سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد از اینترنت با پارسی رنک

کسب درآمد از اینترنت با پارسی رنک

کسب درآمد از اینترنت با پارسی رنک

بعد از مدتی با معرفی یک سایت ایرانی در خدمتتان هستیم سایت پارسی رنک سایتی است که از فعالیت آن چند صباحی میگذرد و در این مدت کاربران از پرداخت و عملکرد این سایت راضی هستند بنا به سفارش و توصیه برخی از دوستان تصمیم بر آن شد که این سایت به جمع سایت های تحت نظارت جهت نقد و بررسی عملکرد قرار گیرد.

امیدواریم این سایت به عملکرد خوب خود ادامه داده تا موجب رضایت بیش از پیش کاربران خود باشد ، از جمله مزایای سایت پارسی رنک می توان به تعداد و تنوع تبلیغات روزانه (دریافت حداقل ۵۰۰۰ ریال تنها با کلیک های خود به صورت روزانه) ، پرداخت های بروز ، نداشتن پیچیدگی در پرداخت ، تبلیغات سورف ، تبلیغات اینستاگرامی، سود از خرید سهام و … اشاره کرد ، در پارسی رنک با عضویت استاندارد می توانید تا ۲۰۰ زیر مجموعه مستقیم جذب و از کلیک آنها نیز بهره مند شوید پس فرصت را از دست ندهید .

برای دوستانی هم که مایلند در این سایت تبلیغات کنند بنده تبلیغات گوگلی را به دلیل تطابق با سئو و گوگل پیشنهاد میکنم . نحوه کار مشابه با سایت های مبنی بر اسکریپت ایران پی تی سی است که بارها تکرار شده باز در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در قسمت نظرات مطرح بفرمایید . موفق و پیروز باشید .

“همچنین می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید .

روش کسب درآمد از این سایت : درآمد کلیکی ،درآمد از گوگل،درآمد از اینستاگرام، سورف ، درآمد از سهام
حداقل پرداختی برای بار نخست : ۱۰ هزار تومان

 

ثبت نام در سایت پارسی رنک – Parsirank

 

مانیتورینگ : اسکم ،کلاهبردار و از رده خارج وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه
تعداد برداشت : – تاریخ آخرین برداشت : – مبلغ کل برداشتی :- تومان

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. با سلام.ممنون از این که به سوالات ما اینقدر زود ودقیق پاسخ میدهید.همان طور که بهتون گفته بودم آقای عرفانی زاده ادعا میکنه که یک روشی وجود داره که با استفاده از این روش شما میتونین ماهی۶۰۰ میلیون درامد داشته باشید البته دوره آموزشیش ۱۲۵۰۰۰۰تومان آب میخوره!! میخواستم بگم شما با این سیستم آشنایی دارید یاخیر ؟ اینم آدرس سایتشhttp://erfanizade.com/ وقتی رفتین تو این سایت باید کتای راز یک میلیون دلاری من رو دانلود کنید.بعد توی اون کتاب توضیح داده این روش رو(البته به صورت اجمالی).ممنون

    1. سلام دوست گرامی
      ممنون میشم خود کتاب رو برای مطالعه به ایمیل من ارسال کنید این کتاب به نظر یک کتاب رواشناسی و نکات پیرامونه اونه تا نبینم نمیشه قضاوت کرد هرچند به قول قدیمیها ما گوشمون از این حرفا پره . یه لطفی هم بکنین سوال و پرسش های غیر مرتبط با موضوع پست رو در قسمت پرسشوپاسخ سایت مطرح کنید (https://e-earn.ir/category/faq/)ممنون .

  2. با سلام سایت پارسی رنک کلاه بردار و ورشکسته شده ثبت نام نکنید من ۳ماه کار کردم برداشت هم نداشتم /ورودی کاربرانی که زیر ۳ماه کارکرد را قفل کرده من هر کاری کردم نتونستم وارد حساب کاربری شوم/ صدهزارتمان مرا خوردند /برید توی انجمن را بخوانید تمام کاربرانی که توی انجمن فعلیت داشتند حذف شدند و داره عضویت جدید میگیره تا سر تازه واردها را کلاه بذاره از من مالباخته به شما هشدار//خداوند لعنت کند انهائی که مال مردم را میخورند

  3. سلام
    نمیخوام زود قضاوت کنم ولی به نظر من هم یه سایت کلاهبرداره
    کلی وقت گذاشتم ولی هیچ پرداختی به من نداشته
    دعا میکنم که…
    دوستان اطلاع رسانی کنید تا کسی عضو سایت نشه در ضمن فیلتر هم نشده فقط یه صفحه آن فیلتر شده
    اگه بخواییم کلاهبرداریش را اعلام کنیم باید کجا بگیم؟همون ستاد ساماندهی یا جای دیگه؟
    موفق باشید

  4. سلام . دوستان مدیر سایت پارسی رنک دو روز پیش ی تاپیک گذاشته که یکم سرش شلوغه بخاطر همون پرداخت ها دیر انجام شده. این سایت حتی در ستاد ساماندهی هم ثبت شده. بنظر شما چیکار کنم؟؟ ادامه بدم یا اسکم شده؟؟؟ پرداختی هم داشته

    1. سلام
      اسکم بودن یعنی به حرفهای خود عمل نکردن و کلاهبرداری از موقعیت دلایل آورده شده اصلا قابل قبول نیست و جز بهانه چیز دیگری نیست این سایت اسکم است به نظر بنده وقتت رو تلف نکن . موفق باشی دوست عزیز .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا