سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد از طریق پاپ باکس و پاپ آپ

کسب درآمد از طریق پاپ باکس و پاپ آپ

کسب درآمد از طریق پاپ باکس و پاپ آپ

دوستان عزیز در این قسمت روشی برای کسب درآمد از اینترنت حضورتان معرفی می شود که تابحال کمتر به آن پرداخته شده و در حال حاضر یکی از روش های مرسوم برای کسب درآمد اینترنتی مناسب محسوب می شود ، کسب درآمد از طریق پاپ آپ و پاپ باکس روشی است که اکثر وبلاگها و سایت های کوچک و بزرگ ایران  از آن استفاده می کنند .

با پاپ آپ به صورت کم و بیش همه ما آشنایی داریم و پاپ باکس نوعی دیگر از این دست تبلیغات است که درآمد بهتری داشته و بازدید کننده آن را به صورت یک کادر تبلیغی زیبا به هنگام ورود به سایت یا وبلاگ شما مشاهده می کند ، تبلیغ پاپ سایت تازه تاسیسی است که در این زمینه فعالیت خود را آغاز و نسبت به سایت های مشابه از قیمت بهتری جهت شمارش هر آی پی برخوردار است.

شما به محض ثبت نام  در تبلیغ پاپ مبلغ ۱۰۰۰۰ ریال به عنوان جایزه ثبت نام دریافت می کنید ، همچنین این سایت ایرانی به ازای معرفی هر فرد توسط شما معادل ۱۰ درصد از درآمد را به عنوان بازاریابی به شما اختصاص می دهد که از این فرصت نیز می توانید بهره لازم را ببرید و این سایت را به دوستان خود معرفی کنید.

 اگر سایت یا وبلاگ شما دارای رنک مناسب در الکساست می توانید به عنوان کاربر ویژه درآمدی بالاتر را تجربه کنید . حداقل مبلغ دریافتی این سایت تنها ۵۰۰۰ تومان است که بعد از رسیدن به این مبلغ می توانید آن را دریافت کنید ، روش کار بسیار سادست تنها کافیست بعد از ثبت نام  کد های مربوطه را در مکانهایی که دقیق بیان شده قرار دهید . موفق باشید .

از یاد نبرید که با پیوستن به کانال تخصصی کسب درآمد اینترنتی در تلگرام  می توانید یک قدم از سایرین جلوتر باشید .

 

ثبت نام در سایت تبلیغ پاپ

 

مانیتورینگ : اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت : ۳ تاریخ آخرین برداشت : ۱۶/۵/۱۳۹۵ مبلغ کل برداشتی : ۱۵۲۰۰ تومان

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    اولین برداشت از این سایت انجام شد دوستانی که وبلاگ و وبسایت دارند با هر مقدار بازدید روزانه می تونن از این سایت جهت کسب درآمد استفاده کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا