اخبار و نکات کسب درآمدزنگ تفریح،مطالب خواندنیمقاله و کتاب های کسب درآمد

چرا مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران ؟

چرا سایت مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران ؟

شاید به عنوان بازدید کننده این وبسایت تخصصی از خود بپرسید چرا کسب درآمد اینترنتی ؟

در جواب این سوال بجا می توانیم بگوییم این سایت اولین سایت تخصصی است که به طور مفصل و از همه نظر به بیان رو راست و رک راههای واقعی کسب و کار اینترنتی در ایران می پردازد و در نظر کسب درآمد اینترنتیدارد به عنوان درگاهی امن برای کسب و کار اینترنتی باشد و این ایمنی را هم از طرف بازدید کنندگان و کاربران خود ارائه خواهد کرد یعنی در ابتدا کلیه راهها و سایت هایی که امکان کسب و کار اینترنتی در ایران را دارند ارائه می شوند ، (این راهها یا به جستجوی خود و یا به پیشنهاد سایر دوستان عرضه خواهند شد) و این کاربران سایت هستند که آن راه را تست کرده و بعد از امتحان در معرض نمایش برای عموم قرار خواهند گرفت.

تا بدون دغدغه خاطر به کسب درآمد اینترنتی بپردازند ! گفتنی است تمامیه راههای کسب درآمد ارائه شده در این وبسایت همواره تحت نظارت و کنترل هستند و در صورت برخورد با هر نوع مشکل یا از رده خارج شدن آن راه کسب درآمد در همین وبسایت و در قسمت سایت های از رده خارج ارائه خواهند شد.

دلیل تاسیس سایت

 به دلیل اهمیت موضوع یاد شده و افزایش روز افزون کسب و کار اینترنتی مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران راه اندازی شده و در همین مکان از همه دوستداران علاقمند به پیشرفت کسب و کار اینترنتی در ایران دعوت می نماییم در این وبسایت عضو شده و فعالیت نمایند امیدواریم این وبگاه در سالم ماندن محیط کسب و کار اینترنتی در ایران به کمک همه اعضا و بازدید کنندگان خود تاثیری هر چند اندک داشته باشد.

 تمامیه مطالب ارائه شده در این وبسایت ،شامل نظرات آزاد راجع به سایت های معرفی شده از سوی بازدیدکنندگان یا کابران تخصصی سایت است که می تواند ملاک خوبی برای فعالیت یا عدم فعالیت شما در سایت یا سیستم مورد نظر باشد.

یک پیشنهاد خوب 

اگر صاحب کسب و کار اینترنتی هستید و یا ایده نو و ارزنده ایی دارید که می تواند به کسب درآمد اینترنتی این مرز وبوم حتی خیلی اندک کمک کند می توانید از طریق این درگاه در اختیار سایر دوستانتان قرار دهید و از معرفی کسب و کار خود خیلی سریع تر به نتیجه برسید .

همواره خود بنده و سایر دوستان به مکانی نیاز داشتیم که راجع به راههای کسب و کار اینترنتی به بحث و ارائه نظر بپردازیم و واقعا نبود همچین مکانی در ایران مشاهده می شد که ان شاءالله با راه اندازی کانال تخصصی کسب درآمد در این زمینه به پویایی این قسمت هم خواهیم افزود .

 باز هم تاکید می کنیم این وبسایت اگرچه برای تامین نیاز های مالی خود اقدام به زیر مجموعه گیری خواهد کرد اما هدف اصلی ایجاد آن جلوگیری از اتلاف وقت گرانبهای همه دوستان علاقمند به کسب درآمد اینترنتی است چرا که در اوایل امر ، وقت این حقیر بسیار با سایت های کلاهبردار هدر رفته است پس با عضویت و فعالیت در این وبسایت در تکامل و پویایی  و کمک به سایر دوستداران کسب و کار اینترنتی سهیم باشیم .

در انتها اگر نصبت به عملکرد سایتی بخصوص ناراضی هستید شرط انصاف را مد نظر داشته باشید و حدالمقدور با استناد به مدرک صحبت کنید و به دور از کینه ورزی ، از الفاظ نا به جا که دور از شان شماست استفاده ننمایید چرا که در غیر این صورت ،مدیرت وبسایت نظرات شما را تایید نخواهد کرد و اینگونه حق مطلب ادا نمی گردد و برای ایجاد یک محیط سالم کسب درآمد دچار مشکل خواهیم شد.

جهت اطلاع بیشتر از نحوه عملکرد این وبسایت قسمت درباره ما را مطالعه بفرمایید.!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من یه وبلاگ دارم که توش کسب درآمد از اینترنت رو به صورت حرفه ای و رایگان آموزش دادم (تو قسمت(پیوند)آموزش،و یه راهکارایی هم پیشنهاد کردم و تموم سایت های معتبر ایرانی رو که به تموم بانک های ایرانی پرداخت می کنند رو معرفی کرده ام(حدود 25تا هستند)،اگه سری به وبلاگم بزنید مطئن باشید باعث افزایش درآمدتون میشه.
    http://www.poolaki2012.blogfa.com

  2. با دادن نظر مثبت دوستان خود را برای عضویت در “مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران” دعوت نمایید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا