سایت های تست شده و فعالسایت های سورفینگکسب درآمد به دلارنرم افزارهای کسب درآمد

کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا

آموزش کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا

کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا

آموزش کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا

دوستان عزیز در این قسمت روشی جدید برای کسب درآمد معرفی می کنیم که تابحال کمتر به آن اشاره شده ، در این روش شما تنها با وارد کردن کدهایی بنام کپتچا و در واقع کدهایی معروف به کدهای انسان شناسی به کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا می پردازید بدون آنکه نیاز به تخصص خاصی داشته باشید.

اگر روزانه خواسته یا ناخواسته ساعاتی را با اینترنت میگذرانید بهتر است این روش کسب درآمد از اینترنت را هم امتحان کنید با توجه به اینکه سایت ۲chapta قبل از معرفی مراحل تست و پرداخت از طریق حساب وبمانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و عملکرد این سایت توسط “گروه درآمد از اینترنت“مونیتور شده می توانید با خیال راحت در این سایت ثبت نام و فعالیت کنید.

نحوه کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا

در این روش کار کافی است بعد از ثبت نام از طریق لینکی که در ادامه متن آن را مشاهده خواهید کرد،ابتدا در سایت ۲Chapta ثبت نام کرده و طبق تصویر آموزشی که در ادامه مطلب حضورتان ارائه میگردد عمل کنید،تنها کافی است کدهای انسان شناسی را بدرستی و دقت وارد کرده و کلید Enter  را بفشارید این کار همانطور که گفته شد نیاز به مهارت خاصی ندارد و تنها کمی دقت می خواهد چراکه سایت ۲Chapta نسبت به وارد کردن کد اشتباهی بسیار سخت گیر است بنابراین به نکاتی که در ادامه آورده شده حتما توجه و عمل نمایید .

روش کسب درآمد از این سایت : وارد کردن کدهای انسان شناسی – Captcha

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۰٫۵۰ دلار

“می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید و قبل از شروع فعالیت ، حتما قسمت قوانین را مطالعه نمایید


ثبت نام در سایت 2Captcha


مانیتورینگ : در حال پرداخت  – وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه


تعداد برداشت : 106  تاریخ آخرین برداشت :  1402/10/16  مبلغ کل برداشتی :  117.05 دلار


سه نکته مهم را هنگام کار با این سایت فراموش نکنید تا خدای نکرده زحمات شما هدر نرود .

آموزش تصویری و چند نکته کاربردی در ادامه مطلب :

آموزش تصویری کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا 

کار با سایت بسیار ساده است و توسط تصویر زیر برای شما شرح داده شده است 

کسب درآمد از اینترنت با کد کپتچا

نکته اول :  نوع کدها را طبق تصویر روی نرمال قرار دهید تا هم سرعت لود بالاتری داشته باشند و هم بهتر بتوانید تشخیص داده و وارد کنید .

نکته دوم : اگر کدی واضح نبود آن را رد کنید (از طریق زدن دکمه It’s not a CAPTCHA! یا ALT+Q )  تا کد دیگری نمایش داده شود به هیچ عنوان تا ۱۰۰% مطمئن نبودید کد را تایید نکنید باز یاد آور می شویم که این سایت بسیار حساس است و در صورت تکرار زیاد اشتباه اول تذکر داده و در نهایت حساب را به کل مسدود می کند (این قضیه توسط گروه تست شده و منجر به بلاک شدن یکی از حسابها شده پس شما امتحان نکنید ) .

نکته سوم : در برخی موارد کد نمایش داده شده به حروف کوچک و بزرگ حساس است که با عبارت CaSe sEnSiTiVe  در کنار کد کپتچا مشخص شده است که در این خصوص می بایست دقت کنید در غیر این صورت برای شما خطا ثبت میگردد . موفق باشید .

نوشته های مشابه

‫152 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید. چطوری میشه روزی ۱-۵$ کسب درآمد کرد با ۲کپچا؟ من هرچی تلاش میکنم خیلی کمتر از این میشه

    1. سلام
      ممنون
      این مقدار بسته به تعداد کد هایی هست که در روز می بینید البته میشه با افزایش تعداد زیر مجموعه و درست کردن تیم به درآمد بهتری رسید ، موفق باشید .

  2. سلام ، خسته نباشید ، توی بخش ارائه اطلاعات ، کشور مورد نظر را میخواد ، که ایران داخل گزینه ها نیست ، باید چه کار کرد؟

  3. سلام من برای ثبت نام در۲کپچا ایمیل ورمز عبور رو وارد کردم ولی پیوندی رو که میفرسته برام نمیاد بایه ایمیل دیگه وفیلترشکن هم امتحان کردم بازم نمیشه باید چیکار کنم

  4. سلام. ربات تلگرامش خوبه. فقط سرعت لودش حدود یه دقیقه ای طول می‌کشه. راه حلی داره سرعت بالا تر بره

  5. سلام و خسته نباشید خدمت شما.من میخام به طور جدی با کپچا کار کنم و چون بیکار روزی هشت الی نه ساعت مشغول شم.و چون قسط دارم میخام رو پولش حساب کنم واقعا؟اما میترسم اسکم بشه من بمونم با بدهی ها .بنظرتون اسکم میشه؟و اینکه با حل روزی هزار کپچا به چه درآمدی میتونم برسم؟با تشکر

    1. سلام
      میزان مبلغ پرداختی متفاوته و در صفحه کاربری مشخصه ، به این کار به عنوان کار دوم باید نگاه کنید و در مجموعه سایت ها فعال باشید تا به درآمد بهتر برسید ، موفق باشید .

  6. سلام میخواستم بدونم من تو حل کیچا ها ۱۰ بار اشتباه کردم میتونم هر کدوم بلد نیستم با stop و starte دوباره رد کنم

  7. سلام. این سایت کپتچا
    این کد هارو برای چه کار میخواد که به ما پول میده و پولش حلال وقانونی هست؟ و توی سایت وب مانی با حساب باز کردن پولمون رو به راحتی میده میشه توضیح بدین؟

    1. سلام
      موارد استفاده دقیقش رو جایی ندیدم که گفته باشه ، حلال و حرامش رو بهتره از متخصص دینی بپرسید اما به نظرم ایرادی نداشته باشه ، برای برداشت با وبمانی ، پییر و غیره تابحال مشکلی گزارش نشده ، موفق باشید .

  8. سلام. با تشکر از ذحمات شما و سایت خوبتون
    ببخشید من از این سایت مبلغ ۱دلار به صورت بیت کوین درخواست واریز به کیف پولم رو دادم می خواستم بدونم چقدر طول می کشه تا بیت کوین رو به حسابم واریز کنن

  9. با سلام . میخواستم بدونم اگه دوستام که زیر مجموعه منن ادرس کیف پول منو بدن به سایت اکانتامون بسته میشه یا نه . ایا خلاف قوانین ۲ captcha است؟؟

  10. سلام من میخواستم بدونم اگه یک اکانت دیگه تو ۲captcha درست کنم ولی زیر مجموعه اکانت خودم نکنم ایا حسابم بسته میشه یا نه .. با گوشی …. چون خود سایت نوشته خودت رو زیر مجموعه خودن نکن و منم زیر مجموعه خودم نمیکنم فقط یک حساب اضافی

    1. سلام
      چند حساب کاربری داشتن در اکثر سایتها به هر طریق خلاف قوانین محسوب میشه مگه اینکه واقعا همه چیز جدا باشه مثل ای پی ، دستگاه و غیره موفق باشید .

  11. باسلام.
    میخواستم بدونم این سایت هنوز معتبر هست . و دوم اینه بنده برای شروع ۵۰۰ تا کپچا زدم تا رسید به ۰.۰۵ دلار و برداشت رو زدم، ۲۴ ساعت گذشته ولی خبری از واریز نیست تو قسمت پرداخت حساب پرفکت مانی زدم ایا پرفکت مانی پرداختی داره؟

  12. ربات تلگرامی مشکل داره وگرنه حسابم اصلا مسدود نشده خداروشکر چون با شتیبانی ارتباط برقرار کردم و این پیغام برام ارسال شد
    Your account is unsuspended.

  13. با این که شما گفتید این پیغام یعنی اکانتم مسدود شده ولی الان من تونستم به حد لازم برسم و درخواست برداشت بزنم هیچ هشداری هم نداد. اگه پول واریز شد بهتون میگم…

    1. اگر حسابتون دیگه مسدود نیست برای پرداخت هم موردی نداره احتمالا و خدا رو شکر ، ممکنه ایراد بوده باشه و یا اینکه جهت اخطار یه مدت مسدود کردن اگر خلاف قوانین سایت کاری کردید تکرار نکنید ، موفق باشید .

    1. سلام
      احتمالا متوجه میشه که شما چند حساب ایجاد کردید ، اگر از گوشی استفاده می کنید احتمالا گوشی شناسایی میشه . اگر حسابی بلاک شد معمولا دیگه به درد نمیخوره ، موفق باشید .

  14. سلام من تو ربات ک unban/ میزنم
    مینویسه Suspended account یعنی اکانتم مسدود شده؟ اگه مسدود شده باید چیکار کنم؟

    1. سلام
      بله پیغام دال بر مسدود شدن حسابه معمولا کاریش نمیشه کرد و جوابی نمیدن باز اگر فکر می کنید که حساب اشتباها مسدود شده به پشتیبانی پیام بدید شاید فرجی شد ، موفق باشید .

  15. سلام من دیروز برداشت زدم پرداخت نکردهبرای شما تو این چند روز پرداختی داشته

  16. با سلام
    من از طریق کامپیوتر ثبت نام کردم و دارم کار می کنم ولی بعد از نصب نسخه اندروید در موبایل از من client key میخواد چجوری باید فعالش کنم؟
    با تشکر

    1. سلام
      بعد از رسیدن به حداقل مبلغ نیم دلار از قسمت Request Payout می تونید مبلغ رو به حساب اصلی خود در پاییر یا وبمانی و … انتقال بدید ، موفق باشید .

  17. سلام حمیدهستم..خیلی خوشحال شدم این برنامه دیدم باور نمیشه..ببخشید خودم نیم شنواهستم.خواهش میکنم دفتر شما روبرو ببینمت…چونکه میخوام خوب متوجه بشم..منتظر جواب هستم

    1. سلام
      سایت دوکپتچا سایت معتبریه و خیلی از دوستان در حال کار با این سایت هستند ، پرداخت این سایت به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشه و آنی ، در مورد دفتر هم ما فعلا دفتر فیزیکی نداریم و لزومی هم نداره آموزش ها و مبنای کار ما بر اساس فعالیت اینترنتی و مجازی بوده و هست اگر سوال یا نظری بود می تونید از طریق راههای ارتباطی مطرح بفرمایید ، موفق باشید .

  18. سلام بنده در تست انسان شناسی قبول میخوام ۲۴ ساغته فعالیت کنم چقدر میتوانم درامد داشته باشم به صورت تقریبی؟

  19. سلام سایت کپچا ثبت نام کردم الان کدوم قسمت شماره وارد کنم و درامدمو میتونم ببینم؟؟
    اعداد رو خیلی سخت میشه تشخیص داد چی نوشته

  20. سلام تو ثبت اولیه ۲کپچا گیر کردم ۱ ماه با این مساله در گیرم هم با گوشی هم کامپیوتر امتحان کردم نمیشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید میزنم میگه نادرست

    1. سلام
      گاها دیده شده با یک ایمیل امکان ثبت نام وجود نداره احتمال داره ایمیل شما هم همین مشکل رو داشته باشه با ایمیل دیگری تست کنید و مراحل ثبت نام رو طی کنید . موفق باشید .

  21. من از نرم افزار ۲Captchbot خود سایت نیز برای سرعت و درامد بیشتری چندین بار استفاده کردم . بیشتر هم به سایت payeer , درامدش را ریختم (سریعتره) . فقط میتونی روزی حداکثر ۰٫۱ دلار کسب درامد کنی و بعد از ۱۰ روز ۱ دلار . سرعت حل کپچا ها ثابت نیست و در اکثر موارد چند بار تکرار میشند تا ۰٫۰۰۱ دلار دریافت کنی

  22. سلام
    من وقتی شروع می زنم وارد اموزش میشه چند بار امورش و وارد کردم و به مرحله شروع اصلی هم رسیدم اما باز از اول اموزش میاد

  23. سلام تو این سایت تو یه روز میشه نیم دلار شاید کمتر درامد داشت
    راه درامد دیگه ای جز حل کپچا تو این سایت نیست که بشه حداقل روزی ۱ دلار در بیاریم؟

  24. سلام من ۰٫۵دلار درخواست دادم ولی بعد ۲۴ ساعت هنوز واریز نکردن الانم واریزی داره؟

  25. سلام جناب حسین زاده آیابرای کاربا این سایت باگوشی اندروید میشه چون من کامپیوترندارم اگرمیشه به ایمیلم پیام بدین ممنون ازلطفتون

  26. سللام، ممنونم ار توضیحات خوبتون
    پرداختی سایت برای بار دوم و بارهای بعد چقدر هست؟
    سپاسگزارم

    1. سلام
      عملکرد این سایت تابحال خوب بوده و به نظرم برای مدیران سایت هم کاملا سود آوره پس احتمالا بمونه اما تا کی خدا عالمه دوست عزیز .

  27. سلام خدا قوت
    سایت cointily در هر مرحله سکه هایی که میده بیت کوینه یا خیر؟
    چون freebitcoin تقریبا ۰٫۰۰۰۰۰۲۶ اما این سایت ۲۲ تا

  28. سلام ، خسته نباشید ، من اول ورود به کپچا اشتبا۳ دلار فاند زدم و ۵۰ سنت هم کار کردم ، الان ۳.۵۰ داره پی اوت که میزنم صفحه میاد من وب مانی رو انتخاب میکنم میزنم شماره میدم ولی کلید زیر صفحه change ، و ثبت نمیشه ، هیچ صفحه ای باز میکنه که مبلغ بزنم ، دیروز باز میکرد اون صفحه رو اما قسمتی که نوشته اکانت ، هرچی اکانت زدم رد میکرد چجوری باید برداشت کنم ، ممنون

  29. سلام با چند خطا اکانت غیر فعال می شه؟ الان واسه من زده
    Mistake: 2
    اگه اشتباه وارد کردیم برای جلوگیری از غیر فعال شدن چکار باید کرد؟

  30. سلام .برای دریافت دلار باید حتما زیر مجموعه داشته باشیم یا بدون زیرمجموعه هم میتوان کار کرد.

  31. سلام
    سرعت بسیار پایین هست راهی نداره بشه سرعت رو زیاد کرد؟
    نرم افزارهایی هم که برای کامپیوتر و اندروید داده یا کار نمیکنه یا اینکه اونم سرعت پایینه
    ساعت خاصی هست سرعتش بهتر بشه؟

  32. سلام بدون زیرمجموعه و با فعالیت مستمر در این سایتها چقدر ماهیانه میشه درامد داشت ؟ لطفا به ایمیلم پیام بدید

    1. سلام
      ریت این سایت متفاوته و ثابت نیست اما همیشه مشخصه و می تونید حساب کنید بستگی به سرعت عملکرد خودتون هم داره مثلا ۱۰۰۰ تا ۳۵ سنت میده یا کمتر و بیشتر . موفق باشید .

  33. سلام خسته نباشید چرا دیدگاه منو جواب ندادید و پاک کردید ؟
    هر ۱ دلار چند ساتوشی بیت کوین میده ؟

  34. سلام من هرچی کپچاکد میزنم موجودی حساب همون صفر میمونه چرا؟دقیقا طبق آموزش های خودتون انجام دادم

  35. در مرحله ۳۰ ترینینگ این پیام میاد و هر کاری هم کردم درست نمیش
    J and I are different, be careful!
    چیکار کنم سر کاریه؟

  36. سلام. برای برداشت درآمد از این سایت چیکار باید کرد؟ منظورم اینه به چه حسابی این درآمد واریز میشه؟ چطوری تو ایران اون رو برداشت کنم؟

  37. سلام. آیا سودی برای زیر مجوعه گرفتن در نظر گرفته شده و اگر بله این سود چند درصد و به چه صورت است ؟

  38. سلام، عذرمیخوام، میتونید یه واسطه مطمئن برای تبدیل دلار وبمانی به ریال معرفی کنید؟ اگه به ایمیلم بفرستید که خیلی ممنون میشم.
    [email protected]

  39. سلام میخواستم بپرسم که چرا وقتی برای برداشت پول اقدام میکنم مینویسه حساب شما بودجه کافی ندارد . من ۲۰ دلار وارد میکنم ولی اینو میگه درواقعه من ۲۵ دلار توحسابم دارم . ؟؟

  40. سلام
    من دارم ترینینگشو انجام میدم که خوبه برای یادگیری اما رسیدم به آزمون ۳۱ که نوشته
    Be careful with spaces!
    و چندتا حرف بالا تو کادره هر چی میزنم قبول نمیکنه
    امکان رد کردن هم نداره
    هینت هم نمیده چکار کنم راهنماییم کنید

  41. سلام عضو شدم اما توی یه مرحله ای کد بصورت شفاف نشون میده من درستشو میزنم اما قبول نمیکنه و کد هم عضو نمیشه حالا چکار کنم؟

  42. سلام
    چطوری باید بفهمیم که چقدر در آمد داشتیم؟ توی کدوم قسمت؟
    لطفا به آدرس ایمیل هم بزنید.
    مرسی

  43. سلام مرسی بابت سایت خوبتون ببخشید تو مرحله ۳۰ یه تصویریی میاد که یه کلمه با بقیه فرق میکنه خودش میگه

    J and I are different, be careful!
    ولی میزنم اشتباه میزنه

  44. ببخشید اعتبار من ۶۱ هست تعادل ۲ هست. چقد میشه بخوام برداشت کنم. اصلا میشه برداشت کرد

  45. سلام.وقتی وب مانی تیک می زنم یه کادر باز میشه نمی دونم باید چی بنویسم.راهنمایی کنید لطفا

  46. سلام
    ایامیشه در این سایت زیر مجموعه گرفت؟اگر میشه از کدوم قسمت سایت باید عمل کرد؟

  47. با سلام
    من در سایت ثبت نام کردم اما بلافاصله نمیتونم کارمو شروع کنم و در صفحه شروع این متنو مینویسه
    Your account has been put into the sleeping mode. Press start to continue
    اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

  48. همه ی اینارو انجام دادم.فقط مشکل من این بیت کوین و پرفکت مانی و….از اینا سردر نمیارم.اینارو راهنمایی کنید.یا یه سایت بگید بخونم.چجوری از سایت خارجی پول میگیرن.

  49. سلام
    ببخشید تو تصویر نوشته ۱۰۰۰ کپتچا ۳۸ سنت؟
    یعنی اگه ۱۰۰۰ تا کپتچا درست وارد کنیم ۳۸ سنت به حسابمون اضافه میشه؟

  50. سلام
    به گفته خودتون هر سه چهار دقیقه یه سنت میشه زد اونوقت میشه یسره سه چهار ساعت کد زد اصلا امکانش هست قانون خاصی نداره؟

    1. سلام
      فکر نکنم مشکل خاصی داشته باشه تا دو ساعتش رو خودم تست کردم منتها نباید اشتباه زیاد داشته باشی که اکانتت رو مسدود کنن قانون خاصی نداره موفق باشید .

  51. سلام. کسب درآمد با هر کلیک ۳۰ تومان با” درآمد آنچنانی در هر ماه” یا اینکه اشاره داشتید روزانه ۲۰دقیقه وقت بگذارید کافیه ، منافات داره.لطفا شفاف بگید تو کدوم قسمت روزانه ۲۰ دقیقه وقت بگذاریم. چه مسیری درآمد بیشتری داره.مرسی ممنون

    1. سلام
      فکر میکنم شما تبلیغات جای دیگه رو با سایت بنده اشتباه گرفتید من کجا گفتم بیست دقیقه و پول آنچنانی …؟ همه سایتهایی که می تونید کار کنید تو قسمت مانیتورینگ سایت هست . موفق باشید .

  52. آیا آموزش حضوری یا مکتوب برای کسی که آشنایی نداره ولی خیلی علاقمنده وجود داره؟ با وجود دو بچه شیطون سایتتون رو خوندم ولی خیلی نابلد هستم. در ضمن با اینترنت گوشی کارمیکنم. در ثانی حتما باید وبلاگ یا وبسایت داشت.؟ مرسی

    1. سلام
      همه آموزش ها تو همین سایت گذاشته شده بهتره بعد از مطالعه اصل مطالب و نظرات توی سایتها ثبت نام و فعالیت کنید تا با نحوه کار بهتر آشنا بشید . بهتره با سیستم فعالیت داشته باشید برخی از سایتها هنوز برای موبایل بهینه سازی نشدند ، خیلی از سایتها نیازی به داشتن وبلاگ یا وبسایت ندارند هرچند برای ادامه و پیشرفت کار حتما نیاز به وبگاه شخصی خواهید داشت. موفق باشید .

    1. سلام
      راستش به سرعت نت ، سرعت ورود کد و یکمم شانست بستگی داره اما درکل میانگین هر سه چهار دقیقه میشه یک سنت زد . بقیه اش بستگی داره چقدر بخوای بزنی . موفق باشی .

  53. ُسلام
    ببخشید پرداختی این سایت فقط از طریق وب مانی هستش؟ در قسمت پرداختی های سایت پرفکت مانی و بیت کوین هم دیدم. اینا به چه منظوری هستش؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا