سایت های کلیکی ایرانیمقاله و کتاب های کسب درآمد

آموزش سایت های کلیکی ایرانی اسکریپت Gen4

آموزش سایت های کلیکی ایرانی اسکریپت Gen4

در این قسمت با آموزش سایت های کلیکی ایرانی از اسکریپ جن ورژن چهار استفاده می کنند آموزش می دهیم این آموزش با توجه به درخواست دوستانی که تازه به جمع  ما می پیوندند و دقیقا نمی دانند چه کار کنند و از کجا شروع کنند تهیه شده است برای این منظور سعی داریم به ساده ترین شکل ممکن،مختصر و مفید به آموزش قسمت های مهم این اسکریپت همراه با تصویر بپردازیم در ابتدای امر این نکته را هم یاد آموزش سایت های کلیکی ایرانیآوری می کنیم .

سایت های زیادی همچون توباکس ،آسمان باکس ،آسان باکس ، باکسیران و نیک باکس که تا به حال در سایت مرجع معرفی شده اند از این اسکریپت استفاده می کنند و تنها با خواندن همین مطلب بسادگی با نحوه کار این سایت ها آشنا خواهید شد در آموزش بعدی،به نحوه کار با اسکریپ دیگر در این زمینه معروف به اسکریپت ایران پی تی سی خواهیم پرداخت .

در این پست هفت قدم واقعی برای کسب درآمد از سایت های کیلیکی را هم بررسی می کنیم ادامه این مطلب به همه توصیه می شود حتی اگر در این زمینه با تجربه هستید،برای شروع آموزش و دیدن عکس ها به ادامه مطلب رفته و توضیحات را در مورد

آموزش نحوه کار با سایت های کلیکی ایرانی اسکریپت Gen4  مطالعه بفرمایید

جهت کار با سایت های PTC  ایرانی که از اسکریپ جن۴ استفاده می کنند به ترتیب زیر عمل می کنیم :

۱- قدم اول ثبت نام :

کلیک بر روی لینک ثبت نام مربوط به هر سایت و رفتن به صفحه ثبت نام، با ورود به صفحه ثبت نام مشخصات خود را وارد می کنید در آخر شرایط سایت مد نظر را پذیرفته و با زدن دکمه ثبت نام مرحله ثبت نام شما به پایان می رسد .

۲- قدم دوم ورود به سایت :

بعد از دریافت کد فعالسازی ارسالی به ایمیل خود و تکمیل فرآیند ثبت نام در سایت،می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید .

۳- قدم سوم کسب درآمد از طریق مشاهده تبلیغات :

حال قسمت جذاب و کاربردی کسب درآمد برای این منظور بر روی گزینه مشاهده تبلیغات کلیک کنید با مراجعه به این قسمت لیستی از تبلیغاتی را که امکان مشاهده دارند و قیمت دیدن هر تبلیغ مشخص شده است شما با عضویت معمولی (استاندارد) می توانید ۶ تبلیغ را در روز مشاهده کنید . در ابتدا بر روی لینک هر تبلیغ کلیک کرده بعد بر روی شکل تشخیص انسان کلیک می کنید تا تبلیغ مورد نظر باز شود بعد از طی شدن مدت زمان هر تبلیغ و اضافه شدن مبلغ تبلیغ می توانید تبلیغ را ببندید و تبلیغ دیگر را مشاهده کنید.

آموزش سایت های کلیکی ایرانی  آموزش سایت های کلیکی ایرانی

۴- قدم چهارم کسب درآمد با فعالیت های درخواستی :

از قسمت فعالیت های درخواستی هم می توان کسب درآمد داشت در این قسمت با توجه به خواسته های متقاضیان تبلیغ کار مشخصی مثلا ثبت نام یا فعالیتی خاص را از شما می خواهند که پس از انجام فعالیت مورد نظر درخواست می دهید تا مبلغ به حساب شما اضافه شود .

۵- قدم پنجم مشاهده عملکرد و آمار :

قسمت دیگری که نیاز است راجع به آن صحبت شود حساب کاربری است شما در این قسمت اطلاعات مهمی از جمله میزان کلیک های خود  و نفرات مستقیم و وضعیت موجودی جاری را می توانید مشاهده کنید .

۶- قدم ششم زیرمجموعه گیری و درآمد مضاعف :

بدین نکته توجه داشته باشید که موفقیت در سایت های کلیکی علاوه بر کلیک های روزانه خودتان به کلیک های زیر مجموعه های شما هم وابسته است،بدین سبب است که زیر مجموعه گیری مخصوصا زیر مجموعه گیری مستقیم نقش بسزایی در درآمد کلی ماهیانه شما خواهد داشت (معمولا نزدیک به ۵۰% از کلیک زیر مجموعه ها به حساب شما اضافه می گردد)

برای زیر مجموعه گیری از قسمت حساب کاربری — > نفرات(زیر مجموعه ها) –> لینک جذب نفرات مستقیم  اقدام کنید در این قسمت بنر و لینک زیر مجموعه گیری شخصی شما قرار دارد و شما می توانید از این ابزار جهت زیر مجموعه گیری استفاده کنید حالا یا با به کارگیری در وبلاگ یا وبسایت یا از طریق شبکه ها یا پیغام رسانهای اجتماعی هر شخصی از طریق این لینک به سایت ها ارجاع داده شوند زیر مجموعه شما محسوب می گردند.

آموزش سایت های کلیکی ایرانی

۷- قدم هفتم برداشت درآمد :

جهت برداشت درآمد خود نیز می توانید از قسمت حساب کاربری –> عمومی — > برداشت درآمد اقدام کنید توجه داشته باشید جهت پرداخت بدون مشکل قبل از اقدام به برداشت از طریق حساب کاربری — > تنظیمات — >تنظیمات بانکی مشخصات خود را دقیق و صحیح وارد کرده باشید .

در صورتی که مطلب مفید بود جهت حمایت از ما مطلب را از طریق سیستم های اشتراک گذاری به اشتراک بگذارید کافی است بر روی شکل زیر پست کلیک کنید

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام خسته نباشید با این کانال خیلی خوبتون و راهنماییاتون واقعی عالی هستین
    یه سوال داشتم میخواستم بدونم تو این سایتایی که معرفی کردین کدوم یکیش بهتره؟
    رو کدوم یکی وقتمو بزارم؟

    1. سلام
      سایتها گاها روشهای کاری متفاوتی دارند بستگی داره به سلیقه و نوع کار انتخابی از قسمت مانیتورینگ سایت وضعیت اعتبار سایت رو می تونید ببینید و بعد انتخاب کنید . موفق باشید .

  2. سلام
    یعنی چی روزی ۶ تبلیغ میتونیم ببینیم یعنی مثلا اگه مثل این عکسه هر کدومش ۱۰ تومان باشه میشه ۶ تا ۱۰ تومن آیا؟
    خوبه دیگه روزی ۶۰ تومن چه درآمدی بشه اووووووووووووووووووف

    1. سلام دوست عزیز
      گویا شما تازه با این نوع کار آشنا شدین اما خیلی از سایت ها در دراز مدت از پرداخت همین مبلغ ناچیز به نظر شما عاجزند …

  3. خسته نباشید کارتون عالیه لطفا بیشتر راهنمایی کنید من از نظر اطمینان از امنیت این سایتها چه باید بکنم

    1. سلاممت باشی دوست عزیز
      برای اطمینان از عملکرد به قسمت مانیتورینگ سایت ما سر بزنید یا بر روی لینک مربوط به هر سایت کلیک کنید البته سایت هایی رو که ما معرفش بودیم .

  4. سلام خسته نباشید.خواستم بدونم درمورد جذب نفرات مستقیم از سایتهای برندباکس .آن باکس بایددرقسمت صفحه ارجاع داده شده وادرس عکس بنراسم وبلاگموبنویسم؟ولینک عضویتموهم داخل وبلاگم ذخیره کنم؟مرسی

  5. سلام
    حساب کاربری با ثبت نام در سایت انجام میشه باید حسابتون رو با ایمیل فعال سازی کنید بعد از طریق یوزر و پسوردتون وارد سایت بشین بعد تبلیغات رو مشاهده کنین .
    موفق باشین .

  6. سلام
    خسته نباشید
    چجوری باید حساب کاربری ایجاد کنم؟
    من در آسان باکس ثبت نام کردم ولی موقع کلیک بر روی آگهی پیغام می ده باید وارد حساب خود شوید… .
    باتشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا