینه بیت کوین رایگان ی کم صبر میکنم بعد میزنه این بازی به گوشی شما نمیخوره
    باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟
    اگه با کامپیوتر باز کنم سایت رو درست میشه ؟؟؟؟
    در ضمن ممنون از سایت خوبتون 😊😊

  12. سلام . من در سایت freebitco ساتوشی جمع کردم ولی به حسابم در epay واریز نشده . دوم : اگه تو epay حساب باز کنی برات ایمیل میاد؟ چون برای من ایمیل نیامده.

  13. سلام
    مهندس میخوام سرمایه گذاری کنم ۵۰۰ تا اما با متوقف شدن فعالیت mpa نمیشه اعتماد کرد چه پیشنهادی دارین ؟ آیا سایت سرمایه گذاری که قدیمیه و پرداختی هم داره در هر دو حالت دلاری و یا بیت کویین سراغ دارین ؟ راهنمایی کنید . ممنون

    1. سلام
      این سایت احتمالا تازه است اطلاعات زیادی راجع بهش نیست لطفا سوالات غیر مرتبط با موضوع رو در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید . ممنون

  14. سلام من در سایت epay بیست هزار ساتووشی جمع کردم که بعد از پر شدن یک نمودار درصدی نوشت در ۱۶ ساعت اینده ما ساتوشی یا پول جمع کرده را به حساب شما می فرستیم الان نیم ساعت از تمام شدن اون واریزی می گذره ولی هنوز پولی به والت من ریخته نشده. اگه میشه بگید به چه صورت واریز میکنن

  15. اخه فارسی هم دادم قیب شد اخه جای دیگه هم نبود ازتون سوال کنم بخوام ازتون بیت کوین هم بخرم انجام میدین ؟

    1. سلام
      نظرات غیر مرتبط به موضوع و با زبان فینگلیش تایید نمیشن لطفا رعایت کنید بیتکوین معادل ده دلار باشه خرید میکنیم موردی نیست . موفق باشید .

  16. سلام ببخشید حساب بیت کوینم باز نمیشه میگه پسورد اشتباس دوباره یه حساب دیگه باز کردم باز بعد از چند روز اینم همون جوری شد مشکل چیه ؟

  17. با سلام

    من هرچی میخام تو epay ثبت نام کنم میگه E-Mail already in use حتی با سه ایمیل مختلف اقدام کردم نمیشه چیکار کنم؟

    ممنون

  18. سلام من تا حالا با دو تا ایمیل امتحان کردم هرچی btc adress میگیرم تو epay میگه اشتباهه چیکار باید کرد؟

    1. سلام
      برای جلوگیری از این اتفاق اول با ایمیل در ای پی ثبتنامکنید بعدحساب بیت کوین را برای حساب تعریف کنید . اگر بالعکس عمل کنید احتمال از دسترس خارج شدنحساب بیت کوین هست برای خود من این اتفاق یک بار افتاده . موفق باشید .

  19. سلام
    من در سایت epay خیلی خوب بیت کوین به دست آوردم ولی هرچی آدرس بیت کوینم رو وارد میکنم خطا میده بازم. سیو نمیکنه آدرس بین کوینم رو.
    You haven’t set any payout method. You may add a new payout method by clicking on the button below.
    این رو میگه ولی هر چی آدرسو وارد میکنم بازم همینو میگه
    اگه میشه کمک کنید. ممنون

    1. سلام
      نیاز نیست کار خاصی انجام بدین از قسمت WITHDRAW تیک پرداخت اتوماتیک رو بزنید هر دوشنبه بیت کوین درصورت رسیدن به حد قابل برداشت به حشابتون واریز میشه . موفق باشید.

    1. سلام
      بهتره با سایت های معتبر تر مثل پیدورتس شروع کنید ، سایت ما ترافیک ولیو هم خوبه موق باشید . به این نکته هم توجه داشته باشید که تحت هر شرایطی پذیرفت ریسک سرمایه گذاری با خودتون هست موفق باشید .

  20. بعدم یک سوال داشتم الن قیمت هر بیت ۲۵۰$ هست بعد در صرافی ایرانی تبدیل به ریال میشه راحت و بهترین صرافی معتبر اگه میشناسین معرفی کنید

  21. منظورم اینه این سایت الان رفیق خودمم داره ازش استفاده میکنه و بابت اینکه بیت در اونجا سرمایه میکنه سود میگیره سودشم این که نسبت به زمانی که بیت سرمایه کنه که البنه با ساتوشی هم میشه اما با بیت سود بهتری میده حلا مخواسم شما بررسی کنید ببنید واقعیت داره https://cryptoinv.com سایت معتبر فلا که میگن کمپانی اینه

    1. سلام
      اینگونه سایتها از نوع هایپ هستند و پرداختهای محدودی دارند و سریع اسکم میشن توصیه میکنم با سرمایه گذاری تو اینگونه سایتها ریسک نکنید اصل سرمایه رو از دست میدین . موفق باشید .

  22. سلام خسته نباشید اگر ما ۱ bitcoin داشته باشیم و ان را سرمایه کنیم در بانک اینترنتی ایا واقعیت دارد بعد از چند ماه نسبت به جند عدد بیت گذاشته باشیم چند برابر میشود ؟

  23. الان epay که ساختم هرچی بازی ها رو انجام ساتوشی ها به حساب epay من واریز نمیشه آیا روزهای خاصی پولا رو به حساب epay منتقل میکنن؟؟؟

  24. با عرض سلام وخسته نباشید
    من چرا میخوام حسای epay بسازم بهم میگه btc قبلا وارد شده یا مال کس دیگه ایه؟

    1. سلام
      راستش چند نفر این مورد رو گزارش کردن با پشتیبانی سایت که صحبت کردم کاری برای این مورد نتونستن انجام بدن گویا ایراد از نرم افزار هست برای رفع این مورد باید با ایمیل در سایت epay ثبت نام کنید بعد شماره بیت کوین را در آن ثبت کنید اگر مورد حل شد که هیچ وگرنه باید آدرس بیت کوین جدیدی بسازید و به حسابتون اضاف کنید . موفق باشید .

  25. باسلام
    تو سایتای goldsday و spinandwinonline تابحال شما تونستید jackpot بزنید؟؟؟

    اصلا میـــــــشــــــــــه؟؟؟یا الکیه؟؟؟؟قلق خاصی داره؟؟؟واسه من که تابحال نشده…

    یه jackpot دقیقا چقدره؟؟؟
    باتشکر

  26. سلام
    من حدود ۴۰۰۰۰ ساتوشی جمع کردم ولی به حساب بیت کویین انتقال نمیابد!
    اینو مینویسه:

    You have reached the payout threshold. We will send your weekly payment in 23 hours and 50 minutes

    بعد از پایان این تایم انتقال انجام نمیشه و دوباره از ۲۴ ساعت شروع میشه!
    تنظیمات حداقل پرداختی را به ۲۰۰۰۰ ساتوشی تغییر داده ام.
    لطفا راهنمایی کنید!

    1. سلام
      پرداخت سایت مشکلی نداره همین امروز دریافتی داشتیم بهتره حسابتون رو یکبار ست کنید و دیگه بهش کاری نداشته باشید هفتگی واریز انجام میشه . موفق باشید .

  27. با سلام
    یه سوال
    من لینک زیر مجموعه گیری رو نمیتونم پیدا نکم
    میشه بگید باید از کدوم بخش پیدا کنم؟
    با تشکر

    1. سلام
      منوهای سایت یک مقدار دچار تغییر شده برای زیر گیری انتهای نام هر سایت می تونید آدرس بیت کوین خودتون رو اضاف کنید بدین صورت :
      http://goldsday.com/play?r=your bitcoin address
      و به صورت کلی هم از قسمت Free BTC : انتهای لیست سایتها بدین صورته : به عنوان مثال لینک مربوط به ما اینه : http://epay.info/rotator/426482
      http://epay.info/rotator/426482

  28. lمن تابحال چند تا بیت کوین ساختم ولی بعد از انجام بازی وکسب بیت کوین زمانی که دکمه climeرابرای ریختن بول به حساب بیت کوینم میزنم جواب میده شماره حسابتون اشتباس لطفا برام توضیح بدید چند باراینجور شده

    1. سلام
      اشتباه احتمالا از جانب شماست چنین موردی تا بحال نداشتیم اگر این موضوع خیلی باعث اذیته کش مرورگر رو پاک کن و دوباره تست کن .موفق باشی .

  29. از دروس و توضیحات ارائه شده بسیار ممنونم
    لطفا رویش دقیق انتقال از ای پای به بلاک چاین را توضیح بدین
    ممنون

    1. سلام
      قبلا توضیح دادم ولی دوباره یه توضیح مختصر میدم
      از قسمت My Account بعد Payout تنظیمات مربوطه کاملا مشخصه ، حداقل میزان برداشت به صورت اتوماتیک ۱۳۰۰۰ ساتوشی هست و به صورت هفتگی یا ماهانه قابل تغییر هست . موفق باشید .

  30. سلام…نحوه ی کار و کسب بیت کوین با سایت freeBitco.in به چه صورته؟ ممنون میشم که توضیح بدین

  31. سلام من ۱ بیت کوین دارم چطور تبدیلش کن به ریال لطفا راهنمای کامل ان را به ایمیلم ارسال کنید اگه بتونم به ریال تبدیل کنم و بیاد کارتم مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان برای شما کارت به کارت میکنم مرسی از سایتتون

    ایمیل من [email protected]

  32. سلام
    سوال من اینه چرا این طور سایت های بابت یک کلیک کردن پول میدهند.
    اگر این طور باشد که کار بسیار پر درامدی هست پس چرا مخاطب ندارد

  33. سلام میشه راهنمایی به من کنید . هر چی بازی میکنم به پول من اضافه نمیشه؟ علتش چی هست . میشه اخر بازی گردونه بگین بعد اینکه دکمه clim می زنیم اون ثانیه گرد برای چی میاد ؟بعدش باید چیکار کنیم؟

    1. سلام
      برای اضاف شدن مبلغ به حسابتون بایستی حساب بیت کوین داشته باشید و اون رو در epay فعال کنید وگرنه مجانی بازی کرده اید قبلا توضیح داده شده لطفا نظرات قبلی رو مطالعه کنید .

  34. سلام
    ببخشید این سایت ها روی چه حسابی به ما بیت کوین رایگان می دهند؟ ما که در قبال پولی که می دهند هیچ کاری انجام نمی دیم. پس علت این کارشون چیه؟

    1. سلام
      محض رضای خدا … :)) یکم دقت کنی تبلیغات گوگلی رو اطراف سایت می بینی در کل تبلیغاتش میصرفه مخصوصا اگه بازدید بره بالا در حد جهانی . موفق باشی.

    1. سلام سوال رو یکبار مطرح کنید وگرنه کلا حذف میشه متاسفانه حساب خود من هم دچار مشکل تایید شده و باید دستی تاییدیه بگیری یزودی روش رو ارائه میدم در صورت موفق شدن منتظر بمونید به فعالیت با آدرس بیت کوین خود می تونید ادامه بدین .

  35. سلام و خسته نباشید
    برای زیرمجموعه گیری که فرمودید.
    وقتی حساب ایپی باز می کنیم ، ۱۱ تا سایت بیت کویین را داخلش داره ، پس درواقع زیرمجموعه های ما نیز از لینک زیرمجموعه گیری ما وارد نمی شوند.
    آیا زیرمجموعه گیری از سایت ایپی هم هستش ؟
    اگر هست از کدوم قسمتش می شه لینک را برداشت ؟

  36. سلام
    مچکرم از راهنمایی های شما.
    یه سوال داشتم
    وقتی میخوام تو epay ثبت نام کنم این اررور رو میده.
    That CAPTCHA was incorrect. Try again!
    مشکل از کجاست؟
    سوال رو درست جواب میدم
    ایمیل دریت
    آدرس درست ولی بارم اررور!!

  37. سلام و خسته نباشید من تو سایت epay یک بار ثبت نام کردم اما پسوردش رو عوض کردم از طریق forgot password برام ایمیل میاد میرم به لینک پسورد رو داده اما نمیتونم وارد بشم اگه میشه کمک کنید بعد تو سایت Epay فقط از یک سیستم میشه یک بار آیدی ساخت ؟

    ممنون از سایت خوبتون

  38. سلام
    در مساله ای که برای آقای Iman پیش اومده باید بگم من هم موقع ثبت نام همچین مشکلی داشتم تا چند روز هیچ ساتوشی به حسابم نمی رفت به پشتیبانی epay مشکلم رو گفتم ازم آدرس بیت کوینم رو خواست چون ثبت نشده بود خودش درستش کرد احتمالا شما هم اینجوری باشه به سایت epay پیام بدی جوابت رو می دن.

  39. توی این سایت های بیت کویینی باید حتما ثبت نام کنیم ؟
    چون بدون ثبت نام نیز می شه بازی کرد ولی همون مشکلاتی را که قبلا عرض کردم هستش.
    چه باید کرد؟

    1. توی سایت های بیت کوینی وقتی یک آدرس بیت کوین وارد می کنید و ساتوشی یا بیت کوین دریافت می کنید در واقع ثبت نام شده اید و نیازی به کار خاصی نیست البته برخی هم نیاز به ثبت نام با ایمیل دارند .

  40. سلام اقای حسین زاده
    لطفا نحوه عملکرد سایت ها را جزئی تر بگید .
    من بازی که می کنم clim می زنم ولی به حساب نمی ریزه می ره توی یه صفحه دیگه و می گه
    Congratulations you have won Satoshi
    You can multiply your earnings (choose one of the coin below) or claim your satoshis now!
    If you choose the correct coin you will earn 60% more !!

    هر کدومشم می زنم بازم جیزی به حسابم نمیاد
    در مورد سایت هایی که با سوال هستش هم بیشتر توضیح بدید لطفا
    سوالاش خیلی نا مفهومه
    انتظار چه جوابی را سایت داره ؟

    1. سلام
      عملکرد سایت ها تقریبا مشابه به همه و مشابه به فری بیت کوین که قبلا معرفی شده متاسفانه امکان تکرار مکررات نیست و بهتره موضوعات قبلی رو مطالعه کنید .
      در صورت دریافت پیغام شما ساتوشی یا همون بیت کوین رو دریافت کردید و در حساب epay شما هست برای پرداخت به حساب اصلی باید این مبلغ در Eapy به مقدار مشخصی برسه و در هفته یکبار پرداخت صورت میگیره .
      در مورد تست انسان شناسی کاری از دست من برنمیاد باید کمی زبان بلد باشید یا یک متن رو عیننا کپی کنید همین .

  41. سلام اقای حسین زاده لطفا سوالات را یک مقدار جزعی تر جواب بدید که ما متوجه شیم خیلی کلی جواب میدید.ثبت نام من موفقیت امیز بوده مشکل من از تنضیمات داخلی epay هستش که داخل ستینگش یه گزینه داره به اسم payout addresses که زیرشم نوشته شما ادرس پرداخت وارد نکردید. اینو میزنم ازم ادرس btc میخواد منم ادرس بیت کوینم رو میدم قبول نمیکنه.لطفا ببینید کجای تنظیمات من ایراد داره که ساتوشی هارو بحسابم نمیاره. در ضمن من زیر مجموعه شما هستم.مرسی

    1. سلام
      دوست عزیز سوالات تکراری و مشابه حذف میشه سوالات هم تا جایی که بتونم توضیح میدم خیلی از جا ها ایراد از طرف ما نیست در هر صورت برای چنین مواردی از طریق یاهو اقدام کنید چون با توضیح به صورت کامنت خیلی کمک نمیشه . در هر صورت اگر شما بازی می کنید و پیغام دریافت ساتوشی رو میگیرید حتما یک آدرس بیت کوین ثبت نامی در epay دارید که باید با اون حساب وارد بشید . اینکه ایراد کار شما کجاست دیگه علم غیب می خواد مگه اینکه آنلاین در تماس باشید و از طریق عکس یا تیم ویوو بتونم کمک کنم . موفق باشید.

  42. سلام اقا من بلاخره موفق شدم ایمیل خوشامداید epay رو بگیرم فقط این سوال مونده اقای حسین زاده, که من داخل epay مقدار ساتوشی هایی که در اوردم رو نمیبینم! ایا باید به یک مقدار خاصی برسند تا قابل رویت باشن؟ یا اینکه هر چقدر در بیارم باید نشون بده؟حتی اون قسمت هم رفتم که درامد دیروز و امروز و یک هفته قبل ویک ماه قبل رو نشون میده اما اونجا هم همه موجودیهام صفر بود.!!مرسی

  43. ببخشید چطور میتونم کاپتور ربات عوض کنم خیلی اذیت میکنه میخوام سوالا عوض بشن
    recaptcha
    راهی هست عوض بشن ممنون

    1. سلام منظورتون رو از اذیت متوجه نمیشم چون این نوع تست انسان شناسی راحت ترین نوعشه که توسط گوگل ارائه شده انتخاب کیک یا نان یا ساندویچ از بین تصاویر کجاش اذیته …؟ در هر صورت فکر نکنم راهی برای عوض کردنشون باشه . موفق باشید .

  44. سلام دوست عزیز من همچنان مشکلهایی دارم.
    فقط من داخل پیج شما وارد بیت کوین شدم الان زیر مجموعه شمام دیگه؟ یا باید کار دیگه ای انجام میدادم؟

  45. سلام اقای حسین زاده
    من حساب بیت کوین رو ساختم بعد با ادرسی که بهم داد رفتم حساب epay بسازم که متوجه نشدم که موفق شدم یانه,اما وقتی وارد سایتها میشم برا بازی epayاادرسمو میخواد که میدم بعد بازیهارو یکی یکی انجام میدم بهم ساتوشی هم میده در اخر گزینه کلیم میاد اونم میزنم و میگه که ریخته شد بحساب epay شما.اما وارد حساب بیت کوینم که میشم هیچ ساتوشی نرفته به حسابم.گفتم شاید حساب epay رو نساخته باشه دوباره میرم بسازم میگه که این ادرس BTC شما اشتباه است یا توسط کسی دیگر استفاده میشود.در ضمن ادرسو برا سایتهای بازی وارد میکنم ایرادی نمیگیره وتند تند ساتوشی میدن.خلاصه دستم به دامنت دیگه هنگ کردم.یه چیز دیگه من با گوشی اندروید وارد میشم یه اذیت میشم ایا سایتها برا نسخیه اندروید هم هستند.مرسی

    1. سلام
      اگر با آدرس بیت کوینتان بازی می کنید و تایید epay رو هم میگیرید یعنی شما حساب epay رو دارید و نگرانی نداره با آدرس بیت کوینتون وارد حساب epay بشین و مجموع ساتوشی ها رو مشاهده کنید ، بعد از رسیدن ساتوشی ها به میزان گفته شده به حساب اصلی بیت کوینتان واریز می شود واریز ها هفتگی است .

  46. سلام دوستان
    برای درآمد بیشتر باید اقدام به زیر گیری کنید

    منظور ش چی زیر گیری نفهمیدم!؟

    1. سلام
      منظور زیر مجموعه گیریه حالا می پرسی زیر مجموعه گیری چیه … ؟ :)) معرفی سایت کسب درآمد توسط لینک رفرال که مشخص میکنه شما معرف فرد به سایت کسب درآمد بودی و بابتش امتیازاتی به شما داده میشه .

  47. سلام من بیش از ۱۵۰۰۰۰ساتوشی تو حسابم دارم
    ولی اصلا ب بیت کوین انتقال داده نمیشه
    سیتینگش ک اصلاباز نمیکنه

  48. درود بر شما

    ایا میشه زیر مجموعه ی زیر مجموعه هم داشت ؟
    یا به عبارت دیگه سود بدست امده از زیر مجموعه ها تصاعد هندسی خواهد بود ؟

  49. سلام من در سایت epay.info ثبت نام کردم، ولی ایمیل verify به ایمیلم نرسده.الان چند ساعت گذشته.چی کار باید بکنم؟

  50. سلام مرسی از پاسختون فقط دوتا سوال دیگه برام به وجود اومده
    ۱-از زیرمجموعه های من اگه کسی در سایت http://epay.info ثبت نام کنه و از اون طریق سایت ها رو ببینه دیگه پولی به حساب من نمیاد؟
    ۲-چطور میتونم ببینم زیرمجموعه هام چقدر در روز درآمد داشتن؟
    ۳-در قسمت referrals میاره از هر سایت چند نفر زیرمجموعه دارم اما ساتوشی به حساب من نمیاد این ساتوشی ها کی به حساب من منتقل میشه؟ و آیا همون ۷۵% از درآمد طرف هست؟

  51. سلام ممنون از سایت خوبتون از کجا باید لینک زیرمجموعه گیری رو تو این سایت بگیرم؟ سایتی که ساتوشی بیشتری بده رو معرفی کنید لطفا اینا خیلی کمه شاید با شش هفت ماه کار بشه یک بیت کویین به دست آورد.

    1. سلام ممنون
      لینک زیر مجموعه گیری هر سایت به فرم کلی زیر است
      مثلا سایت goldsday به صورت زیر :
      http://goldsday.com/play?r=yourwallet
      بجای yourwallet آدرس بیت کوین خود را قرار می دهید بقیه سایت های هم مشابه بالا هستند تنها نام هر سایت تفاوت خواهد کرد .
      این سایتها جز بهترین ها هستند برای درآمد بیشتر باید اقدام به زیر گیری کنید . موفق باشید .

    1. ۲٫۵ میلیون ساتوشی کمی بیش از ۵ دلاره در حال حاضر .
      “با کلیک بر روی قسمت Setting و باز شدن زیر منوی Payout می توانید تنظیمات مربوط به انتقال مبالغ خود در epay به حساب اصلی بیت کوین را انجام دهید . حداقل میزان پرداخت مبلغ ۵۸۶۵ ساتوشی است که می توانید این مبلغ را بالاتر ببرید توصیه می کنیم تیک مربوط به ارسال ایمیل در هنگام تراکنش و پرداخت اتوماتیک را نیز فعال کنید .”

  52. سلام ببخشید زیاد سوال میپرسم
    من در یک روز ۲۱۷۴۲ ساتوشی جم کردم و امروزم دارم ادامه میدم و الان میخوام انتقالش بدم به حساب بیت کوین و طبق دستور عمل شما انجام دادم ولی هنوز انتقال داده نشده و ۰٫۰۰ $ زده

    چیکار کنم؟

    سوال دومم : چند ساتوشی بشه شما میخرین و چطوری؟

    1. سلام
      انتقال به بیت کوین اصلی هفته ایی انجام میشه برای انتقال آنی ۱۰۰۰۰ ساتوشی کم میکنه که به صرفه نیست توضیح دادم تو پست اصلی نحوه فعال کردن پرداخت اتوماتیک رو .
      من معادل ۵ دلار می خرم دقیقش رو از حساب بیت کوین می تونین متوجه بشین تقریبی ۲٫۵ میلیون ساتوشی . موفق باشید .
      در ضمن سعی کنید زیر مجموعه هم بگیریر که درآمد بهتری داشته باشید .

  53. سلام میخواستم بدونم چجوری میتونم بیتکوینم رو به ریال و تومان دریافت کنم؟؟؟ممنون

  54. سلام
    این ساتوشی دیگه چیه؟
    من الان ۲۰۰۰۰ ساتوشی جمع کردم. به تومان چقدر میشه؟ اصلا میشه تبدیلش کرد؟

    1. سلام
      به کوچکترین واحد بیت کوین یعنی ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ بیتکوین یک ساتوشی میگن . برای دیدن نرخ بیت کوین به این آدرس مراجعه کنید چون قیمت بروزه : http://preev.com/
      مقدار بیت کوین رو وارد کنین به دلار قیمت رو می بینید .

  55. با سلام وتشکر از اینکه جواب دادید درصورت امکان بنده میتونم ساعتها پشت کامپیوتر بشینم و کار کنم حالا من میگم اینکارها بی فایده است اگه شما میفرمایید نه ! من ساعتی براتون کار میکنم وتقریبا ۱۰ نفر هم با خورم میارم اگه حاضرید بنده را به صورت ساعتی استخدام کنید بسمه ا…
    یا علی

    1. سلام
      اصراری نداریم به کسی ثابت کنیم کار اینترنتی فایده داره یا نه چون اثبات نمی خواد شاید اشکال از شماست که دنبال راه راحت هستید برای خود من به شخصه زدن این سایت به هدف پول نبوده و نخواهد بود هرچند در کنارش شکر روزی هم میرسه ، شما هم برای خودتون کار کنید به اتفاق اون ده نفر یک تیم خوب هستید و موفق تر خواهید بود . حق نگهدارتون :))

  56. با سلام میشه بفرمایید فقط با یک سایت و حالا بدون زیر مجموعه چقدر میشه دریافت کرد ( به تومان) وبا دوتا زیر مجموعه چقدر ؟
    راستش بخوای شاید برای شما ماهی صدهزار تومنی درامد داشته باشه ولی برای افراد عادی فک نکنم بیشتر از ده هزار تا باشه اونهم سوادشون برسه یا نه ؟

    1. سلام
      این مطلب رو خودتون یک روز با کار می تونین متوجه بشین با زیر مجموعه به صورت تصاعدی رشد خواهید کرد و اگه واقع به درآمد خوب فکر می کنید حتما زیر مجموعه جذب کنید . موفق باشید .

  57. برای ثبت نام در epay یک ادرس سایت BTC می خواهد.. من هر سایت وارد میکنم میگه

    وارد BTC نامعتبر است و یا در حال حاضر در حال استفاده توسط شخص دیگری است.

    چند تا سایت داشتم دادم
    اما ارور میده
    راهنمایی کنید
    با تشکر

    1. سلام
      بایستی حساب بیت کوین بدین نه آدرس سایت
      قسمت حساب های اینترنتی رو مطالعه کنید . بایستی حساب معتر بیت کوینی در بلاکچین داشته باشید .

  58. میشه بگید تقریبا چقدر درامد در ماه خواهد داشت.. یه توضیح مختصری در مورد قیمت بیت میدهید با تشکر

    1. سلام
      درآمد شما کاملابه تلاش خود شما وابسته است هرچقدر بیشتر سایت ها رو ببینید درآمدتون بیشتر خواهد بود از زیرمجموعه هم میشه درآمد داشت . قیمت بیت کوین هم در حال حاضر هر بیت کوین نزدیک ۲۳۰-۲۴۰ دلار آمریکا هست . موفق باشید .

  59. سلام به عنوان یه تازه وارد که هیچی هم از درآمد اینترنتی نمیدونه از کجا باید شروع کنم ؟

  60. من خودم تا الان ۱۵ تا برداشت داشتم 🙂 به نظرم نسبت به بقیه خیلی بهتر چون پول ۱۰ تا سایت تو یک جا جمع میشه اگه امکانش هست سایت های تبدیل بیت کوین به پول هم معرفی کنید من خودم از این سایت استفاده میکنم — باتشکر از سایت خوب تون

    1. باز ممنون ولی نیاز به معرفی سایت خاصی نیست خود ما این کار رو برای همه مخصوصا اعضا و بازدید کنندگان سایت انجام میدیم .
      خود ما بیت کوین شما رو خریداری میکنیم همین طور پرفکت مانی جالبه که تا الان متوجه نشدید . موفق باشید .

    1. سلام
      دوست عزیز خیلی از سایت ها هستند که زیر نظر ما هستند و بعد از تست گذاشته میشن احتمالا موقعی که شما گفتی من عضو بودم وگرنه من با زیرمجموعه شدن مشکلی ندارم مخصوصا اگه کسی واقعا سایت خوبی معرفی کنه باز اگه فکر می کنی حق با شماست من تشکر میکنم . موفق باشی .

  61. سلام
    آخه مشکل همینه من بازی رو تا آخر ادامه می دم خودش هم اعلام می کنه مبلغ به حساب epay فرستاده شد و بعد هم که زمان رو برای بازی بعدی نمایش میده من تمام مراحلش رو میرم بعد من قبلا برام پرداختی انجام شده ولی اون هم در موردش چیزی تو حساب نشون نمی ده دیروز هم بعد از اینکه بهتون پیام دادم از طرف epay پیام دادن که شما فعالیت نمی کنین در حالی که من از موقعی که ثبت نام کردم فعالیت داشتم.

    1. سلام
      دوست عزیز اگه در epay ثبت نام کردی و یک حساب بیت کوین ثابت رو داده باشی مشکلی نیست چون خود من همواره سیستم رو چک میکنم حساب ها هم هفته ایی صفر میشه و به حساب اصلی شما در بیت کوین انتقال داده میشه اگه پیغام رو مبنی بر انتقال حساب به epay دریافت می کنید موردی نیست .
      باز اگه سوالی داشتی از طریق پیغام رسان یاهو در تماس باش تا بیشتر بتونم کمکت کنم .

  62. سلام از اینکه حوصله می کنین سوالامون رو پاسخ می دین واقعا متشکرم
    ۱- چرا epay مقدار دریافت رو تو قسمت داشبورد مشخص نمی کنه من سه روزه که دارم با سایتهای بالا کار می کنم ولی مقدار کارکرد رو نشون نمیده البته روز اول برای چند لحظه نشون داد و بعد حذف شد بعد که تو حساب blockchain نگاه کردم متوجه شدم مبلغ رو انتقال داده الان روز سوم هست ولی باز هم قسمت داشبورد چیزی نشون نمیده
    ۲- کاش می شد شما آموزشهاتون رو به صورت تصویری هم بگذارید فکر می کنم اینجوری برا ما هم آسونتر میشه من بیشتر سایتها تو قسمت زیرمجموعه گیری مشکل دارم یعنی می دونم کدام قسمت برم ولی اطلاعاتی رو که ازم می خواد رو نمیدونم چیه حالا شما اگر این آموزشها رو بذارید ما هم دیگه هی از شما سوال نمی کنیم
    با تشکر

    1. سلام
      ۱- قسمت داشبورد بالا مقدار کارکرد رو نشون میده مگر اینکه شما بازی رو انجام داده باشی ولی در آخر دکمه claim رو نزده باشی که گفتم در این صورت مجانی بازی کردی و پول به حسابت در ای پی واریز نشده وگرنه نباید مشکلی باشه .

      ۲- اگر جایی واقعا به تصویر نیاز داشته باشه حتما تصویر گذاشته میشه اما خیلی جاها نیاز نیست منم مقصودم اینه که شما یکم بیشتر با سایت کار کنید که آشنا شید .

      در مورد سوال هم موردی نیست هر سوالی که به درد همه بخوره مطمئننا جواب میدم و تکراری ها حذف میشن . موفق باشید .

  63. سلام خسته نباشید من با دو سایت Bitcoinaliens و WeekendBitcoin کار کردم و از دومی برداشت هم کردم
    آقای حسین زاده میشه بگید در حساب blockchain از کجا متوجه بشم که هر پرداختی مربوط به چه سایتی هستش البته سایت ها خودشون ایمیل می فرستند ولی راه دیگه هم هست که بفهمیم یا نه
    باتشکر

    1. سلام
      برای نتیجه گرفتن مناسب بهتره تو همه سایت های فوق ثبت نام و فعالیت کنید حتما نکته انتهایی پست رو بخونید تا کار کردن راحت تر بشه . در مورد حساب بیت کوین غیر از شناسه پرداخت چیز دیگه ایی ندیدم البته گاها کنار شناسه پرداخت نام سایت هم هست از قسمت My Transactions این اطلاعات قابل دسترسیه . موفق باشید .

  64. سلام
    دوستان عزیز توجه داشته باشند در برداشت فوری مبلغ ۱۰۰۰۰ ساتوشی به عنوان فی کسر می شود اما در پرداخت هفتگی عمل برداشت بدون کارمزد انجام می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا