سایت های کلاهبردار یا تعطیل

کسب درآمد از طریق سورفینگ با ipirani

کسب درآمد از طریق سورفینگ

scam

کسب درآمد از طریق سورفینگ با ipirani

در این مطلب کسب درآمد از طریق سورفینگ یا به عبارتی بهتری اتو سورفینگ را حضورتان معرفی خواهیم کرد :

در این روش از کسب درآمد شما از طریق بازدید صفحات تبلیغاتی به درامد می رسید که معمولا به دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد در حالت دستی می بایست بعد از اتمام یک بازه زمانی تست انسان شناسی را وارد کنید که قبلا هم به آن اشاره داشته ایم ، حال قصد داریم به معرفی سایتی ایرانی با قابلیت سورف یا بازدید اتوماتیک بپردازیم که دیگر نیازی به وارد کردن تست انسان شناسی یا کپتچا ندارد و براحتی می توانید بعد از ثبت نام به کسب درآمد اینترنتی بپردازید در حالی که اصلا پشت سیستم خود حضور فیزیکی ندارید .
شما در سایت ipirani می توانید براحتی کسب درآمد کنید و برای سایت و وبلاگ یا فروشگاه خود به قیمت مناسب بازدید خردیداری کنید و رنک و رتبه وبگاه خود را افزایش دهید .

مزیت های سایت :

سایت افزایش بازدید ipiarani دارای نماد الکترونیکی است و در سامانه پایگاههای اینترنتی به ثبت رسیده بنابراین می توانید با خیال راحت در این سایت به فعالیت بپردازید ، حداقل میزان برداشت از این سایت ۱۰۰۰۰ تومان است که با کمی فعالیت می توانید به این مقدار دست پیدا کنید جهت افزایش میزان درآمد خود می توانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید .

روش کسب درآمد از این سایت : بازدید خودکار از تبلیغات از قسمت کسب درآمد و شروع کسب درآمد و در صورتی که کاربر عادی هستید بر روی گزینه اول یعنی شروع کسب درآمد هفت صفحه ایی کلیک کنید .

“می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید و قبل از شروع فعالیت ، حتما قسمت قوانین را مطالعه نمایید

حداقل پرداختی برای بار نخست : ۱۰۰۰۰ تومان


ثبت نام در سایت آی پی ایرانی


مانیتورینگ : اسکم ، تعطیل و از رده فعالیت خارج – وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه


تعداد برداشت : ۱۱  تاریخ آخرین برداشت : ۱۴۰۰/۱/۲۳ مبلغ کل برداشتی : ۲۲۰۰۰۰ تومان


نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

    1. سلام
      آی پی ایرانی مشکلی بابت ثبت نام و پرداخت و غیره نداشته تابحال به نظرم با ایمیل دیگه ای هم تست کنید اگر باز جواب نداد با پشتیبانی خود سایت تماس بگیرید جهت رفع مشکل .

  1. سلام..ببخشید سایت رو خاستم ثبت نام کنم پایین سایت نوشته شده منقضی شده..آیا سایت هنوز پرداختی داره با این وجود؟؟

  2. سلام
    خسته نباشید.
    بازدید اتوماتیک: بنظر شما دسترسی کامل پاپ آپ به این نوع از سایت ها خطری نداره ؟
    چون در بیشترشون صفحات ۳ و ۴ گوگل هستن.

    1. سلام
      اگر انتی ویروس خوبی روی سیستم نصب داشته باشید که جلوی خطر احتمالی رو بگیره نه مشکلی نداره وگرنه که بهتره احتیاط کنید . موفق باشید .

  3. آقای م حسین زاده منظورتون چیه که باید فایل مربوط ره فایرفاکس رو حتما دانلود کنیم؟ چه فایلی؟

  4. با سلام
    دوستان عزیز سایت آی پی ایرانی کمی تغییر کرده و قالب عوض شده نحوه کار مشابه قبله و از قسمت کسب درآمد و شروع کسب درآمد می تونید به فعالیت بپردازید توجه کنید فایل مربوط به فایرفاکس رو حتما دانلود و اجرا کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا