زنگ تفریح،مطالب خواندنیمتفرقه کسب درآمد اینترنتیمقاله و کتاب های کسب درآمد

کسب درآمد از اینستاگرام (Instagram)

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

بیایید کسب درآمد از اینستاگرام را با هم بررسی کنیم ، اینستاگرام (Instagram) یک شبکه اجتماعی است که به صورت اپلیکیشن برای موبایل از سال ۲۰۱۰ رسما فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر طبق آمار دانلود و کاربرد یکی از پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی است مبنای کار این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فایل های ویدئو با حجم محدود است که هر فرد می تواند این فایل های تصویری را با سایر کابران ( Follower) ها به اشتراک بگذارد .

قبل از آنکه بخواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می توان در اینستاگرام به کسب درآمد پرداخت ، شاید بهتر باشد از خود بپرسیم چرا یک شبکه اجتماعی مرتبط با عکس و تصویر می تواند محلی مناسب و حتی جالب برای توجیه یک کار اقتصادی باشد  ؟

چرا کسب درآمد از اینستاگرام را توصیه می کنیم ؟کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام برای خیلی از ما ها تداعی کننده اغلب خوشی ها از جمله تفریح ، مسافرت ، هیجان ، غذا ، یادگاری و تثبیت کننده و عامل به اشتراک گذاری این قبیل خوشی هاست از طرفی این نرم افزار به لطف گوشی های متنوع همه جا در دسترس است و خوشبختانه تا این لحظه فیلتر نیست شاید این دلایل کافی باشد برای رشد چشمگیر این نرم افزار بین انواع مخاطبین و توجیهی برای مبدل شدن Instagram به یک منبع عالی برای کسب درآمد اما چگونه ؟

چگونگی کسب درآمد از اینستاگرام ؟ 

برای کسب درآمد از اینستاگرام (instagram) مسلما در قدم نخست می بایست یک صفحه یا پیج داشته باشید و در مراحل بعدی تعداد مناسب فالور که عضو پیج (صفحه ایجاد شده توسط) شما باشند و از همه مهمتر یک خدمت ، محصول یا کاری جهت ارائه، اگر پیج مناسب با تعداد اعضای بالا دارید همینک شما نیمی از راه برای رسیدن به درآمد را پیموده اید .

از آنجایی که ارائه محصول و خدمات در اینستاگرام بسیار به صرفه تر از روشهای فیزیکی و غیر آنلاین است نمونه های زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را می توانید پیدا کنید از شیرینی فروشی،خیاطی،مجسمه سازی و غیره که از این طریق به تعداد زیادی مشتری ثابت دست یافته اند که با توجه به نبود هزینه های اضافی از جمله کرایه مغازه و پول شارژ ، هزینه رفت و آمد و غیره در کل هم برای خود مفید بوده اند و هم با کاهش هزینه های اضافی برای مشتریان خود سودمند و مفید واقع شده اند.

شاید بتوان نتیجه گرفت برای رسیدن به درآمد از طریق اینستاگرام از نظر شغلی و حرفه نه تنها محدودیتی نیست بلکه بستر مناسبی برای ارائه راحت تر به همراه بازده بالاتر هرگونه محصول یا  انواع خدمات وجود دارد .

اگر به این شیوه کسب درآمد علاقه دارید و یا مالک صفحه ایی مناسب در اینستاگرام هستید حتما ادامه مقاله را مطالعه فرمایید .

ارئه آمار در توجیه کسب درآمد از اینستاگرام

بهتر است قبل از ارائه چند سوال اساسی در رابطه با کسب درآمد از اینستاگرام و جواب به آنها به برخی آمار و ارقام قابل توجه در مورد این نرم افزار توجه کنید ، شاید این آمار و ارقام باعث شود زین پس نگاهی متفاوت به صفحه شخصی یا کاری خود در instagram  داشته باشید :

  • ۷۵ میلیون کاربر روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند .
  • اینستاگرام بیش‌ از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد .
  • ۱۷ درصد از کاربران اینترنت از اینستاگرام استفاده می‌کنند .
  • ۵۳ درصد از کاربران اینترنت با سن ۱۸ تا ۲۹ سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند .
  • اینستاگرام هشتمین اپلیکیشن محبوب در آمریکا است .
  • نیمی از کاربران اینستاگرام روزانه به آن اپلیکیشن سر می‌زنند .
  • بیش ‌از ۲۰ میلیارد عکس از سال ۲۰۱۰ تا کنون در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است .
  • روزی ۷۰ میلیون عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود .
  • میزان تعامل کاربران در اینستاگرام ۱۵ برابر فیس‌بوک است .
  • روزانه بیش از ۵/۲ میلیارد لایک در اینستاگرام صورت می‌گیرد که این عدد در هر ثانیه برابر ۸۵۰۰ لایک است .
  • در هر ثانیه ۱۰۰۰ کامنت برای عکس‌ها گذاشته می‌شود .
  • ۵۱ درصد از کاربران اینستاگرام مرد و ۴۹ درصد خانم هستند .
  • ۷۰ درصد از کاربران اینستاگرام خارج از آمریکا زندگی می‌کنند .
  • ۴۷ درصد از جوانان از طریق اسمارت‌فون از اینستاگرام استفاده می‌کنند و ۵۳ درصد دیگر از طریق تبلت .

چند پرسش مهم در مورد کسب درآمد از اینستاگرام

احتمالا چند سوال مهم تا این لحظه ذهن شما را به خود مشغول کرده است اینکه برای کسب درآمد از اینستاگرام از  کجا شروع کنم ؟ چه صفحه ایی و با چه موضوعیتی ایجاد کنم ؟ با چه روشهایی می توانم از اینستاگرام به درآمد برسم ؟  و چگونه در اینستاگرام افزایش عضو یا follower  داشته باشم تا پیشرفت بهتری را تجربه کنم ؟ در ادامه این مقاله سعی می کنیم تا حد امکان به این سوالات پاسخ دهیم  :

 برای شروع کار کافیست نرم افزار اینستاگرام(Instagram) را دانلود و نصب کنید که احتمالا اکثر شما قبل از این مطلب این کار را انجام داده اید ، در رابطه با این مطلب که در چه زمینه ایی صفحه ایستاگرامی ایجاد کنیم تا درآمد بهتری داشته باشیم شاید بتوان چند صفحه مطلب ارائه کرد اما تجربه نشان داده هرکس در حیطه و موضوعیتی که به آن علاقه دارد فعالیت کند هم احساس بهتری دارد و هم پشتکار بهتری از خود نشان می دهد.

روش های متداول در رابطه با کسب درآمد از اینستاگرام

بنابراین اگر به موسیقی علاقه مندید بهتر است پیجی در زمینه موسیقی داشته باشید و یا اگر به آشپزی ، خطاطی ، دکور ، گیاه و یا هر موضوع دیگری که به ذهنتان می رسد علاقه مندید بهتر است صفحه اینستاگرامی شما مرتبط با این موضوعات باشد (برای نمونه ما پیج کسب درآمد اینترنتی ایجاد کرده ایم یادتان نرود که فالو و حمایت کنید ) . در این شبکه اجتماعی بزرگ چهار روش شناخته شده برای کسب درآمد وجود دارد :

  • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق فروش مستقیم محصولات و خدمات 

    در این روش سعی می شود از پتانسیل این نرم افزار به عنوان یک رسانه تبلیغی تقریبا رایگان جهت ارائه محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتری استفاده شود، در این روش تصاویر حرفه ایی و توضیحات مناسب نقش مهمی را می تواند ایفا کند .

  • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ارائه تبلیغات 

    در این روش بعد از رسیدن پیج به تعداد مناسب و بالا ، ادمین های عزیز سعی در جذب تبلیغ می کنند و در واقع منبع درآمد محتوای نشر داده شده تبلیغی مابین سایر مطالب پیج و صفحه مربوطه است .

  • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق ایجاد برند و شاخص سازی 

    این روش مخصوص صاحبان کسب ‌و کارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است .

  • کسب درآمد از اینستاگرام از طریق خرید و فروش صفحات ، عضو یا فالوور 

    در این روش افرادی صفحات از پیش ساخته شده یا تعداد فالوور ، لایک یا کامنت را به فروش می رسانند که می توان از آن به دلالی در این کار نام برد ، این روش هم به هر حال یک روش کسب درآمد از این نرم افزار است اگر از راه درست استفاده شود و هدف کلاهبرداری نباشد .

جمع بندی و چند نکته کلیدی در کسب درآمد از اینستاگرام

در آخر چند نکته کلیدی به هیچ عنوان خرید پیج با قیمت بالا برای کسب درآمد از این طریق را توصیه نمیکنیم مگر اینکه از صحت اطلاعات صفحه و فروشنده آگاهی کامل داشته باشید بهتر است صفحه را خودتان ایجاد کنید و برای جذب عضو فعال به شخصه تلاش کنید ، دیگران را فالو کنید و در مباحث حضور داشته باشید مخصوصا موضوعات مشابه با کسب و کار خود ، از تگ ها در جملات استفاده کنید(مثل #کسب_درآمد یا #موفقیت ) تا در جستجوها دیده شوید، صفحات جذاب و پر محتوا معمولا بهتر پیشرفت می کنند در استفاده از نرم افزارهای جذب ممبر زیاده روی نکنید چراکه در این صورت فقط خودتان بیننده مطالب ارسالیتان خواهید بود .

کلام آخر پیج رسمی ما را در اینستاگرام (eearn.ir@) فالو کنید ما نیز شما را تاحد امکان حمایت می کنیم ، در قسمت نظرات همین مطلب در صورت تمایل می توانید پیج خود را معرفی کنید تا سایر دوستان با پیج شما آشنا شوند ،در این مقاله سعی شد مطالب اجمالی و مفیدی در این زمینه ارائه شود باز اگر سوال یا نظری بود ارسال بفرمایید . موفق باشید .

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام به دوستان گلم
    عزیزان ، چلپنجره رو فراموش نکنید > http://www.instagram.com/chelpanjereh
    به نظر من برای اینکه توی اینستاگرام بتونی فاوور زیاد جذب کنی مهمتر از هر روشی داشتن ذوق و خلاقیت بالاست . این به خود من ثابت شده . اوایل که پیجم رو ساختم از خودم چیزی نداشتم که شیر کنم . فقط کپی و پیست میکردم . ولی فایده ای نداشت . تنها فالوورهام اقوام نزدیک بودن . بعد یواش یواش شروع کردم از خودم محتوا تولید کنم . اولش سخت بود ، ولی با استفاده از چند تا برنامه که روی گوشیم داشتم کار برام راحت شد . کافیه خلاقیت داشته باشی تا با همون چند تا برنامه کوچیک محتواهای جذاب بسازی و توی پیجت شیر کنی . برنامه ها رو میتونی از کافه بازار یا گوگل پلی استور بگیری . همه چیز در دسترسه فقط باید خلاق باشی . هر کاری اولش سخته مثل تلاش یه بچه برای آموختن راه رفتن ، که وقتی راه افتاد یه دنیا شادی رو توی چهرش میتونی ببینی . یادتون نره > @chelpanjereh توی اینستاگرام .

  2. سلام. خسته نباشید. نتونستم پست مرتبط پیدا کنم اینجا سوال کردم !

    بنده بعد از مدتها تصمیم گرفتم یک کسب و کار مطمئن و بدون ریسک شروع کنم.

    بنده حوزه تخصصی ام مترجمی زبان هست. میخام یک سایت حرفه ای و قالبی زیبا برای ترجمه و مسلما ارسال پست های مجانی برای جذب مشتری استفاده کنم.

    در این راه ۲ سوال مهم برام پیش اومده که بعد از اون دیگه مزاحمتون نمیشم و خسته تون نمیکنم.

    ۱- بنده مقاله های زیادی در مورد سئو خوندم. بعضی از سایتها کارشون سئو هست. یه پولی میگیرن و سئو انجام میدن. و میگن فوق العاده است. آیا شما هم توسط دیگران سئو کردید؟ اگر بله نتیجه میده و ارزش داره اصلا؟

    ممنون میشم جواب بدید !
    منتطرتونم.

    1. سلام
      تبریک میگم که به حوزه کسب و کار آنلاین پیوستین این بهترین کاره که تخصص خود رو به صورت اینترنتی ارائه میدین در مورد سوالتون هم باید عرض کنم که سئو یک کار تخصصی و تجربیست بهتره از کاردانش کمک بگیرید هرچند تو این زمینه غلو و گاها دروغ زیاد دیده میشه با کمی جستجو سایت های معتبر در این زمینه هم هستند ، بنده سئو و کلیه موارد مربوط به سایت رو خودم انجام میدم البته مطالعه و گرفتن کمک از دیگران و تجربه شخصی هم درش دخیل بوده . موفق باشید .

  3. سلام …. من چند ساله اینستاگرام دارم و پیج های مختلفی داشتم .. اینستاگرام الان فقط برای کسی میتونه درامد داشته باشه که جنسی رو داشته باشه که بختد بفروشه وسودی خوبی هم براش داره اگر کسی کمکی درباره راه های افزایش فالوور خرید پیج یا.. داره یا اینکه میخاد که براش پیج بزنم و اجناسشو بفروشم دایرکت این پیج پیام بده.. در ضمن پیج اماده نخرید سرتون کلاه میذارن … اسم پیج اسکول_ایرانی (به انگلیسی باید سرچ بشه … با همین اسم کامنت گذاشتم)

  4. سلام… اینستاگرام برای کسب درامد برای کسی که مغازه داشته باشه یا جنسی داشته باشه که بخاد بفروشه ولی برای کسی که بخاد یک پیج ایجاد کنه و تبلیغ بگیره و از راه تبلیغ و شات کردن درامد کسب کنه تقریبا هیچی گیرش نمیاد یا اینکه بخاد پیج بسازه با فالوور بالا و پیجشو بفروشه بخاطر اینکه پیج های با فالوور بالا زیاد شدن شما اگه بخاین پیجتون رو بفروشین باید زیر قیمت بدین و با توجه به زحمتی ک داره تا فالوور و لایک واقعی کسب کنید به نظر من نمیصرفه … کسب درامد برای گروه اول که گفتم(مغازه یا جنس برای فروش داشته باشن) میتونه سود خیلی خوبی داشته باشه …من توصیه میکنم پیجتون رو خودتون بسازید و پیج نخرید … چون که برنامه هایی هستن که باهاشون فالوور های غیر واقعی میگیرن و حتی لایک ها و کامنتای غیر واقعی میذارن … اگر سوالی داشتین درباره بیشتر کردن فالووراتون یا خرید پیج و … اگر خواستین دایرکت بدین در خدمتم @school_irani

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا