سایت های تست شده و فعالسایت های همکاری در فروشنرم افزارهای کسب درآمد

کسب درآمد با فروش کارت شارژ ایرانسل ،همراه اول ،رایتل،تالیا

کسب درآمد با فروش کارت شارژ 

آیا مایلید به جمع هزاران نفر از کسانی بپیوندید که روزانه از فروش کارت های شارژ ایرانسل ، رایتل ، همراه اول و تالیا  به سود مناسبی می رسند ؟ باور کنید ظرفیت این بازار آنقدر بزرگ است که برای شما هم جایی هست فقط کافی است که میزان مصرف تقریبی خود را محاسبه و آن را ضرب در تعداد سیم کارت های اعتباری موجود در ایران کنید رقم بسیار بسیار بزرگ است از این رو این روش کسب درآمد به همه دوستان و اعضای محترم سایت مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران توصیه می گردد .

کسب درآمد با فروش کارت شارژ

برای دیدن یک نمونه واقعی از فروشگاه کارت شارژ بر روی بنر مقابل کلیک کنید .
فروش کارت های شارژ ایرانسل ، رایتل ، همراه اول ،تالیا  راهی مناسب برای رسیدن به درآمد است و اگر این کار از طریق اینترنت صورت گیرد بسیار پر سودتر خواهد بود چراکه شما نیازی به حضور فیزیکی در مکانی خاص ندارید ، زمان خود را از دست نخواهید داد و حتی در زمان خواب هم می توانید بازدید کننده و مشتری داشته باشید.

از طرف دیگر از هزینه های یک مغازه واقعی از جمله هزینه های آب و برق و کرایه و … هم خبری نیست فقط کافی است در ابتدای امر کمی تلاش کنید و بعد از ایجاد رایگان فروشگاه خود تبلیغات موثر و هدفمند داشته باشید توصیه می کنیم حتما این روش از کسب درآمد  که در واقع یک نوع همکاری در فروش کارت های شارژ است را امتحان کنید.

در ادامه مطلب آموزش گام به گام نحوه ایجاد فروشگاه کارت شارژ در دسترس شما قرار خواهد گرفت بعد از ایجاد فروشگاه خود برای تست عملکرد می توانید به تهیه شارژ خود ، خانواده و نزدیکانتان اقدام کنید بزودی متوجه خواهید شد که کسب درآمد از این روش بسیار راحت و شیرین است به طور حتم شما یک قدم از سایر کسانی که در اینترنت فقط وبگردی می کنند جلوتر هستید .

تا ایجاد فروشگاه خود و کسب درآمد با فروش کارت شارژ فقط چند کلیک فاصله دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید – عضویت کاملا رایگان است

برای کسب درآمد با فروش کارت شارژ ایرانسل ،همراه اول ،رایتل،تالیا مراحل زیر را انجام دهید :

۱- برای ایجاد فروشگاه خود فقط کافیست اینجا کلیک کنید .
۲- بعد از پر کردن فرم عضویت لینک فعالسازی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد به ایمیل خود بروید و آن را فعال کنید .
۳- برای ورود به پنل فروشگاه خود و دیدن میزان فروش و سود خود و انجام سایر تنظیمات از بخش “مدیریت فروشگاه” نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید .
۴- در پنل به بخش تنظیمات فروشگاه بروید و اطلاعات مربوط به نام و عنوان سایت توضیحات و کلمات کلیدی را وارد کنید و همچنین اطلاعات حساب بانکی خود را وارد نمایید .
۵- وارد کردن شماره شبا برای دریافت سود الزامی می باشد . برای دریافت شماره شبا حساب بانکی خود به سایت اینترنتی یا شعبه بانک خود مراجعه نمایید .
۶- آدرس سایت شما همان نام کاربری شما خواهد بود پس سعی کنید نام کاربری مناسبی در هنگام ایجاد فروشگاه شارژ خود انتخاب نمایید .
۷- ضمنا شما می توانید یک دامنه اختصاصی به فروشگاه خود متصل نمایید پس برای این امر در پنل فروشگاه خود در بخش تنظیمات می توانید نام دامنه خود را ثبت نمایید و dns های دامنه خود را به ns1.sharjfa.com و ns2.sharjfa.com متصل نمایید .
۸- شما می توانید یک هدر مناسب برای فروشگاه خود طراحی کنید و آن را در یک سایت آپلود قرار داده و لینک آن را در بخش تنظیمات قرار دهید تا تصویر انتخابی خودتان در بالای فروشگاهتان نمایش داده شود .
۹- بر روی فروشگاه خود تبلیغات کنید . پس از اینکه دیدید فروشگاهتان عیب و نقصی ندارد حتما برای فروش بیشتر در سایت ها یا وبلاگ های خود یا دوستانتان تبلیغات کنید . و یا اگر قدرت ریسک دارید پیشنهاد می کنیم که حتما این ریسک را انجام داده و فروشگاه خود را در سایت های معتبر تبلیغ کنید زیرا شما یکبار تبلیغ می کنید ولی مشتری چندین بار از شما خرید خواهد کرد و شاید هم مشتری دائمی باشد و تا چندین سال برای شما درامد خواهد داشت .
۱۰- دریافت سود از مبلغ حداقل ۱۰۰۰تومان : شما می توانید به محض اینکه سودتان به ۱۰۰۰تومان رسید آن را بصورت یک شارژ از سیستم خارج کنید و همچنین می توانید اگر ۲۰۰۰ یا ۵۰۰۰ یا ۱۰۰۰۰ تومان رسید آن را بصورت شارژ درخواست کنید ولی اگر مبلغ سود بیشتر از ۱۰هزار تومان رسید می توانید آن را بصورت وجه نقد در حساب خود دریافت نمایید . سود شما هر زمانی به مبالغ بالا برسد به دستتان خواهد رسید و هیچ محدودیت پرداختی در سیستم وجود ندارد
۱۱- قرعه کشی و دریافت جایزه برای مشتریان تمامی فروشگاه ها امکان پذیر است به این روش که روزانه ۳بار از بین تمامی افرادی که از فروشگاه ها خرید می کنند قرعه کشی می شود و به قید قرعه به سه نفر از آنها شارژ هدیه داده خواهد شد . فعلا این قرعه کشی هر ۸ ساعت یکبار انجام می شود ولی در آینده آن را به هر ساعت ۱بار نیز خواهیم رساند که این روش مطمئنا باعث جذب مشتری برای فروشگاه شما خواهد شد .
۱۲- توجه داشته باشید در حال حاضر قیمت یک کارت شارژ ۱۰۰۰ تومانی در فروشگاه  شما ۹۸۰ ،۲۰۰۰ تومانی ۱۹۶۰ ، ۵۰۰۰ تومانی ۴۹۰۰ ، ۱۰۰۰۰ تومانی ۹۸۰۰ و ۲۰۰۰۰ تومانی ۱۹۶۰۰ در نظر گرفته شده که جهت فروش بسیار مناسب است .

نکته مهم : تنها افرادی که برای فروشگاه خود تبلیغات می کنند طعم شیرین فروش بالا و سودهای میلیونی را خواهند چشید . پس تنها وظیفه شما برای بالا بردن سودتان انجام تبلیغات مناسب بر روی فروشگاهتان می باشد . اصلا از انجام تبلیغات و صرف هزینه بر روی فرشگاهتان نگران نباشید زیرا شما یکبار هزینه می کنید ولی ماه ها درآمد خواهید داشت . فقط یکبار امتحان کنید .

نوشته های مشابه

‫78 دیدگاه ها

  1. من بعد اینکه این سایت ثبت نام کردم و اولین شارژ رو خودم خریدم تا امتحان کنم . از اونروز شارژ من بیخود و بی جهت کم میشه؟ این چه وضعیه؟ دو ساعت پیش هزار تومن از *۱ خریدم که امتحان کنم نه اس دادم نه تماسی داشتم الان ۴۰۰ تومن دارم
    فکر نمی کنید کلاهبرداریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام
      احتمالا کم شدن شارژ شما به دلیل فعال شدن یک سامانه روی خط باشه و ربطی به این سایت نداره بهتره ابتدا از طریق پشتیبانی خط خودتون اقدام کنید و اگر سامانه تبلیغی یا مسابقه و بازی فعال شده کنسل کنید . موفق باشید .

  2. سلام هر چی میزنم میگه کد امنیتی و اشتباه نوشتم همش درست می نویسم تصویر اعداد و جریان چیه راهنمایی کنید لطفا

  3. با عرض سلام و خسته نباشید
    ایا میشه بدون ایجاد فروشگاه زیر مجموعه جذب کرد و ایا سود حاصل از زیر مجموعه های سطح ۲ تا ۷ بدون ایجاد فروشگاه به حساب ما منظور میشه یا خیر؟

  4. ببخشید خیلی مبهمه ،من ثبت نام کردم ولی به ایمیلم پیام نیومد چطوری ثبت نام کنم و کسب درآمد کنم

  5. من کاربر پست قبل هستم
    ممنون ادمین فقط شماره حساب من خیلی بیشتر از ظرفیت اون کادر هست

  6. سلام به ادمین و دوستان سوال در مورد دریافت شبا بانک پارسیان دارم من نمیتونم شبا شماره حسابم رو از بانک بگیرم برای دریافتش باید شماره حساب بزنم یا عابر بانک کدومش میشه یه راهنمیی بکنید بی زحمت یه سری به لینک مبدل شبا پارسیان بزنید راهنمایی کنید ممنون
    http://eform.parsian-bank.com/portal/home/default.aspx?categoryid=e8bb0819-ee37-4ff2-a0d2-81d53fb258f8

    1. سلام
      توضیحات این بخش به نظر خودش کامله البته نسبت به سایر بانکها پیچیده ترش کرده بودند طبق گفته عمل کنید کد شبا رو بهتون میده اگرم نشد به بانک حضوری مراجعه کنید .

  7. ببخشید من اصلا متوجه نمیشم چطور باید آدرس تنظیم کنم،میشه یکم کامل تر توضیح بدید،یا ی شماره در اختیارم قرار بدید که سوالاتمون بپرسیم

  8. سلام و خسته نباشید این سودش خیلی کمه از هر فروش کارت شارژ هزاری ۲۰ تک تومن میگیریم خیلی کمه موفق باشید

  9. سلام.چطور میشه از طریق موبایل شارژ رو خریداری کرد.خیلیها علاقه به خرید از طریق لپ تاب و کامپیوتر ندارن.منظورم اینه که آیا میشه از طریقی راحت به وسیله موبایل و بدون استفاده از برنامه آندروید و بدون سپری کرد راه طولانی وارد شدن به سایت و …شارژ خرید یانه؟لطفا راهنمایی کنید.ممنون

    1. سلام
      این سیستم یک برنامه اندرویدی جهت کاربری ساده تر ارائه کرده منتها چیزی که شما مد نظرتونه سیستم ussd ایه که فکر نکنم ارائه شده باشه موفق باشید .

  10. سلام
    من خودم عضو این سایت هستم ولی متاسفانه فقط با دو کارت ملت بانک و پارسیان میشه خرید کرد خود این کار باعث کاهش فروش میشه بنده ملت کارتم موجودی نداشت مجبور شدم از سایت دیگه خرید کنم بعدش برنامه اندرویدش هم اصلا مناسب خرید نیست.
    اگه سایتی سراغ دارین با بقیه بانک ها قراردادوبرنامه گوشی مناسبی داشته باشه معرفی کنید
    با تشکر

    1. سلام
      شاید به دلیل این باشه که بانک ملت و پارسیان خدمات الکترونیکیشون بهتر از بقیه است . حتما سایت مناسب و معتبر در ادامه معرفی خواهد شد . موفق باشید .

  11. سلام من تازه عضو شدم، نام کاربرى و پسوورد هم برام ایمیل شده اما از داخل سایت که مى رم قسمت مدیریت فروشگاه و نام کاربرى اینامو مى زنم مى گه اشتباس ?

  12. با سلام خدمت شما
    میخواستم بدونم در قسمت اتصال به دامنه دقیقا چی باید بنویسم میشه یه مثال بزنید
    ممنون میشم

  13. با سلام
    ببخشید به جز این پنل که شما معرفی کردید پنل دیگه ای هم هست پشتیبانی قوی داشته باشه ؟

  14. من وارد کنترل پنل سایت شدم اما شماره شبای یک حساب دیگر از قبل وارد شده و امکان تغییر آن نیست.
    چه باید بکنم ؟

    1. سلام
      اجباری نیست اما این کار توصیه میشه چون به سایت شارژتون شکل و شمایل جالب تری میده و از طرف بازدید کننده بهتر مورد قبول واقع میشه .

  15. سلام
    چطوری باید با پشتیبانی این سایت ارتباط برقرار کرد؟ قسمت پنل کاربری پیشتیبانی نداره، تو خود سایت هم چیزی پیدانکردم. اگر شما ایمیلی از مسئول این سایت دارید ممنون میشم در اختیار من و بقیه دوستان قراردهید. تا بتونیم مشکلاتمون را از این طریق حل کنیم.
    باتشکر

  16. سلام
    من توی تبلیغات مشگل دارم.چطور میتونم فروشگاهمو تبلیغ کنم.؟؟؟؟
    ممنون میشم که کمکم کنید

    1. سلام
      هرجایی که به نظرتون مناسبه می تونید تبلیغ کنید مثل سایت های اجتماعی ، سایت های پربازدید ، سایت هایی که تبلیغ ارائه می دن به صورت پاپ آپ و …. به انتخاب خودتونه . موفق باشید .

  17. سلام خیلی ممنونیم مثلا اگر کسی از فروشگاه ما هزارتومن شارژخرید کنه سودش به ماچقدر می رسه ؟؟؟درمورد پنج هزار تومن چطور؟

    1. سلام
      به طور کلی شما در هر 1000 تومن 20 تومن سود داری که می تونی بین خودت و مشتری ها تقسیم کنی یعنی می تونی 0 تا 100 درصد رو به عنوان تخفیف اعمال کنی .

  18. سلام خیلی عالیه
    دستتون درد نکنه.فقط بعضی مواقع ارور میده تو قسمت کنترل پنل فروشگاه.
    لطفا رسیدگی کنین
    با تشکر

  19. سلام منظور از اعتماد سایت شما نیست بلکه سایت منی است که در سایتم به فروش می پر دازم یعنی یک مخاطب عام که نمی داند سایت شما ای نماد دارد یا نه بلکه سایت کن را می بیند که در آن نماد اعتماد الکترونیکی ندارد.

    1. سلام
      اعتماد سازی هم میشه انجام داد من سایت خودم رو نگفتم که ای نماد داره بلکه سایت اصلی همکاری در فروش رو گفتم به هر حال هر کاری یه سختی هایی هم داره اما مطمئننا راه حل هم داره … از قدیم گفتن هرکس بخواد کاری رو انجام بده دنبال راه حلش میگرده و هرکسی هم که نخواد دنبال بهانه اش … چیزی که واضحه اینه که این سیستم داره همین الان جواب میده و سودش هم خوبه ما هر کاری رو تا جایی که امکانش باشه تست می کنیم بعد ارائه میدیم دیگه تصمیم با خود کاربران که از راههای مختلف کدوم رو انتخاب کنند .

  20. سلام . فکر نمی کنید مرم برای خرید شارژ ، بیشتر ترجیح میدن از سایت های خود بانک ها و یا مستقیما ً و سایت خود اپراتورها خرید کنند ؟ من که خودم به خاطر اعتماد بیشتری که به سایت بانک ها یا اپراتورها دارم ، فقط از اونا خرید می کنم .

    الآنم که با کدهای ussd مثلا باجه ایرانسل با کد *7# میشه راحت و بدون اینترنت شارژ گرفت ؟ همه اینارو گفتم که بپرسم آیا واقعا ً این کار درآمدی هم داره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      هر کس نظر خاص خودش رو داره اما اگر سود نداشت خود همین بانک ها و … به فروش شارژ علاقه نشون نمی دادند شما فکر نمی کنی با این وجود باز هم جایی برای یک فروشگاه دیگر هست … ؟
      بحث اعتماد رو متوجه نمی شم این سایتی که ما معرفی کردیم معتبره و نماد اعتماد الکترونیکی هم داره که کاملا قابل پیگیری هست .
      در آخر باز تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستی من که به نوبه خودم راضی هستم . موفق باشی.

  21. سلام خدمت همه دوستان عزیز
    دوستان سایت همکاری در فروش به طور مستقیم زیر نظر ما نیست و ما معرف اون هستیم در صورت ایجاد مشکل صبر کنید تا سایت مجدد برقرار بشه در صورت قطعی فقط کافی است صبرکنید دوستان زیادی در این باره پرسیده بودند که موردی نیست به هر حال برای هر سایتی ممکنه مشکل پیش بیاد . موفق باشید .

  22. salam

    پرداخت قبض توی این سایت ندیدم
    بعد اگر وجود داره از پرداخت قبض هم سود می رسه به ما

  23. طرح خوبی هستش فقط مشکلی که هست معرفی کردن به دیگرانه من واقعا تو بحث معرفی مشکل دارم

    1. به شما بعد از ثبت نام یک آدرس داده میشه از قسمت مدیریت تنظیمات می تونین بهش دسترسی داشته باشین برای معرفی به دیگران ادرس رو در اختیار دیگران قراربدین .

  24. سلام . نمی دونم به چه صورت ادرس اینترنتی فروشگاه رو تنظیم کنم. توضیحات شما برام کافی نبود. دقیقاً باید چه کاری انجام داد؟

    1. از قسمت مدیریت هاستتون کافیه dns ها رو تنظیم کنید اگر در این زمینه تخصص ندارید با پشتیبانیه هاست و دامنه خودتون تماس بگیرید . موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا