سایت های تست شده و فعالسایت های سورفینگکسب درآمد به بیت کوینکسب درآمد به روبل
موضوعات داغ

سایت کسب درآمد از بیت کوین adbtc

آموزش کسب درآمد از بیت کوین با adbtc

کسب درآمد از بیت کوین با adbtc

آموزش کسب درآمد از بیت کوین با adbtc

دوستان و همراه عزیز مجدد با معرفی یک کسب درآمد از بیت کوین با adbtc در خدمتتان هستیم ، سایت نام برده شده از نوع تبلیغاتی به شکل سورفینگ است که با توجه به معتبر بودن آن و عملکرد مناسب می توانید در لیست سایت های فعال خود قرار دهید و در آن به کسب درآمد بپردازید .

نحوه کسب درآمد از بیتکوین در adbtc

دوستان عزیز برای کسب درآمد و فعالیت در این سایت بعد از ثبت نام اولیه در منوی سمت چپ حساب کاربری خود به زیر منوی Earn  دقت کنید ، در این زیر منو سه قسمت برای دریافت بیت کوین رایگان در نظر گرفته شده که به ترتیب به معرفی اجمالی این سه روش می پردازیم .

قسمت Surf ads

در این قسمت که در واقع بخش اصلی برای فعالیت است با زدن دکمه ، می بایست تست انسان شناسی که معمولا حاصلضرب ، تقسیم و یا جمع و تفریق اعداد است را در کادر مربوطه وارد کنید و دکمه Submit Query  را بفشارید.

در انتها دکمه ای شناور و رنگی بنام Open  یا Start  در صفحه ظاهر شده که با لمس آن می بایست تبلیغات را تا اتمام زمان هر تبلیغ مشاهده کنید ، در انتهای هر تبلیغ مبلغ به حساب شما در سایت اضاف می گردد .

قسمت های Surfing in active windows  و Autosurfing  مراحلی مشابه قسمت نخست دارند با این تفاوت که ممکن است همیشه تبلیغ نداشته باشند اما دیدن روزانه این قسمت ها خالی از لطف نیست .

نحوه برداشت بیتکوین از حساب

بعد از کمی فعالیت و رسیدن به مبلغ ۳۵۰۰۰ ساتوشی(کوچکترین واحد بیتکوین) معادل ۰٫۰۰۰۳۵  بیتکوین از قسمت Withdraw   می توانید مبلغ کار کرد خود را به حساب اصلی خود در بلاکچین یا حساب faucetpay انتقال دهید .

“می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید و قبل از شروع فعالیت ، حتما قسمت قوانین را مطالعه نمایید


ثبت نام در سایت adbtc


مانیتورینگ : در حال پرداخت وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه


رتبه  سایت : کسب درآمد از بیت کوین با adbtcکسب درآمد از بیت کوین با adbtcکسب درآمد از بیت کوین با adbtc سایت برگزیده کسب درآمد از بیت کوین با adbtcکسب درآمد از بیت کوین با adbtcکسب درآمد از بیت کوین با adbtc


تعداد برداشت :  40  تاریخ آخرین برداشت : 1402/11/10   مبلغ کل برداشتی  : BTC 0.00835087


نوشته های مشابه

‫74 دیدگاه ها

  1. با سلام آیا این سایت به صرافی های ایرانی پرداخت میکند؟ و حداقل برداشت به صرافی های ایرانی چه مقدار است؟ ممنون میشم زود جواب بدید

  2. باسلام بنده تمام انتقالی ام که حدود ۲۸۰۰۰ ساتوشی است را در Advertising balance واریز کردم
    حال نمیدانم چه کنم؟

  3. سلام.
    من با چند دیوایس مختلف و با گوشی تمام افراد خانواده حساب کاربری ساختم و در حال فعالیتم ولی چون همگی به یک اینترنت متصل هستن و ip یکیه مشکلی پیش میاد؟
    فعلا که چیزی نشده ولی امکانش هست؟

    1. سلام
      بله احتمالا مشکل پیش میاد چون این کار شما ممولا در سایت های تبلیغاتی تخلف محسوب میشه باید ip و در واقع نت هم جدا باشه ، موفق باشید .

  4. سلام بر مدیریت سایت،ببخشید اگر بیشتر از یک حساب کاربری با یک ip وصل بشوند مشکلی پیش میاد برای یک واریزی،مثلا سیم کارت دیتا که داریم داخل وای فای،و هم از این طریق با لب تاپ و گوشی وصل میشیم ، در کل ip یکی هست، تا چندتا حساب کاربری مشکل پیش میاد؟؟؟؟

  5. سلام. ببخشید من وارد سایت adbtc که میشم تو قسمت security دو تا آی پی برام زده ولی هر دو آی پی مال کشور ایرانه. ایا موقع برداشت به مشکل میخورم؟ من خیلی حواسم جمع بود ک با یک آی‌ پی برم تعجب کردم دو تا آی پی زده.

    1. سلام
      این سایت با آی پی ایران مشکلی نداره و چند آی پی ایرانی هم طبیعی هست معمولا ، فقط چند حساب کاربری نداشته باشید موردی نیست موفق باشید .

  6. سلام خسته نباشید.
    زیرمجموعه هایی که توی این سایت میخریم، چه مدت هس؟ یک ماهه یا دائم؟
    میخوام بدونم مقرون به صرفه هست یا نه!

    1. سلام
      به نظرم این سایت زیر مجموعه اجاره ایی نداره پس احتمالا مبلغ برای خرید همیشگی هست چون خودم نخریدم تابحال زیر مجموعه نیازی نبوده در این سایت ، موفق باشید .

  7. ببخشید چه کار هایی باعث میشه ک در روز ساتوشی زیادی بهمون بده؟
    من خیلی فعالیت میکنم ولی در روز نهایت دویست تا میده

  8. سلام ببخشید اگر از طریق نت های مختلف وارد سایت adbtc بشیم موقع برداشت مشکل پیش میاد؟
    مثلا یک بار از طریق وای فای خونه یک بار از طریق نت گوشی و یا وای فای یک خونه دیگه. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

  9. سلام. من نظرات رو خوندم ولی متوجه نشدم که آیا ساتوشی های بدست آمده از این سایت رو میشه به کیف پول کوینومی منتقل کرد یا خیر؟

  10. سلام.من آدرس کیف پول تراست والت رو دادم.مشکلی نداره؟یا اینکه حتما بلاک چین باشه؟

  11. با سلام و احترام میخواستم بپرسم این سایت به کیف پول تراست والت هم پرداخت انجام میده؟ممنون از پاسخگویی شما

  12. سلام دوست عزیز ، وقتتون بخیر
    من میخوام تو سایت ثبت نام کنم ولی ارور اکسس دینید ۱۰۰۵ میده
    یعنی باید با برنامه قند شکن سایت رو باز کنم ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام
      این سایت با آی پی ایران کار میکنه و بالا میاد و نیاز به چیز خاصی نداره ، محض احتیاط کش مرورگر رو پاک کنید و مجدد تست کنید ، موفق باشید .

  13. سلام بر ادمین گرامی
    داخل سایت برای برداشت زده ۳ روزه پرداخت انجام میشه الان بعد از زدن گزینه پرداختم بیستر از ۷۲ ساعت گذشته ولی هنوز داخل سایت adbtc اون گزینه تایید نشده و داخل حساب فاست پی هم چیزی برام واریز نشده است
    تا کی باید صبر کنم که واریز بنده تایید شود و اینکه از چه طریق میشه با ادمین سایتشون در ارتباط بود وه ببینم واریز من کی انجام میشود؟
    (پنج شنبه ۷ صبح زدم که واریز کنن)

  14. سلام مجدد
    برداشت از سایت فاست پی رو بلدم واریز از سایت adbtc به حساب فاست پی رو بلد نیستم
    داخل بخش واریز سایت adbtc نوشته ادرس حساب فاست پی خود را وارد کنید
    اینو نمیدونم چی باید وارد کنم
    لطفا کمکم کنید

    1. سلام
      برای برداشت گزینه فاست پی رو انتخاب می کنید و قبلش از بخش تنظیمات حساب اصلی رو که در فاست پی ست کردید رو وارد می کنید اگر ست نکردید مطلب مرتبط با حساب فاست پی رو از سایت بخونید ، موفق باشید .

  15. سلام جناب حسین زاده
    یک مشکلی برام پیش امده اگه راهنماییم کنید ممنونتون میشم
    میخوام ساتوشی های سایت adbtc رو به حساب فاست پی م بفرستم و از اونجا به حساب بلاک چین م
    میشه یک راهنمایی جزئی بکنید
    تو بخش ادرس فاست پی مشکل دارم یعنی نمیدونم چجوری ساتوشی رو به حساب فاست پی و از اونجا به حساب بلاک چین بفرستم
    ممنون

    1. سلام
      بعد از ثبت نام در حساب فاست پی باید طبق توضیحاتی که در متن مرتبط با این حساب داده شده حساب اصلی رو تعریف و متصل کنید بعدش می تونید مبلغ رو درخواست بدید معمولا تا سه چهار روز واریز میشه یا بایستی صبر کنید حداقل مبلغ به برداشت به حساب اصلی یا مستقیم برشه که کمی بالاتره ، موفق باشید .

  16. سلام. یه سوال داشتم.ایا میتونم با چند اکانت رو یه سیستم فعال باشم تو سایت adbtc مثلا رو مرورگرهای مختلف یه اکانت درست کنم فعال باشم با یه کامپیوتر؟

  17. سلام
    من تو سایت adbtc تعدادی Referrals دارم که ابهامی برام پیش امده! تو قسمت Referral system شما میتونی بعد از ۱۰ روز از فعالیت Referrals بفروشی! خب سوال اینجاست که هم زمان که Referrals دارن فعالیت میکنن درصد کمیسیون به موجودی من اضافه میشه یا اینکه زمانی که خواستی Referrals بفروشی اون کمیسیون به موجودی اضافه میشود؟
    با تشکر

  18. با سلام مجدد، ممنون میشم اگر بهم آموزش بدید چجوری به حساب لاکچینم واریز کنم،، الان که به نشانی هش مربوطش در سایت بلاک چین میرم جایی مبنی بر انتقال نداره و فقط یکسری هش رو نشون میده که ۶۰ فقره سبز شده و ۳۲ فقره آن قرمزه

    1. سلام
      من که متوجه مشکل شما نشدم اگر شماره حساب بیتکوین و بلاکچین لازمه که توضیحات و آموزشش توی همین سایت هست ، اگر هم مورد چیز دیگریه ، می تونید از طریق تلگرام در تماس باشید که بتونم بهتر کمک کنم ، موفق باشید .

  19. با سلام ممنون از سایت خوبتون
    ۸ ماه پیش من از سایت adbtc درآمدم رو واریز کردم به حساب coinpot خودم، تایید شد ولی به حسابم نیومد و وقتی به بلاک چین مراجعه میکنم انگار مشکل اونجاست و هنوز برای حساب coinpot نفرستاده، میتونم کاری کنم؟ یا کلا لغوش کنم تا به حساب adbtc برگرده؟ ممنون میشم کمکم کنید یا پیام به ایمیلم بدهید

    1. سلام
      شما لطف دارید
      سایت adbtc به حساب کوین پات متصل نیست در حال حاضر می تونید مبلغ رو به صورت مستقیم به حساب اصلی خود در بلاکچین منتقل کنید ، موفق باشید .

  20. سلام این سایت حرف نداره،هم کار باهاش راحته هم مقدار قابل قبولی بهت ساتوشی میده،من هیچ مشکلی با برداشتش هم نداذم هم میتونم بریزم حساب ۱betام هم حساب کوینومی پرداختش هم سریع انجام میشه

  21. سلام
    تا چند روز پیش سایت باز میشد برام اما الان دیگه باز نمیشه آیا فیلتر هست توی این تاریخ؟
    ممنون

  22. سلام
    می شه لطفا یه توضیحی بدید بک گراند اینکه مرورگر یک تایمی بازه یا همین که مثلا ما باید ۶۰ ثانیه تبلیغ ببینیم و درآمد کسب کنیم چیست؟ به ویژه داخل این سایت!!!
    یا گاهی خواسته میشه مرورگر را مثلا واسه ۱ ساعت باز نگه داریم…

    1. سلام
      کسب درآمد در این سایت به صورت سورف دستی است و باید بعد از هر تبلیغ بر روی دکمه مجدد کلیک کنید تا تبلیغ ها به پایان برسه . موفق باشید .

  23. سلام نمتونم حساب بلاکچین بسازم‌ وقتی continue رو میزنم میگه حساب ساخته نشد ۱۰۰بارم زدم ولی نشد میشه بگین چیکار کنم؟
    فیلتر شکن باید روشن باشه؟

  24. سلام
    چطور میتونیم با مجموعه کسب درآمد کنیم چون تنهایی هم زمان زیاد میبره هم درآمدش کمه

    1. سلام
      در سایت های معتبر مسلما به تنهایی خصوصا در اوایل کار خوب راستش یکم سخته اما با پیشرفت و یکم پشتکار و زیر مجموعه گرفتن و … اوضاع بهتر میشه برای زیر مجموعه گیری هم از هر روش که می تونید استفاده کنید ، تلگرام ، اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگه خریدن تبلیغ راه انداختن وبلاگ یا وبسایت و خلاصه هر راهی که به ذهنتون میرسه . موفق باشید .

  25. بله منظورم همینه(deposit)،من توسط یه سایت بررسی کردم و دیدم این سایت ۱۰۰درصد سالم هست، اما بازم نمیشه اعتماد کرد و اینکه شیوه کار به چه شکل هست؟

  26. با عرض سلام و ادب
    این سایت یه بخش واسه سپرده گذاری بیتکوین داره، شما در موردش چیزی می دونید که‌ به چه صورت هست ؟

  27. با سلام
    دوستان عزیز بعد از ورود اولیه به سایت adbtc برای ثبت نام بر روی Register کلیک کنید و اطلاعات خود را بدرستی وارد نمایید ، جهت ورود به حساب کاربری خود بعد از ثبت نام بر روی Authorize کلیک کنید . موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا