سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد اینترنتی با MypayingAds

کسب درآمد اینترنتی با MypayingAds

توجه : دوستان عزیز فعالیت روشیر مجموعه سایت های MPA , MPCA به دلیل مشکلات مالی تا سال ۲۰۱۸ متوقف شده ، بنا به گفته مدیران سایت با همه کسانی که به سوددهی در این سایت نرسیده اند تا چند هفته آتی تسویه حساب میشه و سایر حسابها صفر خواهد شد ، بنابراین تا اطلاع ثانوی فعالیت و سرمایه گذاری در این سایت متوقف و وضعیت سایت معلق می ماند .

در این قسمت با معرفی سایتی در خدمتتان هستیم که حداقل به مدت چهار ماه توسط گروه کسب درآمد اینترنتی تست شده و نسبت به سایر سایت های خارجی از ثبات بیشتر و بهتری برخوردار بوده و همچنان رو به رشد است بنابراین می توانید براحتی در آن فعالیت کنید ، نحوه کار در این سایت به صورت سود مشارکتی است در اینگونه سایت ها که به سایت های Share Revenue  نیز مشهورند سود ایجاد شده از فعالیت سایت یا شرکت به تمامیه کاربران تخصیص می یابد.

در این سایت شما با خرید بسته های تبلیغی در واقع سهام خریداری و دریافت می کنید و در سود روزانه  این سهام  شریک خواهید بود (عملکرد این سایت مشابه سایت پیدورتس است که قبلا معرفی شده) ، از خرید بسته های تبلیغی می توانید جهت تبلیغ مناسب برای سایت یا وبلاگ خود یا سایر صفحات اینترنتی  استفاده نمایید چراکه دوستان ایرانی فعال در این سایت بیش از سایر سایت های خارجی است .

در Mypayingads علاوه بر سود مشارکتی روش های مرسوم دیگری از جمله کلیک بر روی تبلیغات نیز وجود دارد که می توانید از این روش ها نیز به کسب درآمد اینترنتی بپردازید ، این سایت از سیستم های مالی مناسبی از جمله پرفکت مانی و بیتکوین پشتیبانی می کند که از جمله مزیت های خوب برای کاربران ایرانی جهت دریافت بدون دردسر سود مشارکتی است .

 

ثبت نام در سایت Mypayingads

 

مانیتورینگ : اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت : ۲۳ تاریخ آخرین برداشت :  ۱۳۹۶/۲/۱۳ مبلغ کل برداشتی : ۲۶۱/۲۵ دلار

توضیحات تکمیلی را  در ادامه مطلب حتما مطالعه فرمایید :

پلن ها و توضیحات تکمیلی :

در این سایت چهار پلن جهت خرید سهام از جمله بسته های ۵ ، ۱۰ ، ۲۵ و ۵۰ دلاری در اختیار کاربران گذاشته شده که توصیه ما برای آغاز کار خرید بسته های ۵ دلاری است که نهایتا ۱۰۰ بسته ۵ دلاری را می توانید در این پلن خریداری کنید .

توجه کنید حتما طی ۲۴ ساعت بایستی ده سورف را انجام داده و تبلیغات را ببینید تا سود آن روز به حساب شما اضاف گردد .

کسب درآمد اینترنتی با MypayingAds
قابل ذکر است که سود روزانه سایت در حال حاضر بین ۱ تا ۲ درصد است که بعد از رسیدن به مبلغ ۵ دلار بدون کارمزد می توانید مبلغ خود را به حساب اصلی خود انتقال دهید .

سایت Mypayingads  معادل ۱۰ درصد به عنوان پاداش بازاریابی در نظر گرفته که می توانید از معرفی این سایت به دوستان خود به درآمد بهتری دست پیدا کنید در آخر متذکر می شویم سرمایه گذاری چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی دارای ریسک است پس با قبول این موضوع اقدام به کار کنید سایت ما به عنوان معرف اینگونه سایتها هیچگونه مسئولیتی در این باره نمیپذیرد . موفق باشید .

نوشته های مشابه

‫53 دیدگاه ها

  1. با سلام
    چرا توی سایتMPA چها یا پنچ روزه که سود خرید حاصل از بسته ۵دلاری من واریز نشده این به همین دلیل مشکل در واریز و برداشت سایت هستش که فرمودید یا نه ؟ اگر نیست چرا سودم واریز نشده ؟
    با تشکر

    1. سلام
      فعالیت روشیر سایت mpa و Mpca تا سال ۲۰۱۸ متوقف شده و تا اطلاع ثانوی پرداخت سودی نداره ، طبق گفته مدیران با کسانی که به سود دهی در این سایت نرسیده اند تا ۳ هفته آتی تسویه حساب میشه و سایر حسابها و اد پک ها صفر خواهد شد .

  2. با سلام
    دوستان عزیز سایت mpa به دلیل مشکلات و عدم تطبیقی که در واریز و برداشت پیش اومده و شفاف سازی در این زمینه فعلا برداشت را تا اطلاع بعدی متوقف کرده ، بنابراین فعلا از سرمایه گذاری جدید تا مشخص شدن وضعیت سایت خودداری کنید و فقط کلیک روزانه و خرید بسته از موجودی در خود سایت رو انجام بدید . برای اطلاع از آخرین اخبار توصیه داریم به گروه تلگرامی ما به ادرس زیر بپیوندید :
    https://t.me/joinchat/AAAAAD3rAhgh3b3EExOqPQ

  3. من چند بار خواستم توی این سایت ثبت نام کنم ولی هر بار بعد از پر کردن مشخصات و زدن دکمه رجیستر اصلا پیغامی مبنی بر ثبت نام در سایت نمیده هیچ خطایی هم نمیده صفحه ثبت نام بدون تغییر می مونه . می خواستم راهنماییم کنید که مشکلش از چیه ؟
    با تشکر

    1. سلام
      خیلی از دوستان در این سایت ثبت نام کردند و مشکلی نبوده احتمالا ایراد از جانب شما باشه بهتره با یک مروگر دیگه امتحان کنید و کش مرورگر رو پاک کنید ، چیزی که تو ثبت نام این سایت یکم حساسه انتخاب پسورده که باید دقت کنید ترکیبی از حروف ، اعداد و علامت باشه مثل (@) . موفق باشید .

  4. ببخشید خیلی سوال میکنم مهندس آیا با توجه به تجربه ای که در سرمایه گذاری در سایتای سرمایه گذاری دارید آیا سایتی رو سراغ دارید که مثل mpa معتبر و سودش خوب باشه و انقضاء پک نداشته باشه ؟
    با سپاس

    1. اگر سایتی بدین شکل پیدا شد حتما بهش باید شک کرد چون اگر بسته ها مادام العمر باشند یعنی شما یکبار سرمایه گذاری می کنی و تا ابد سود میگیری و این عملا غیر ممکنه . موفق باشید .

  5. مهندس خیلی ممنون از راهنمایتون
    میخواستم بدون سقف برداشت روزانه از سایت < مدت زمان درخواست برداشت تا واریز بحساب و فاصله بین درخواست قبلی و جدید چقدره ( برداشت جدید رو بعد از چند وقت از زمان برداشت قبلی میتونی بزنی) ؟ در سرمایه گذاری های بالا مد نظر هست ؟ درمورد پیدورتس چه نظری دارید آیا صلاح میدونید سرمایه گذاری در این سایت رو و توی سایت شما آیا آموزشی وجود داره استفاده کنیم ( با توجه به اینکه گفته میشه در مرحله گذر هست و سودش نسبت به قبل کم شده ) و با توجه به کسر امتیاز هر روزه در قبال ارسال تبلیغات پولی در حال حار کدوم لول رو پیشنهاد می کنید اگه جواب شما مثبت باشه؟

    1. خواهش میکنم
      محدودیت برداشت تا چند وقت پیش وجود نداشت الان بدین صورته که شما دو برابر مبلغ وارد کرده به سایت رو می تونید درخواست بدید ، برای حل این مورد هم کافیه بجای خرید از مبلغ تو حساب برداشت انجام بدید و مجدد از طریق سیستم های مالی مثلا پرفکت مانی خرید بسته داشته باشید ، بدین شکل همیشه می تونید براحتی از سایت برداشت کنید .
      واریز معمولا تا ۴۸ ساعت انجام میشه و تا الان مشکلی نبوده .
      در مورد پیدورتس دیگه سرمایه گذاری جدید رو پیشنهاد نمیکنیم هرچند سایت در حال پرداخته،بهتره سرمایه گذاری تو ام پی و سایت هایی که در ادامه معرفی میشه انجام بشه ، ام پی سی هم برای بیتکوین داره خوب عمل میکنه . موفق باشید .

  6. مهندس سلام
    میخوام تا مبلغ ۵۰۰ دلار سرمایه گذاری کنم تو این سایت اما در مورد انقضاء بسته ها تبلیغاتی که فرمودید بعد از رسیدن به سود ۱۲۰ درصدی منقضی میشه . آیا در جایی از سایت نوشته شده و یا اشاره ای به منضی شدن بسته ها شده ؟

    1. سلام دوست عزیز
      تو قسمت faq سایت باید توضیحاتی باشه تا اونجایی که من یادمه خود سایت هم زمان رو تضمین نکرده و دقیق نگفته ولی طبق تجربه همینی هست که گفته شده ، در مورد مقدار سرمایه گذاری هم که مختارید فقط همه جوانب رو بسنجید به هر حال مسئولیت هرگونه سرمایه گذاری با خود شماست . موفق باشید .

  7. سلام.جناب شما این روشو تایید میکنید؟امکان کلاه برداری تو سرمایه بالا وجود داره؟شما برای ورود چ مبلغی رو پیشنهاد میدید؟

    1. سلام
      فعلا که این سایت یکی از بهترین ها بوده اما اگه منظورتون تضمینه ما هم مثل بقیه، کاربر این سایت محسوب میشیم فقط یکم از کاربرای دیگه جلوتریم که اگه اتفاقی افتاد زودتر اطلاع رسانی کنیم ، هر مبلغی میشه برای شروع پیشنهاد داد اما برای کار جدی حداقل ۵۰ یا ۱۰۰ دلار می تونه خوب باشه .

  8. ممنون از پاسخ گوییتون و این سایت زیباتون من خودم طراح سایتم و از طراحی سایتتون خیلی خوشم میاد مخصوصا سرعت لود شدن صفحات رضایت بخش هست

    بازم ممنون

  9. سلام ببخشید من هروقت میخوام سوف رو ببینیم میگه تا چند ساعت بعد غیر فعاله چیکار کنم>؟

    ۵ دلارم دادم و ادز پک خریدم

    1. سلام دوست عزیز
      فعلا غیر فعاله ولی مشکلی نیست چون سود به مبلغ شما اضاف میشه البته هر روز بررسی کنید این اتفاق بزودی برطرف میشه و بایستی روزانه تبلیغات رو ببینید .

  10. سلام میخواستم ببینم به نظر شما چقدر سرمایه گذاری کنیم و اینکه مدت زمان انقضا بسته ها چقدره؟ و صرف میکنه و سود داره با توجه به مدت دار بودن بسته ها؟

    1. سلام
      خود سایت در این مورد واضح چیزی نگفته و ضمانتی هم نداده ولی معمولا بعد از رسیدن به سود ۱۲۰% بسته تاریخ انقضاش تموم میشه در هر شرایط در صورت ادامه فعالیت سایت ضرر نمیکنید .

    1. خیر، در حد همین پرسش و پاسخ شما تقریبا همه موارد ضروری برای کار با این سایت رو می دونید فقط هر ۲۴ ساعت یکبار می بایست ده تبلیغ رو مشاهده کنید تا سود به حسابتون اضاف بشه این رو هم مد نظر داشته باشید که مسئولیت هر گونه سرمایه گذاری چه در نت و چه در هر جایی دیگه با خود سرمایه گذاره و ما هم در این سایت مثل شما کاربر هستیم . موفق باشید .

  11. زیر مجموعه داستانش به چه شکله؟؟؟

    فقط یک نسل؟ یا زیر مجموعه زیر مجموعه هامون هم برامون به حساب میان؟

    و از میزان شارژ زیر مجموعه هم روزی یک تا دو درصد برای ما؟؟

    1. هر فردی که برای بار اول توسط شما به سایت مورد نظر ارجاع داده بشه شما به عنوان معرفی کننده یا اسپانسر مبلغی به عنوان حق بازاریابی دریافت می کنید برای این سایت معادل ۱۰ % برای هر خرید هست . زیر مجموعه در این سایت یک سطح و شامل زیر مجموعه زیر مجموعه شما نیست .

  12. اخه من نه اشنایی دارم نه کارت غیر ایرانی نه نحوه تبدیل به تومن و….

    سود اون سایت چجوری میاد تو حساب بنده؟؟

    1. نیازی به کارت غیر ایرانی نیست شما بایستی حساب پرفکت مانی ایجاد کنید که کاملا رایگانه و بعد مبلغ سود به همین حساب شما واریز میشه .

    1. سود خرید بسته های تبلیغاتی روزانه بین ۱ تا ۲ درصده و وقتی به حداقل میزان برداشت برسه یعنی ۱۰ دلار قابل برداشت و انتقال به حساب بیتکوین شماست .

  13. اقا در مورد بیت کوین:

    از کجا حساب باز کنم؟

    و اینکه چقد باید شارژ کنم؟

    و با چه کارتی؟

    1. با سلام
      نظرات و سوالاتتون خوب بود همه رو تایید کردم و به ترتیب جواب میدم احتمالا به درد سایر دوستان تازه کار هم بخوره .
      حساب بیتکوین رو بایستی از سایت بلاکچین باز کنید توضیحات مفصلش تو همین سایت خودمون هست .
      هر مقداری که لازم بدونید میشه حساب بیتکوین خودتون رو شارژ کنید حداقل میزان خرید بسته در این سایت ۰٫۰۱ بیتکوین هست .
      با همه کارتهای عضو شتاب می تونید از طریق درگاه سایت خود ما خرید بیتکوین رو انجام بدید .

  14. سلام
    ببخشید آقای حسین زاده شما گفتین حتما طی ۲۴ ساعت بایستی ده سورف را انجام داده و تبلیغات را ببینید تا سود آن روز به حساب شما اضاف گردد.
    سورف که مشخصه اما تبلیغات رو از کدوم قسمت باید ببینیم؟
    با تشکر

    1. بعد از طی کردن مراحل پرداخت توسط سیستمی که انتخاب کردید ترجیحا پرفکت مانی یا بیتکوین شما هر ۲۴ ساعت یکبار ده سورف رو مشاهده می کنید تا سود روزانه معادل یک تا دو درصد به حسابتون اضاف بشه (Earning Balance)همین ، بعد از رسیدن مبلغ به ۵ دلار می تونید از قسمت REQUEST WITHRAWAL مبلغ رو برداشت کنید .

    1. اول ثبت نام کنید ، بعد از وارد شدن به حساب از قسمتی که با عکس مشخص کردم BuyAdPackاقدام به خرید پکیج های تبلیغاتی کنید برای شروع ۵ دلاری ، در ابتدا برای ورود یک سورف و تبلیغ برای مشاهده میاد بعد وارد حساب خود میشین .
      این آدرس برای خرید بسته های تبلیغی است :
      https://www.mypayingads.com/ppc/banneradpacks

      با زدن دکمه Purchace وارد صفحه خرید میشید که بایستی تعدا بسته مثلا ۱۰ بسته ۵ دلاری و نوع Processor (سیستم مالی) مثلا پرفکت مانی رو انتخاب کنید در آخر تیک مربوط به قبول قوانین رو میزنید و دکمه Pay Now برای انجام مراحل پرداخت .

  15. سلام
    شما گفتید که سود روزانه سایت حدود ۱ یا ۲ درصده که اگه بصورت مرکب حساب کنیم میشه حدودا ۳۴ درصد ماهیانه که میشه حدودا ۴۰۰ درصد سالیانه یعنی سرمایه ۴ برابر میشه حتی بزرگترین سرمایه گزارا هم نمیتونن همچین کاری کنن

    1. سلام
      مقدار سود دهی دقیقا همین طور بوده و الان بیش از ۴ ماهه که در حال کار با این سایت هستیم و بعد از تست معرفی شده خود من تقریبا برابر با پول سرمایه گذاری رو تا این لحظه برداشت کردم حالا اگر از نظر شما غیر ممکنه خوب نظرتون محترم . موفق باشید .

  16. سلام
    ببخشید راستش در رابطه با این سایت یه جورایی گیج شدم میشه بیشتر توضیح بدین؟ با این سایت چطوری میشه پول دراورد و سود کرد؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا