سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد با ماهان سورف (Mahansurf)

کسب درآمد با ماهان سورف

این سایت اسکم و از رده خارج است

دوستان عزیز در این قسمت سایت ماهان سورف را به شما معرفی میکنیم که می توانید از آن علاوه بر ریال به دلار پرفکت مانی درآمد کسب کنید،این سایت ایرانی و قیمت های تبلیغات این سایت منطقی است و می توان برای مدت طولانی روی سایت برنامه ریزی کرد در این سایت می توانید از طریق مشاهده تبلیغات (PTC) و سورف (Surf) به کسب درآمد بپردازید .

با قسمت ptc یا پرداخت به ازای کلیک که فکر نمی کنم مشکلی داشته باشید اما در مورد سورف تا به حال زیاد صحبت نکردیم در تعریف سورف به عبارت ساده می توان گفت دیدن تبلیغات به صورت پی در پی و همراه با بازه زمانی خاص و معمولا نیازی به کلیک نیست مگر در شروع کار (بعبارتی می توانید حتی پشت سیستم نباشید و درآمد کسب کنید).

توجه در مورد کسب درآمد با ماهان سورف :

فقط از دوستان خواهشمندیم به دلیل محدویدت زیر مجموعه مستقیم در این سایت (۱۰۰ نفر در حالت استاندارد) تنها در صورتی که تصمیم جدی برای کار اینترنتی دارید از طریق لینک ما ثبت نام کنید با تشکر .

“می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید و قبل از شروع فعالیت ، حتما قسمت قوانین را مطالعه نمایید

روش کسب درآمد از این سایت : مشاهده تبلیغ ها و سورف

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۱ دلار برای اعضای استاندارد

 

ثبت نام در سایت ماهان سورف – MahanSurf

 

مانیتورینگ : اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج  وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه

تعداد برداشت : ۵ تاریخ آخرین برداشت : ۱۳۹۶/۱۱/۴ مبلغ کل برداشتی :۱۰٫۷۰ $

نوشته های مشابه

‫55 دیدگاه ها

  1. بله در مورد شما که مطمئنا همین طوره اما اینکه سایت ماهان سورف شاکی نداره دلیلش اینه که افرادی مثل من نمیدونن از کجا باید شکایت کنن، هرچند که من قصد دارم از طریق پلیس فتا اقدام کنم ببینم نتیجه میگیرم یا نه، شما هم اگه در مورد صحت گفته های من شک دارین هر مدرکی که بخواین میتونم براتون بفرستم.
    با تشکر

  2. برداشت شما حتما در حد یک دلار و دو دلار بوده اما من چون حدود ۳۰۰ دلار سهام خریده بودم بعد از یه مدت بخش سهام رو از سایت برداشتن و تاحالا که یک سال میگذره پول من رو واریز نکردن.
    با کدوم مدیر در تماس باشم؟؟ اونا که اصلا پاسخ نمیدن

    1. ما طرفدار هیچ سایتی نیستیم و عقد اخوت با هیچ سایتی نبستیم منتها،طی چند سال فعالیت این سایت شما جز معدود نفرات شاکی بودید این نظر شما هم که تایید شده امیدوارم مدیر این سایت نظرات رو ببینه و مشکل شما رو برطرف کنه مجدد جهت ارتباط با مدیر این سایت اقدام کنید . موفق باشید .

  3. مواظب باشین این سایت کلاهبرداری واقعا
    الآن دقیقا یک ساله درخواست برداشت پولم رو دادن و مدام براشون پیام میفرستم اما هی امروز و فردا میکنن و پولم رو نمیدن.

    1. سلام
      آخرین برداشت ما از این سایت نزدیک ۱ ماه پیش بوده ، با مدیر سایت در تماس باشید احتمالا موردی هست که واریز انجام نشده .

  4. سلام لطفا چک کنید که در حال حاضر این سایت پرداختی داره یانه چون آخرین برداشتتون مال سه سال پیشه!!!!

  5. سلام مجدد آقای حسین زاده
    بالاخره سایت ماهان سورف جواب ایمیل های بنده رو دادن و توی سایت هم اطلاعیه دادن که من اینجا اطلاعیه رو میزارم و از شما خواهش میکنم کامنت های قبلی بنده رو حذف کنین که سوئ تفاهمی پیش نیاد
    اطلاعیه سایت ماهان سورف :
    « با سلام و وقت بخیر
    بخش سهام ماهان سورف برای همیشه از سایت برداشته و برچیده شد
    کلیه کاربرانی که طلبی از ما دارند طی ۱ روز الی ۳ ماه آینده تسویه خواهند شد
    طریق تسویه حساب : اصل مبلغی که با آن سهام خریداری شده است

    به همراه ۵ الی ۱۰ درصد بیشتر به کلیه سهام داران پرداخت خواهد شد

    ارتقا حساب های کاربرانی که به خاطر سهام انجام شده است نیز لحاظ خواهد گردید
    ما مجبور به انجام این کار هستیم
    دادن سود و درآمد کاری فوق العاده سخت می باشد
    اکثریت سایت هایی که ادعای دادن درآمد از طریق سرمایه گذاری و سهام را دارند، کلاهبردار و یا اینکه در مدت زمان کمی به جمع کلاهبرداران می پیوندند.

    با احترام به همه عزیزان

    و تشکر ویژه از اعتمادی که نسبت به سایت ما داشته اید »

    1. سلام
      عرض کردم ماهان تابحال مورد خاصی نداشته .
      ان شا ا … مشکل حل بشه . موفق باشید نظر قبلی هم موردی نداره بذارید بمونه .

  6. سلام آقای حسین زاده
    راستش من الآن یک ماهه هر روز هم ایمیل میفرستم به مدیر سایت هم تیکت زدم و هم توی انجمن ها ازشون پرسیدم اما تا حالا هیچ پاسخی ندادن و جالبه که حتی کامنت هایی که توی انجمن ها میزارم حذف میکنن.
    من بازم پیگیری میکنم و امیدوارم حق با شما باشه و من اشتباه کنم و پولم رو پس بدن، مطمئن باشین میام همینجا میگم و معذرت خواهی میکنم.
    بابت همه چیزهایی که گفتم هر مدرکی خواستین بهتون میدم.
    خیلی ممنون از راهنمایی شما امیدوارم همیشه موفق باشین

  7. با اجازه آقای حسین زاده
    وظیفه خودم میدونم در باره سایت ماهان سورف هشداری به دوستان عزیز بدم
    بنده مدت ۶ ماه مبلغ ۳۰۰ دلارو در این سایت سرمایه گذاری کزدم و هر روز ۰/۹ دلار ظاهرا به حساب ماهان سورفم می اومد اما بعد از حدود ۶ماه که در خواست برداشت سود سهام رو دادم هیچ پولی به حسابم واریز نکردن و نه تنها سود سهام بلکه کل ۳۰۰ دلار سهام رو هم از دست دادم
    بهشون تیکت زدم ، ده ها ایمیل فرستادم و … اما اصلا جوابی ندادن حتی توی انجمن ها دلیلش رو پرسیدم که فورا حذف کردن
    تمامی این مطالب رو با دلیل و مدرک گفتم که اگه آقای حسین زاده بخوان در اختیارشون قرار میدم تا این سایت رو از لیست مورد اطمینانها خارج کنن
    و همچنین خواهش میکنم اگه راهی رو بلدن به من بگن که حداقل بتونم اصل پولم رو بر گردونم یا بگن چگونه باید ازشون شکایت کنم

    1. سلام
      این مورد رو بهتره اول با خود ادمین سایت در میون بگذارید بعد اگر اسناد کافی داشته باشید و گفته هاتون قابل اثبات باشه می تونید از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا اقدام کنید . ماهان سورف از یابتها ی قدیمیه و تا به حال شاکی زیادی نداشته و شما جز معدود نفراتی هستید که نظر این چنینی داشتید . امید وارم مشکلتون حل بشه در موارد این چنینی بایستی صیحبت های ادمین سایت رو هم شنید . موفق باشید .

  8. با سلام و تشکر از توضیحات بسیار خوبتون
    آیا به نظر شما سایت ماهان سورف برای سرمایه گذاری مطمئنه؟؟
    من از این سایت تعدادی سهم خریدم و هر روز سودش رو دریافت کردم حالا می خواستم سهام زیادی بخرم که پول زیادی می خواد و میخواستم کاملا مطمئن بشم که آیا سایت مطمئن و معتبریه؟؟؟
    با تشکر

  9. این سایت مدت زیادیه که مشکل داره و فقط وعده رفع شدن میدند نمیشه تبلیغ رو درست حسابی بارگذاری کرد
    موقع سورف سایت از کار میفته. اون از وریفای کردنشون که داستانیه برا خودش

  10. فقط ضرر مالی.
    بعد از کلی دیدن تبلیغ و وقت هدر رفته. همچنین هزینه هایی که تو این سایت کردم . فقط برام ضرر مونده اونم دلاری
    بکلاهبرداری شکیل تر از تین ندیده بودم.

  11. با سلام چطور میتونم از موجودی اصلیم تقاضای برداشت کنم. برداشت و واریز به حساب بانکی

  12. سلام
    شما از ماه اسفند ۹۳ تا الان درخواست برداشت ندادین آیا این سایت هنوز پرداختی داره قسمت انجمن اون هم غیرفعال شده دلیلش چیه من خودم تو قسمت موجودی خرید حدود ۹ دلار دارم که برای خرید زیرمجموعه گذاشته بودم هر وقت هم بهشون پیام میدم میگه که بزودی قسمت زیرمجموعه گیری فعال خواهد شد ولی تا الان هیچ خبری نشده به جاش یه گزینه دیگه اومده به اسم سهام روزانه میشه در مورد اون یه توضیحی بدین

    1. سلام
      متاسفانه مقادیر تبلیغات سایت تا این چند وقت پیش طوری بود که امکان رسیدن به حد برداشت طولانی میشد که الان با تبدیل تبلیغات به دلار بهتر شده و بزودی به مرز برداشت میرسیم این سایت احتمالا در حال پرداخت باشه . این سایت بایستی نحوه کار زیر مجموعه ها تعداد کلیک روزانه و … به صورت آمار مناسب ارائه بده تا بهتر رشد کنه . زیر مجموعه گیری هم که گویا فعلا غیر فعال هست .
      خرید سهام هم که مانند سایتهای سرمایه گذاریسه که خودش کامل توضیح داده بسته میخری و سود روزانه میگیری بایستی حاضری بزنی هر روز همین .

  13. سلام (اگر می خواهید میزان سورف روزانه تان بیشتر شود از آدرس آی پیهای متفاوت استفاده نمایید) یعنی چی ؟ باید چیکارکنیم؟

  14. چرا این سایت عضو جدید نمیگیره؟
    چند وقته که میرم ولی هنوز قسمت عضویتش فعال نشده

  15. سلام
    من پس از کمی سرچ درباره ی ماهان سورف تو گوگل
    تو بعضی سایت ها نوشته بود این سایت کلاه برداره و به ما هیچ پولی نداده
    من میخواستم کارمو با این سایت شروع کنم ولی الان دودلم
    واقعا این سایت اسکم شده یا این حرفا دروغه
    با تشکر

  16. سلام
    ۱-به نظر شما بین گرفتن زیر مجموعه اجاره ای و ماتریکس زیر مجموعه کدوم بهتره اصلا ماتریکس زیر مجموعه برای کسانی که زیر مجموعه ندارند به درد می خوره یا نه هر چند که برای گرفتن زیرمجموعه مستقیم الزامیه که ماتریکس رو فعال کنیم
    ۲-چند تا از تبلیغات مربوط به ماتریکس هست اگه ماتریکس را فعال کنیم چطوری از این تبلیغات سود می بریم
    ۳- مشکل سایت پیدورتس با IP ایران حل نشد؟ با تشکر

    1. سلام
      راجع به این مورد از مدیر خود سایت بپرسید شخصا با این خصوصیات سایت ماهان سورف کار نکردم در کل خاصیت ماتریکسی در صورت فعال بودن زیر مجموعه ها به صرفه است .
      مشکل سایت پیدورتس حل شده موفق باشید .

  17. سلام ماهان سورف یه سری تغییراتی داره تو سایت انجام می ده این معنیش اینه که ما فعلا با اون کار نکنیم یا نه باید ادامه بدیم با تشکر

  18. سلام
    باتشکراز سایت خوبتون. من از طریق این سایت با راههای کسب درآمد اینترنتی از جمله ماهان سورف آشنا شدم. اما اخیرا متوجه شدم که ماهان سورف قبلا اسکم شده، با این حال آیا ماهان سورف برای کسب درآمد قابل اعتماد است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  19. با سلام
    با توجه به اینکه دوست عزیزی گفتن برای برداشت دوم به بعد باید سرمایه گذاری کرد، باید چه کاری کرد که هر ماه از این سایت درآمدثابت داشت؟
    در صورت روشن گذاشتن کامپیوتر به صورت ۲۴ ساعته در طول یک ماه چه قدر میتوان درآمد کسب کرد؟

  20. شما از سایتای خارجی برداشت داشتی؟ بعدش در چه حسابی؟ مگرمیشه پول رو انتقال داد به ایران؟
    سایتای خارجی بعیده به کاربرای ایرانی پول بدند چون تبلیغات خارجی چه بدرد ایرانی میخوره

    1. سلام
      بله از سایت های خارجی برداشت داشتیم با حساب های پرفکت مانی ، بیت کوئین و … پول قابل تبدیل هست به ریال و مشکلی نیست .

  21. من طرز کار با سورف رو یاد ندارم. یعنی روی گزینه شروع سورف کلیک کنم بسه. مشاهده سایت جاری رو نباید بزنم. تا کی باید تو صفحه سورف بمونم؟ هیچ کلیکی نباید بکنم؟

  22. ﺳﻼﻡ ﻣﻦ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺖ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﻡ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﻗﺴﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﯾﺖ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺳﺎﯾﺖ ﺷﻤﺎ ﻭ ﻣﻄﺎﻟﺒﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻧﻮﺷﺘﯿﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺷﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻧﻮﺯﺩﻩ ﺳﺎﻟﻤﻪ ﺳﺎﯾﺖ ﯾﺎ ﻭﺑﻼﮒ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕ ﺭﻭ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﺑﺪﻡ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺩﻟﯿﻞ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﯾﺖ ﻫﺎ ﮐﻪ ﺍﺳﺎﻥ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺭﻭ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺩﺭ ﺿﻤﻦ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﮐﺎﻣﻠﯽ ﺍﺯ ﺳﺎﺧﺖ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﻮﯾﻦ ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﺳﺎﯾﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﺭﻭﺵ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻭ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﻮﯾﻦ ﻭ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺍﻥ ﺑﻪ ﺭﯾﺎﻝ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﮐﺎﻣﻞ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﻫﯿﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﻪ ﯾﻪ ﺑﭽﻪ ﯼ ﺗﺎﺯﻩ ﮐﺎﺭ ﺍﻣﻮﺯﺵ ﻣﯿﺪﯾﻦ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺍﺯ ﺳﺎﯾﺘﺘﻮﻥ. ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺪﺭﺩ ﻧﺨﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﭘﻮﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﯾﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﯼ ﺧﻮﺏ ﻭ ﻣﻄﻠﻮﺏ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ. ﺍﻣﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﺐ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺮﺳﯿﺪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺯﯾﺮ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﺸﻡ ﺍﻣﺎ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﮐﻤﮏ ﮐﻨﯿﺪ . ﺍﮔﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﻟﻄﻔﺎ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺗﻮﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺰﺍﺭﯾﺪ ﮐﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻫﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﻨﺪ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺍﯾﻤﯿﻞﻡ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﺍﺳﺎﻥ ﺗﺮ ﺑﺸﻪ. ﺑﺎﺯﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ

    1. سلام
      قسمت سایت های پیشنهادی مطمئن رو برای شروع مطالعه کنید حساب های مورد نیاز رو افتتحاح کنید برای تبدیل مبالغ خارجی مثل پرفکت مانی ،بیت کوین و … می تونین از طریق همین سایت اقدام کنید بقیه مطالب هم هرجا سوالی داشتین در همون قسمت مطرح کنین مطمئن باشین جواب میگیرین . موفق باشین .

  23. سلام
    خسته نباشید
    از طریق همین سایت عضو ماهان سورف شدم
    نام کاربری : mandana

  24. ببخشید نظرتون در مورد نرم افزار mci5چیه؟واقعی یا الکی؟میگن 8500 بدی اول اگه ناراضی بودی پولتو برمی گردونیم؟قیمت واقعی شم 128000 تومان هست؟مرسی

  25. سلام ببخشید من نمیدونستم این سوالم مربوط به کجا میشه اینجا مطرح کردم.
    اگه من با این خط اینترنت و کامیوتر در این سایت ها پرو باکس و … ثبت نام کرده باشم بعد چند ماهی که می خوام برم مسافرت از همین کامپیوتر اما خط اینترنتم از این اینترنت های همراه که یه مودم کوچک که با خط همراه اول یا ایرانسل کار می کنه هستش باشه می تونم وارد همون سایت ها بشم و کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟چون اگه برای مدتی کار نکم حسابم بسته میشه لطفا کمکم کنید.

  26. سلام.من همین الان در این سایت ثبت نام کرده ام ولی نحوه کار با این سایت رو بلد نیستم میشه لطف کنید توضیح دهید به چه صورت عمل کنم؟مرسی

  27. سلام.آقای حسین زاده لطفا برای تبلیغات سورف راهنمایی بفرمایید.آخه هر وقت من توی حسابم میرم میزن سورف های شما صفر

    1. سلام
      از قسمت سورف بالای سایت اقدام به دیدن سورف کنید بعر از کلیک روی کلمه سورف ، روی شروع سورف کلیک کنید و بگذارید سورف به صورت اتوماتیک انجام شود . موفق باشید

  28. سلام دوست عزیز سایت زیبایی دارین لطفا به سایت زیر هم برید و در مورد بیت کویین هم آشنا بشین در ضمن در سایت زیر هم ایجاد حساب و هم راه های کسب و هم سایت ایرانی فروش بیت کویین و هم نحوه برداشت از سایت ها رو به طور کامل توضیح دادم .
    http://porozeh.ir/post/31

  29. سلام
    فکرکنم اختلاف نظری بین مدیران سایت ماهان بوجود اومده بود که باز هم قاعده ی کاری ماهان به عقب بازگشت
    ایشالا این سایت اسپانسرهای بیشتری کسب کنه .
    من این سایتو خیلی دوست دارم .چون از روی اصولی کلی و موفق به راه شان ادامه می دهند

  30. با سلام
    سایت ماهان سورف یه سری تغییرات در قوانین سایتش داده
    از جمله اینکه
    تعداد زیرمجموعه به ۲۰۰ تا برای اعضای استاندارد تغییر داده شده
    همچنین برای برداشت بار سوم و به بعد هم کاربران می تونند دو یا سه برابر سرمایه گذاری ای که در سایت انجام دادند رو برداشت نمایند
    اما یه خبره خوب هم اینکه
    به میزان درآمد سورف ۵۰ درصد اضافه شده
    همچنین میزان کسب اعتبار هم ۲۰ درصد هم اضافه شده و کسب درامد از طریق زیرمجموعه هم از ۸ درصد به۱۰ درصد تغییر داده شده
    با تشکر از وب عالی تون

دکمه بازگشت به بالا