سایت های همکاری در فروش

نحوه کار با سایت های همکاری در فروش یا پورسانتی (Affiliate)

نحوه کار با سایت های همکاری در فروش

شاید وقت آن رسیده باشد تا به روشی مرسوم و البته کارا تر برای کسب درآمد از اینترنت بپردازیم که به دلایلی تا به حال کمتر به آن اشاره شده است یعنی نحوه کار با سایت های همکاری در فروش ، با توجه به اینکه هدف ما در این سایت ارائه تمامیه راههای کسب درامد از اینترنت در ایران است بهتر است زین پس به ارائه سایت هایی که به صورت پورسانتی یا همکاری در فروش می توان از آنها به کسب درآمد پرداخت نیز اشاره کنیم در این قسمت قصد داریم راجع به این روش کاستی ها در ایران و چگونگی کار به طور کلی بپردازیم در ادامه ان شاء ا.. سایت هایی را معرفی خواهیم کرد که در این زمینه پیشینه خوبی دارند و براحتی می توانید از آنها به سود ماهیانه برسید .

نحوه کار با سایت های همکاری در فروشتعاریف سایت های همکار در فروش  

برویم سر اصل مطلب ابتدا با یک تعریف کوچک آغاز می کنیم جه آموزش نحوه کار با سایت های همکاری در فروش های همکاری در فروش که به سایت های پورسانتی هم معروفند از کلمه Affiliate System که مترادف همین کلمه به فارسی است گرفته شده و اساس کار این گونه سایت ها فروش جنس و دریافت مبلغی به عنوان پورسانت برای شخصی است که توانسته جنس مورد نظر را به فروش برساند .

نحوه کار با سایت های همکاری در فروش بدین شکل است که شما زمانی به پول می رسید که بتوانید یک جنس (معمولا انتخابی ) خود را از بین اجناس موجود برای فروش ، بفروش برسانید شما مختارید به هر روش برای جنس مورد نظر تبلیغات و بازاریابی کنید حتی می توانید تنها روی یک کالای بخصوص که به نظر شما می تواند فروش خوبی داشته باشد تمرکز کنید و آن را بفروش برسانید .

توضیحات تکمیلی در مورد نحوه کار با سایت های همکاری در فروش

برای فروش کالا ، سایت های پورسانتی روش های متنوعی را در اختیار شما می گذارد که معمول آنها قرار دادن یک کد به صورت جاوا است که می بایست آن را در صفحه وبلاگ یا سایت فروشگاهی خود قرار دهید.

حتما تا الان متوجه شده اید که برای کار پورسانتی شما حتما به یک سایت فروشگاهی یا حداقل یک وبلاگ نیاز دارید و این امر کار شما را تا حد زیادی راحت می کند چراکه براحتی مجموعه ای از اجناس مورد پسند را گرد آوری کرده و بجای تبلیغ برای یک جنس بخصوص برای وبلاگ یا وبسایت خود تبلیغ می کنید اینگونه با یک تیر چند هدف را خواهید زد.

اولا بازدید فروشگاه خود را بالا می برید ثانیا تمرکز شما بر روی فروشگاه است بجای یک یا چند کالا ثالثا اجازه انتخاب را به مشتری خود می دهید فقط یک نکته در این روش را فراموش نکنید سعی کنید برای جنس انتخابی خود مطلب را به زبان خود بنویسید چراکه تنها کپی پیست کردن مطلب مربوط به جنس مورد نظر به همراه عکس ها شاید نتواند کمک فراوانی به جذب مشتری از طرف گوگل یا سایر موتور های جستجو را به همراه داشته باشد.

دلیل این امر هم این است که این مطالب به تعداد بالایی در سطح اینترنت کپی پیست می شوند ، شما می توانید با کمی حوصله به خرج دادن ورودی خوبی از گوگل بگیرید توجه داشته باشید که هر چند تبلیغات در این زمینه کار ساز است اما تجربه ثابت کرده مشتری های بالقوه مشتری هایی هستند که نام جنس مورد نظر را در گوگل جستجو کرده اند تا به آن جنس رسیده اند شاید بهتر است بگوییم کار اینترنتی نیازمند اطلاعاتی بیش از یک کپی پیست معمولی است که در ادامه سعی می کنیم این نکات ریز را ارائه دهیم .

در این مقاله سعی شد تا با روش کار اینترنتی به صورت پورسانتی یا همکاری در فروش به صورت کلی اشاره ایی داشته باشیم در ادامه سایت هایی که در این زمینه عملکرد بهتری داشته اند و کاربران بیشتری را جذب خود کرده اند را معرفی کنیم با ما همراه باشید .

 

نوشته های مشابه

‫16 دیدگاه ها

  1. سلام ایا از طرق دریافت لینک محصول از وبسایت فروشگاهی مرجع می توانم ان محصول رو در سایت خودم نمایش داده و همه رویه های فروش رو در سایت خودم انجام بدم سپس به سایت مرجع این خرید رو اتوماتیک ارجاع بدم

  2. سلام
    در زمینه پخش محصولات خانگی و تهویه مطبوع فعالیت میکنم و یه سایت فروشگاهی به آدرس فوق و یه سایت هم در حال راه اندازی دارم چطور میتونم در زمینه های همکاری در فروش برای فروش محصولات سایت فروشگاهی خودم باشما همکاری داشته باشم راهنمایی کنید ممنون میشکم
    تشکر

    تشکر

  3. با سلام . می خواستم در خواست کنم نحوه ی کار با سایت پورسانتی Wealthy Affiliate را توضیح دهید . با تشکر.

  4. سلام ممنون توضیحات که دادید من وبلاگ تو این سرویس های وبلاگی بلدم ایجاد کنم ولی هر چی تلاش میکنم بازدید خوبی بدست بیارم به نتیجه دلخواه نمیرسم اگر میتونید بگید که این وبلاگ که ساختم چطور بازدید کننده جذب کنم تا فروش داشته باشم؟

    1. سلام
      برای بازدید خوب بهتره در یک زمینه که تخصص دارین وبلاگ بزنین مطالب به درد بخور بزارین و بعد اجناس مربوط به تخصص رو بفروش برسونین یا از سایت های افزایش بازدید استفاده کنین که راه اول بهتره .موفق باشین

  5. سلام
    من تازه با سایت شما اشنا شدم ولی یه سایتی جهت کسب و کار معرفی میکنم که واقعا عالیه سیستم همکاری در فروش نیکبخت که اگر میشه لینک بذارید تو سایتتون تا عضو گیری بکنید هم پول بگیرید هم اینکه باهاش کار کنید
    این سیستم زیر نظر شرکت ایده پرداز نیکبخت(سهامی خاص)فعالیت میکنه حتما سری بزند واقعا عالیه
    http://www.mci5.net

    1. سلام دوست عزیز
      متوجه این سیستم هستیم اما تا حقیقت امر و نحوه کار برای ما واضح نشه به معرفی روش یا سایتی نمی پردازیم اگر از این سیستم آشنایی روشن یا واضحی دارین ارسال کنین تا بررسی بشه و در صورت تایید معرفی بشه موفق باشین .

  6. خسته نباشید.
    سیستم همکاری در فروش نیکبخت جدیدا ثبت شده و زیر نظر شرکت ایده پرداز نیکبخت بصورت شرکت سهامی خاص است.
    اگر مورد توجه بود حتما ثبت نام کنید.

    http://1o2.ir/2y38x

  7. لطفا بنده را راهنمایی کنید که ایا این وبلاگ را شما ایجاد می کنید یا من خودم باید ایجاد کنم

    1. زحمت ایجاد وبلاگ رو خودتون باید بکشید هر چند در این زمینه هم مقاله ایی ارائه خواهد شد با این وجود با یک جستجوی ساده در سطح اینترنت می تونین خودتون یک وبلاگ ساده ایجاد و مدیریت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا