سایت های تست شده و فعالسایت های نمایش تبلیغات

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک با opizo

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک روشی جالب  است که می توانید از آن براحتی به کسب درآمد بپردازید ، در این مطلب سایت ایرانی و البته چند زبانه اپیزو (Opizo) حضورتان معرفی می گردد که بعد از ثبت نام در آن براحتی می توانید هر لینک جالب و به درد بخوری را در سطح اینترنت به درآمد تبدیل کنید.

بدین صورت که لینک مورد نظر خود مثلا دانلود یک فیلم یا نرم افزار یا هر چیز دیگری را به سایت اپیزو داده و بجای لینک اصلی یک لینک واسط دریافت کنید سپس بجای لینک اصلی می بایست لینک ایجاد شده را منتشر کنید ، حتما قوانین سایت اپیزو را برای کسب درآمد مد نظر داشته باشید تا برای دریافت مبلغ کارکرد خود به مشکل بر نخورید .

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک چگونه صورت می گیرد ؟

در جواب این پرسش باز هم می توان گفت تبلیغات اما چگونه ؟ در این روش تبلیغی بازدید کننده لینک قبل از دستیابی به لینک اصلی ،لینک و صفحه ایی واسط و عموما حاوی تبلیغاتی را مشاهده می کند و بعد از زدن دکمه ای خاص مثل “رد کردن تبلیغ” می تواند لینک اصلی را روئیت کند.

انجام این روند برای سایت اصلی کوتاه کننده لینک Opizo و شما به دلیل نمایش تبلیغات موجب درآمد زایی می گردد، به همین راحتی می توانید از طریق کوتاه کردن لینک های خود به درآمد برسید.

لازم به ذکر است برای درآمد زایی به این روش نیاز به سایت یا وبلاگ ندارید و می توانید لینکهای خود را در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام ، اینستاگرام و … نیز نشر دهید ، حد نصاب پرداخت در سایت ایرانی اپیزو ۱۰۰۰۰ تومان است که با اندکی فعالیت می توانید به این مقدار برسید.

“می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید و قبل از شروع فعالیت ، حتما قسمت قوانین را مطالعه نمایید

 

ثبت نام در سایت Opizo

 

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. سلام. اگه vpn کاربر روشن باشه اپیزو بازدید اون فرد رو به حساب نمیاره درسته؟ خب الان که اکثرا همه با vpn کار میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا