سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد با سایت کلیکی ایرانی NbAdz

 

 

کسب درآمد با سایت کلیکی ایرانی

دوستان گرامی همانطور که وعده داده بودیم با معرفی سایت های خوب و معتبر جهت کسب و کاراینترنتی مناسب در خدمت شما عزیزان هستیم و این بار با معرفی سایت کلیکی ایرانی  و معتبر بنام ان بی ادز ،ا ین سایت سومین سایت از گروه Nb  است که با توجه به سابقه خوب این گروه در این زمینه می توانید با خیال راحت تری در این سایت ها به فعالیت بپردازید .

سایت کلیکی و ایرانی Nbadz  دارای مزایایی است که می تواند دلایل خوبی برای ثبت نام و ادامه فعالیت در آن باشد در ادامه به برخی از این مزایا خواهیم پرداخت :

       ۱- پشتیبانی قوی به همراه سابقه خوب مدیرتی

       ۲- پرداخت های بروز و به ریال با کلیه کارتهای عضو شتاب

        ۳- تعداد تبلیغات روزانه با قیمت مناسب جهت مشاهده

       ۴- قابلیت اجاره زیر مجموعه با قیمت مناسب جهت ارتقا درآمد

        ۵- قابلیت جذب ۲۰۰ زیر مجموعه مستقیم در حالت استاندارد و عادی

       ۶- استفاده از اسکریپت قانونی Evolution

نحوه کسب درآمد با سایت کلیکی ایرانی nbadz

برای دیدن تبلیغات کلیکی بعد از ثبت نام اولیه و فعال سازی حساب کاربری خود به بخش کسب درآمد رفته و از قسمت مشاهده آگهی ها به دیدن تبلیغات بپردازید فراموش نکنین در انتهای هر تبلیغ تست تشخیص عدم ربات بودن را بدرستی انجام دهید . دوستان گرامی با توجه به اینکه فعالیتا اصلی در سایت های گروه ان بی به دوسایت nbclix , nbadz معطوف شده و این دو سایت پتانسیل خوبی برای کسب درآمد دارند ، از این رو توصیه می کنیم حتما در این دو سایت ثبت نام و فعالیت داشته باشید . هرگونه نظر ، پیشنهاد راجع به این سایت ها را می توانید در قسمت نظرات مختص به سایت درج نمایید ، خرسندیم که همچون گذشته، جهت تست و مانیتورینگ سایت ها همراه ما هستید . 

“همچنین می توانید با پیوستن به کانال و گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید .


ثبت نام در سایت NBAdz


مانیتورینگ: بسته شده ، تعطیل و از رده خارج وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه


تعداد برداشت :  – :  تاریخ آخرین برداشت : – :  مبلغ کل برداشتی – :  تومان


 

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام لطفا اعلام کنید مانده حساب قبلی خود را چگونه میتوانیم دریافت کنیم و در کدام سایت ثبت نام مجدد داشته باشیم . ممنون

    1. سلام
      سوال کلی هست و به چند آیتم بستگی داره مثل نوع عضویت خودتون ، تعداد زیر مجموعه و … پس نمیشه گفت خودتون چند روز کار کنید دستتون میاد میزانش . موفق باشید .

دکمه بازگشت به بالا