سایت های تست شده و فعالسایت های کلیکی خارجیکسب درآمد به بیت کوین

کسب بیت کوین با کلیک بر روی تبلیغات

کسب بیت کوین با کلیک بر روی تبلیغات

کسب بیت کوین با کلیک بر روی تبلیغات

دوستان عزیز با معرفی سایتی دیگر با پشتیبانی از بیت کوین در خدمتتان هستیم ، در این سایت براحتی با دیدن تبلیغات می توانید به کسب بیت کوین بپردازید و بعد از رسیدن به حد مجاز BTC 0.0001 برداشت کنید این سایت نیز همانند سایت های free bitcoin و coinad  که در پست های قبلی حضورتان معرفی شده با چندین پرداختی از جمله سایت های معتبر در این زمینه محسوب می شود از این رو با خیال راحت می توانید در این سایت فعالیت داشته باشید بعد از ثبت نام از قسمت Surf Ads می توانید به دیدن تبلیغات اقدام کنید، تست انسان شناسی بعد از بار گذاری تبلیغ معمولا حاصلجمع یا تفریق دو عدد است که می بایست صحیح وارد کنید تا مبلغ تبلیغ به حسابتان اضافه شود .

توجه : برای برداشت از سایت btcclicks می بایست حساب بیت کوین داشته باشید اگر تا این لحظه این حساب را ندارید کلیک کنید .

 

ثبت نام در سایت BtcClicks

نوشته های مشابه

‫126 دیدگاه ها

  1. سلام
    من با شماره موبایل به استخر سایت بی تی سی وصل شدم الان پیش شماره ایران +۹۸ نمیاد بالا بابد چیکار کنم درامدم بیارم به کیف پولم اخه رو ۰/۱ هم گذاشتم

    1. سلام
      وقتی پیش شماره ایران نیست یعنی این سایت ایران رو تحریم کرده برای حل این مشکل پیش شماره دیگه ای رو بدید ممکنه زیاد حساس نباشه رو این موضوع .

  2. سلام
    چرا قسمت Archived Advertisements این سایت فاقد بیت کوین است؟ من به اسن قسمت مراجعه میکنم بیت کوینی نمیده.
    این درسته یا من جایی دارم اشتباه میکنم.

  3. سلام من خیلی دوس دارم ک تعداد بیت کویینم زیاد شه ولی نمیتونم مستقیم زیر مجموعه جم کنم میتونین کمکم کنین ک چ جوری تو مجازی این کارو بکنم؟چون تنهایی فک نکنم هیچ وقت ب عددی برسم ک بتونم برداشت کنم

    1. سلام
      لازمه این کار داشتن پشتکار زیاد و تلاشه حتما می تونید به خواست خودتون برسیذ اگر واقعا دنبال بهانه نباشید راههای زیادی برای جذب زیر مجموعه هسا مثل تبلیغ ، شبکه های اجتماعی زدن کانال گروه وبلاگ وبسایت و …

  4. سلام.لطفا طریقه کسب درامد در این سایت را بهم بگین.بعد از این که surf ads را زدم باید چکار کنم.ممنونم

  5. سلام خداقوت.
    زیر مجموعه گیری تو این سایت اجباریه؟تنهایی نمیشه کار کرد و به کلیک روی تبلیغات پرداخت؟

    1. سلام
      تا جایی که من میدونم زیر مجموعه گیری تو سایت های کلیکی اصلا اجباری نیست ، جذب زیر مجموعه باعث افزایش درآمد میشه موفق باشید .

  6. سلام خسته نباشید
    خواستم بدونم مینیموم پرداختی این سایت در حال حاضر به دلار چقدر میشه؟ّ تشکر

  7. سلام این امکان رو داره به حسابش بیت کوین بریزیم و از نسخه پیشرفتش که درآمدش دوبرابره استفاده کنیم

  8. با سلام و درود. ببخشید این سایت بی تی سی کلیکس. چرا باز نمیشه؟؟ نکنه فیلتر شده؟؟ و اگه فیلتر شده. چطور و با چه برنامه فیلترشکنی میشه باز کرد و به ادامه فعالیت پرداخت؟؟ با تشـــکر

    1. سلام
      بله در نظر قبلی هم دوست دیگری همین مساله رو مطرح کردند دلیل فیلتر مشخص نیست اما حدس من وجود تبلیغ مورد داره که می تونید با هر نرم افزار گذر از تحریمی که دوست دارید بکارتون ادامه بدید . موفق باشید .

    1. سلام
      بله متاسفانه این سایت فیلتر شده و احتمالا تبلیغ نامناسب داشته که فیلتر شده می تونید با ف شکن ادامه بدید شاید مجدد رفع فیلتر شد موفق باشید .

  9. سلام داداش. ازین که پاسخ سوالاتمونو میدید. کمال تشکر و قدردانی دارم ازت. فقط میخاستم یه چیزیو بهم بگی در مورد سایت adbtc هستش. که این سایته هنوز فعالیت و پرداختی داره یا اسکمه؟؟ با تشکر از شما داداش گل

  10. سلام اگه مقدار حسابمون به ۰٫۱BTC برسه میتونیم کل۰٫۱BTC رو برداریم یا بعد از اون هر چی به حساب اضافه شد رو میتونیم برداریم؟

  11. من تازه توی سایت بیت کوین ثبت نام کردم مقداری هم دارم چطوری برداشت کنم از حسابم

  12. با سلام. وقتتون بخیر. میخاستم بپرسم برای اینکه زیر مجموعه اجاره ای بخام بگیرم. کدوم قسمت باید برم و چطوری فعال کنم. ممنون میشم زودتر جوابمو بدید. با توضیح بیشتر. با تشکر از شما

    1. سلام
      این سایت زیر مجموعه اجاره ایی نداره فقط می تونید مستقیم جذب کنید اگر برای جذب مستقیم مشکل دارید با تلگرام بنده تماس بگیرید .

  13. سلام
    ببخشید یک سوال اگر مثلا موجودی حساب من در این سایت برابر «۱٫۰۰۰۰۰ mBTC» بشه، آیا من یک بیت کوین دارم یا تازه یک میلی بیت کوین بدست آورده ام؟

  14. باسلام
    ببخشید در قسمت Surf ADS هر چند مدت یکبار تبلیغات ها تازه میشوند و ما میتونم دوباره با کلیک روشون درامد کسب کنیم ؟

  15. سلام
    برای برداشت پول در این سایت به قسمت WITHDRAW رفتم. آدرس بیت کوین میخواهد و پسورد. این پسورد منظور پسورد خود سایت هست؟

  16. با سلام و درود. ببخشید بعد که دکمه surf ads زدیم. دقیقا تبلیغات کجاشه که کلیک کنم روش؟؟ لطفا توضیح کامل بدید تا بفهمیم. گیچ شدم

  17. نه منظور منو اشتباه گرفته اید منظورم اینه مثلا من حتما باید سایتی که باهاش میتونن درآمد کسب کنند را حتما به اسم معرفی کنم مثلا بگم سایت freebitco

  18. ببخشید انقدر سوال میپرسم آیا توضیحاتم در وبلاگ نام سایت های کسب درآمد را نبرم و فقط درباره آن ها توضیح دهم ایرادی دارد

    1. در صورت استفاده از مطالب ذکر نام منبع الزامیه دوست عزیز البته اگه ذکر هم نکنید زیاد برای خودتون مفید نیست به هر حال گوگل میدونه مطلب اصلی رو بار اول چه کسی ارائه کرده .

  19. با سلامی دوباره آیا اجازه دادم از بعضی از مطالب شما با ذکر منبع و لینک خودم کپی کنم

  20. من وقتی میخوام سپرده بیت کوین خود را وارد کنم گزینه ی فعال شدن روشن نمیشود
    و حساب بیت کوین من وارد نمیشود

  21. ضمنا اگر ممکنه بگید چطور Offer ها را برای مثال در سایت http://bonusbitcoin.co
    کامل کنم یه سریش که اصلا نداره یه سری دیگه هم چند تا هست معلوم نیست چطور کار میکنه

  22. سلام
    برداشت به صورت دستی انجام میشه یا اتومات؟
    چون رفتم قسمت WITHDRAW دیدم باید ادرس بیت کویین بدی وپسوردتو بدی برای برداشت

  23. سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید!
    این وب سایت هم اکنون درحال پرداخت می باشد؟
    با توجه به تجربهتون واریزیش مطمئن هست؟
    چون با راهنمایی شما و لینکی که در سایتتون گذاشتید کارمو شروع کردم فقط می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
    ممنونم

  24. با سلام خدمت همه اعضای محترم و بازدید کنندگان گرامی
    دوستان عزیز سایت http://btcclicks.com در اقدامی جالب و خودجوش اکانت قبلی ما با کلی زیر مجموعه رو بدون دلیل کلا حذف کرد ما مجدد ثبت نام کردیم تا پیگیری کنیم این سایت پرداخت داره و احتمالا بخاطر زیر مجموعه بالای حساب ما ترجیح داده اکانت ما رو پاک کنه با حساب جدید پیگیر هستیم لطفا از انباشت مبلغ بالا در این سایت خودداری کنید و به محض رسیدن به حد نصاب برداشت کنید تا اخبار دیگه رو به حضورتون برسونم . موفق باشید .

  25. معذرت میخوام اشتباه دیدم .منظورم این سایت هستش
    bitsforclicks.com
    این اسکم شده درسته؟
    ۵٫۵۴mbtc توش دارم چند ماه کش اوت نکردم یه چند وقت میزد security issues داره حالا دیگه این را نداره ولی نمیشه بیتکوین ست کرد

    1. سلام
      این سایت معتبر و در حال پرداخته دوست عزیز . هر سایتی اسکم بشه و فعالیتش مشکوک حتما در قسمت مانیتورینگ سایت درج میشه . موفق باشید .

  26. باسلام ما که ایرانی هستیم این سروییس و یا بیت کویین برای ما قابل استفاده است و امکان دریافت ریال است و در ضمن ما در شهرستانمان صرافی معتبری نداریم باید جیکار کنیم مرسی

  27. آره امروز برداشت زدم دیدم فقط میشه ۲۰۰ سنت.
    .
    راستی یه سوال دیگه حد اکثر زیرمجموعه اجاره ای چند نفر هست؟

    ۲- و در قسمت اجاره زیرمجموعه یه تایمی نوشته مثلا ۴ ساعت. خب یعنی چی؟ باید تو اون زمان مشخص شده اجاره کنیم؟ زمان های دیگه نمیشه؟

    1. به نظر باید زمان سپری بشه که بتونی رفرال بگیری و قیمت هم ۸۴۰ ساتوشی به ازای هر نفر بود من هم موفق نشدم تست کنم معمولا با اجاره ایی کار نمیکنم زیاد اطلاع ندارم .

  28. سلام من در سایت btcclick در عرض ۲ روز ۰٫۰۸ ساتوشی کسب کردم بنظرتون مشکوک نیست؟ چون میشه در حدود ۳۵ دلار

  29. سلام

    من بعد از مشاهده تبلیغات در عرض ۲ روز به مبلغ ۰٫۰۷ ساتوشی رسیدم.

    یعنی باورم نمیشه. نکنه اسکمه؟ چون این مقدار خیلی با ارزشه؟؟؟؟؟؟؟؟

  30. با سلام خدمت شما دوست گرامی
    مطالب مفید سایت شما را خوانده ام اما سوالاتی برایم پیش آمده است از جمله اینکه
    ۱- آیا می توانم برای نقل و انتقال و نیز دریافت بیت کوئین و دلار و .. بر روی سایت پرفکت مانی حساب کنم و فقط از این سایت استقفاده کنم؟

    ۲- آیا پرفکت مانی مانند https://blockchain.info که آموزش آن را داده اید، می باشد و برای دریافت واحدهای مختلف پولی می توانم فقط بر روی پرفکت مانی متمرکز کار کنم؟

    ۳- و سوالات دیگر که خیلی فکرم را مشغول کرده این هست که هم شما و هم دیگر سایت ها، سایت هایی را معرفی می کنید که در ازای کلیک بر روی تبلیغاتی که به ما نمایش می دهند پول می دهد. به نظر شما آیا این هدر دادن وقت و عمرمان نیست؟
    اصلا چه سودی این قبیل سایت ها از کلیک کردن ما بر روی آگهی هایشان می کنند؟
    و آیا بهتر نیست که این قبیل سایت ها، کد ثبلیغاتشان را به ما بدهند تا ما آنها را در سایتمان قرار دهیم تا دیگرانی که آن تبلیغ به نظرشان مفید هست روی آن کلیک کرده و به سایت آگهی داده شده مراجعه کنند و سپس هزینه نمایش و کلیک شدن این آگهی در سایتمان را از آنها دریافت کنیم؟

    لطفا اگه می شه به تمامی سوالاتم پاسخ دهید خصوصا تمامی سوالات قسمت ۳
    با تشکر از زحمات شما

    1. سلام ممنون
      ۱- خیر هر حساب مخصوص بخودشه باید حسابهای مجزا داشته باشی
      ۲-در پرفکت امکان دریافت و انتقال پولهای مختلف هست منتها با حساب پرفکت مانیه دیگه نه هر حسابی .
      ۳-خیر بستگی به عملکرد شما داره و اینکه با چه سایتهایی کار و چطور کار کنید . سود سایتها از بابت تبلیغ و افزایش رتبه هست نگران سود سایتها نباشید اونها مطمئننا سود می کنند البته منظور کلاهبردارها نیستند – کد تبلیغی هم روش دیگریست که این روش هم هست خوب روش ها و نوع فعالیت سایتها با هم فرق دارند اگر به این روشی که گفتین علاقه دارید می تونید از لینک زیر استفاده کنید :
      http://apanet.net/affiliate/4439/mehdihosseinzade
      موفق باشید .

  31. سلام.چطوری میتونم از حساب xapoبه والت بلاک چاینم انتقال بدم؟بیت کوینم رفته به حساب xapo

  32. سلام بعد اینکه به قسمت surf adsرفتیم چیکار باید بکنیم؟همه ی تبلیغاتو باید باز کنیم ،هر چی درون این تبلیغات بود کلیک کنیم؟

    1. سلام
      بله از قسمت surf ads بایستی کسب درآمد کنید و تبلیغات رو ببینید منتها تبلیغات با ارزش رو ببینید تازگیها تبلیغات کم ارزش هم تو این سایت زیاد شده موفق باشید .

  33. سلام دوست عزیز.من چندتا سوال دارم. ممنون میشم ک جواب بدید. من حدود ۷سال پیش هم بااین نوع تجارت اشنا شدم اما فعالیت نکردم. اما حالا قصد دارم فعالیت کنم. اینطورکه متوجه شدم باید برای داشتن درامد خوب حتما باید زیر مجموعه داشته باشیم. چجوری باید زیرمجموعه پیدا کنم؟ اگه میشه کامل دراین باره برام توضیح بدید.
    سوال دیگه اینکه از فعالیت زیرمجموعه های من درتمام سطوح به یک اندازه درامد شامل من میشه یا سطوح پایینتر برای من سود کمتری نسبت به سطوح بالا داره؟

    1. سلام
      برای زیر مجموعه گیری بهرته سایت یا وبلاگ داشته باشید و اون رو به همه معرفی کنید تا بازدید مناسب بگیرید . از طرق دیگه هم میشه مثل سایت های اجتماعی و پیغام رسانها و … اما زدن سایت یا وبلاگ برای این کار مناسب تر و منسجم تره .
      میزان درآمد از زیرمجموعه بسته به سایت هاست و با هم متفاوت هست .موفق باشید .

  34. سلام من دربیت کوین ثبت نام کردم
    حالا میخوام کسب درآمد کنم
    چکارکنم؟
    لطفامرحله به مرحله بگیدتابفهمیم

    1. سلام
      بعد از ثبت نام در سایت دنبال سایت هایی که با حساب بیت کوین کار می کنند بگردید و در آنها فعالیت کنید نحوه کار با هر سایت در مطلب مربوط به آن سایت توضیح داده شده .

  35. با سلام

    من در این سایت عضو شدم
    اما مشخصاتم را اشتباه وارد کردم اما آدرس بیت کوین و آدرس ایمیلم صحیح است.
    آیا مشکلی پیش می‌آید؟

    لطفا راهنمایی کنید.

  36. ممنون از پاسختون . من قسمت پرداخت خودکار که میرم فسمت xapo بازه اما قسمت bitcoin address بستس

  37. سلام خسته نباشید . ببخشید این سایت ۲بار تاحالا پرداختی به من داشته اما میریزه به حساب xapo چطوری میتونم تنظیمش کنم واسه حساب بیتکوینم یا از xapo چظوری میتونم انتقالش بدم؟ ممنونم

  38. سلام ببخشید من بیت کوینم ۰٫۱ شده چقدر پول گیرم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    و سواللل دوم برای فروش بیت کوینم به چه سایتی برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام
      خب می تونید حساب کنید البته قیمتش بالا پایین میشه اما تقریبا در حدود ۱۰ دلار دارید در حال حاضر .
      فعلا جایی رو پیشنهاد نی کنم بزودی سایت خود ما خرید انجام میده .

  39. یک دهمه ام بیت کوین میشه200 تومان که بعداز حداقل 200تا کلیک بدست میاد
    بنظرم فعالیت بدون زیر مجموعه تو این سایت ها وقت تلف کردن هست

    1. بایستی در همه سایت هایی که واقعا پرداخت دارند همزمان فعالیت کنید و حتما به فکر زیر مجموعه گیری باشید از لحاظ قیمت همه سایت های واقعی از لحاظ پرداخت قیمتی پایین دارند مثل نئوباکس و …. و این مسئله تازه ایی نیست دوست عزیز .

  40. عزیز سلام من ثبت نام کردم ولی بلد نیسم باهاش کار کنم نمیدونم باید اصلا چیکار کنم میشه یه راهنمایی کنید ؟؟؟

  41. سلام
    سوالم اینه که برای عضویت در این سایت آیا میشه از آپی ایران وارد شیم ؟ یا اینکه باید vpn اختصاصی داشته باشیم؟
    ممنون میشم جواب سوالمو سریع تر بدین
    با تشکر

  42. خواهشن جواب بدین میخواستم بپسرم در سایت بیت کلیک کدوم گزینه هست که باید بزنم ورو تبلیغات کلیک کنم متشکر

  43. سلام و خسته نباشید….
    ببخشید میخواستم بدونم برا ثبت نام تو این سایتا اگه حساب perfect money داشته باشیم کافیه فقط میلمونو وارد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تا بهمون پرداخت کنن؟؟؟دیگه چیز دیگه ای نمی خواد؟

    1. سلام
      بستگی به سای داره بعضی از سایت ها با پرفکت مانی کار می کنند و برخی دیگه سیستم های دیگه دارند مثل بیت کویین همه حساب ها رو داشته باشین بهتره برای آشنایی با حساب ها هم به قسمت حساب های اینترنتی مراجعه کنید و مطالب هر حساب رو مطالعه کنید .

  44. دوست عزیز ببخشید که اینقدر سوال میکنم الان به حسابم واریز شده چیکار کنم چطور تبدیلش کنم به پول خودمون؟

    1. صرافی های زیادی هستن تو ایران که این مبلغ رو از شما خریداری می کنن البته باید مقدارش رو بیشتر کنی تا راحت تر بفروش برسه می تونی از طریق سایت ما هم بیت کوین رو به ریال تبدیل کنی البته برای تبدیل حداقل 10 دلار بایستی جمع کنی موفق باشی .

  45. سلام ممنون که زود جواب میدید….. وقتی به حد نصاب برسه کی واریز میشه و اینکه چطور از حساب بیت کوین انتقال بدم و و چقدر هزینه انتقال میشه و تا حالا کسی برداشت کرده؟ متشکرم

    1. خواهش می کنم تا جایی که مقدور باشه سعی میکنم زود جواب بدم وقتی به حد نصاب برسه معمولا تا 48 واریز میشه حساب بیت کوین رو موقع ثبت نام وارد کردید خودش واریز میشه به حسابتون اگر به قسمت اخبار سایت دقت کنین میبینین که خود ما تا بحال دو بار برداشت کردیم . موفق باشید

  46. من تو همین سایت عضو شدم کلیک هم کردمmbtc 0.07711 و این مجموع کلیکهای منه حالا این عدد چیه و چطور ازش استفاده کنم؟

    1. سلام
      این عدد مبلغ کسب شده توسط شماست که البته هنوز به حداقل برداشت نرسیدید بایستی به 0.1 mbtc برسید جهت برداشت ، ازش می تونین مثل پولهای دیگه استفاده کنین .

  47. سلام ببخشید می خواستم بدونم باید برای زیرمجموعه گیری حتما وبلاگ داشته باشیم؟؟؟

    1. سلام
      وبلاگ یا وبسایت داشته باشید بهتره اما به طور مستقیم هم می تونین لینک زیر مجموعه گیری خود رو از طرق مختلف مثل مسنجر ها یا فیسبوک و امثالهم برای دوستان خود ارسال کنید.

  48. با سلام
    چون تازه کارم می پرسم. من در سایت بالا که گفتید عضو شده ام و تا حالا تعدادی کلیک هم داشته ام. در مورد زیرمجموعه راهنمایی کردید که بسیار ممنونم. چند مفهوم را می خواستم برایم توضیح دهید. البته اگر امکان دارد.
    اول rent referrals است.
    دوم rented referrals است.
    سوم Direct referrals است.
    ممنون

    1. سلام
      خواهش می کنم
      rent referral یعنی زیرمجموعه اجاره ای در قبال پول بدست میاد
      direct referral یعنی زیر مجموعه مستقیم که خودتون بدست میارین .
      موفق باشین .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا