سایت های کلاهبردار یا تعطیل

افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

توجه : متاسفانه سایت cointiply به دلیل مسدود کردن بدون دلیل کاربران ایرانی با بهانه های واهی برای کابران ایران اسکم ، کلاهبردار و از رده فعالیت خارج است .

آموزش افزایش بیت کوین رایگان با cointiply

دوستان گرامی بعد از مدتی با معرفی یک سایت خارجی و بسیار معتبر جهت کسب درآمد رایگان و افزایش بیت کوین در خدمتتان هستیم، سایت مورد نظر رتبه بسیار خوبی در اکثر سایت های مانیتورینگ جهانی را داراست و به چند روش متنوع می توانید در آن به جمع آوری ساتوشی یا بیتکوین رایگان بپردازید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت .

در سایت خارجی cointiply به روش های زیر می توانید به کسب درآمد بپردازید و بعد از رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ کوین مبلغ خود را مستقیما به حساب بیتکوین اصلی و یا با رسیدن مبلغ خود به ۳۵۰۰۰ کوین به حساب faucethub خود انتقال دهید .

.scam

فعالیت در این سایت مشابه سایت معتبر فری بیتکوین است که قبلا معرفی شده تنها کافی است بعد از ثبت نام  و فعالسازی حساب خود از قسمت FAUCET  هر یک ساعت یکبار با فشردن دکمه Roll & Win و گذراندن تست انسان شناسی ، شانس خود را برای دریافت بیتکوین رایگان امتحان کنید . به همین راحتی !

سایت cointiply ، منوها و قسمت های دیگری از جمله PTC ADS  را داراست که مشابه سایت های کلیکی برای کسب درآمد بیشتر طراحی شده که می توانید تبلیغات کلیکی را در این قسمت مشاهده نمایید و اگر مایل به فعالیت بیشتر در این سایت باشید می توانید از طریق دیدن ویدیو ، انجام دادن بازی های آنلاین و  آفر های پیشنهادی هم به کوین های رایگان خود بیافزاید .

همانطور که گفته شد پرداخت این سایت بیتکوینی پیش از معرفی توسط گروه تخصصی کسب درآمد در تلگرام تست شده از این رو با خیال راحت می توانید در این سایت ثبت نام و فعالیت کنید .

“می توانید با پیوستن به گروه تخصصی کسب درآمد از اینترنت در تلگرام یک قدم از سایرین جلوتر باشید و قبل از شروع فعالیت ، حتما قسمت قوانین را مطالعه نمایید


ثبت نام در سایت Cointiply


مانیتورینگ : اسکم ، کلاهبردار و از رده خارج وضعیت کلی تمامیه سایت ها در یک نگاه


رتبه  سایت : SCAM


تعداد برداشت :  ۵6   تاریخ آخرین برداشت : ۱۴۰1/4/7   مبلغ کل برداشتی  : 430 دلار


هرگونه سوال و نظر  راجع به افزایش بیت کوین رایگان با cointiply را می توانید در قسمت نظرات همین مطلب درج نمایید، لطفا جهت بررسی و پاسخ سوال و نظر خود شکیبا باشید . موفقیت و پیروزی شما را خواستاریم .

نوشته های مشابه

‫161 دیدگاه ها

  1. با سلام.من نمیتونم وارد سایت cointiply بشم.در قسمت create account اطلاعاتم رو وارد میکنم اما وارد سایت نمیتونم بشم .ارور میده لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      سایت که موردی نداره از ف شکن استفاده کنید با create account حساب ایجاد میشه بعد از طریق login باید وارد حسابتون بشید ، اگر مشکلی بود با تلگرام در تماس باشید تا راهنمایی کنم ، موفق باشید .

  2. با سلام و خسته نباشید من قبلا از این سایت دوج برداشت کردم ولی در حال حاضر موجودی من بیش از ۱۰۰۰۰۰ کوین است ولی برداشت بیتکوین رو که میزنم پیغام میده یک آدرس معتبر وارد کنید مشکل کجاست؟من از کیف پول تراست ولت استفاده میکنم ممکنه راهنمایی کنید؟ممنونم

  3. با چند آدرس کاملا معتبر امتحان کردم ، آدرسهایی که برای برداشت از سایت adbtc و coinpayu استفاده کردم و مشکلی نداره ، اینجا خطا میده . اولین گزارش رو من دارم میدم

    1. باید دید مشکل چی هست اگر از آدرس ها اطمینان دارید می تونید با پشتیبانی تماس بگیرید و دلیل رو جویا بشید معمولا پاسخگو هستند ، برداشت بعدی خودم رو دنبال کنید حتما اطلاع رسانی میکنم اگر موردی باشه ، موفق باشید .

  4. سلام من از وقتی فیلتر شده این سایت با فیلتر شکن کار کردم فقط آگهیهارو دیدم . یکبار هم برداشت کردم ، اما برای بار دوم میگه آدرس کیف بیت کوین نامعتبر است . در صورتی که با همین ادرس از سایتهای دیگه برداشت کردم و حتی بارقبل هم مشکلی نداشت . ممکنه به خاطر استفاده از فیلتر شکن باشه ؟

  5. سلام چرا برنامه من مدتیه که بصورت خودکار باز نمیشه و باید ازطریق گوگل برنامه را باز کنم دوسه بار هم به پشتیبانی ایمیل زدم ولی نتوانستند مشکل را برطرف کنند لطفا اگه میتوانید کمکم کنید

  6. در قوانین شون نوشته شده که از نرم افزارهای تغییر ip استفاده نکنید منتها به دلیل ف ی ل ت ر بودن از نرم افزار سایفون استفاده می کنم . تا حالا هم نزدیک ۶ هزار کوین از راه roll , ptc کسب کردم . چقدر احتمالش هست که درامدم واریز نشه ؟

  7. سلام
    میشه پول بیت کوین یا دوج کوین را بدون افتتاح حساب در سایت faucethub مستقیم به سایت nobitex زد ؟
    ممنون

    1. سلام
      حساب اگر حساب درستی باشه فرقی نمیکنه از کدوم سایت ، پس مشکلی نیست فقط باید شماره حساب صحیح داده بشه و قوانین سایت کوینتی پلای رو به دقت رعایت کنید تا مبالغ به حسابتون واریز بشه ، موفق باشید .

  8. سلام
    من هر کاری میکنم. نمیشه. فیلتر شکن هم دانلود کردم بازم جواب نمیده؟
    واقعاعلاقه دارم و میخوام پیگیر بشم

    لطفا راهنمایی کنید

  9. سلام یک سوال داشتم آیا من میتوانم با چند تا ایمیل متفاوت در این سایت ثبت نام کنم البته با یک گوشی یا نه؟ ممنون از شما منظورم حالت ریفرال در ریفرال

    1. سلام
      چند اکانت داشتن در سایت ها معمولا تخلف محسوب میشه مگر اینکه واقعا چند اکانت نباشه یعنی هم دستگاهها جدا و هم نت جدا از هم داشته باشید که آی پی متفاوت ثبت بشه ، موفق باشید .

  10. سلام‌
    سکه های من ۹۹۹۰۰ تت بود با دکمه withdraw و دادن ادرس بیت کوین
    الان یکهفته‌گذشته و هیچ بیت کوینی به کیف پول من نیومده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام
      این سایت پرداخت داره و مشکلی نیست اگر در بخش پرداخت دلیل رو نگفتن با پشتیبانی سایت به زبان انگلیسی موضوع رو در میون بگذارید معمولا پاسخگو هستند ، موفق باشید .

  11. ممنون که پاسخ دادید فقط یه سوال دیگه برای بخش game داخل سایت و تماشای ویدئو که داخل اپلیکیشن گذاشته شده چطور؟

  12. سلام ، وقتی برداشت میزنیم و تا اخر با موفقیت انجام میشه ، چقدر طول میکشه تا بتونیم برداشتمونو توی کیف پولمون ببینیم؟ممنون‌میشم جواب بدین

  13. با سلام
    دریافتی جدیدی از سایت کوین تی پلای به ثبت رسید این برداشت بعد از فیلتر شدن سایت انجام شده پس موردی جهت استفاده از سایت و بلوک شدن حساب در سایت وجود نداره البته با آی پی غیر از ایران در قسمت آفر فعالیت نکنید که حسابتون مسدود نشه ، موفق باشید .

  14. سلام بنده با کوینتیپلای صحبت کردم و میگفت ما نه فیلتر کردیم ایرانی هارو و نه بن، مشکل از سمت دولت و اینترنت خود ایران هست. از وی پی ان استفاده نکنید. مغایر قوانین هست. باید صبر کنید تا مشکل برطرف بشه

    1. سلام
      بله متاسفانه سایت از داخل فیلتر شده و ممکنه که اشتباه باشه از طریق سایت internet.ir بخش رفع فیلتر سایت خارجی می تونید درخواست رفع فیلتر ثبت کنید ، امیدواریم مشکل حل بشه و این سایت رفع فیلتر بشه ، موفق باشید .

  15. سلام..میبخشید چند ساعتی هستش سایت مشکل داره..و فقط با فیلترشکن باز میشه..اشکالی نداره فقط دو پارت رول و دیدن آگهی رو با فیلتر شکن داخل سایت باشیم

    1. سلام
      متاسفانه سایت cointiply فیلتر شده و دلیلش مشخص نیست ، فعلا چاره ایی نیست این سایت به تغییر آی پی حساسه امیدوارم مشکلی پیش نیاد ، موفق باشید .

  16. سلام ، ببخشید سایت cointiply فیلتر شده؟
    حالت عادی وارد سایت نمیشه ولی با فیلتر شکن میره
    میشه چک بفرمایید مشکل از کجاس؟

  17. باسلام.من از نرم افزار این سایت استفاده میکنم ولی در قسمت chatیه خطی وجود داره به اسم you shareوهمیشه برای من سبز می مونه ولی درصدی افزایش نمیشه.چجوری باید درصدشو افزایش بدم،با چی؟؟؟لطفا راهنمایی کنید.ممنون

  18. سلام خستنه نباشید حداقل درامد ماهانه چقدر میتونه از این سایت باشه و برای اولین برداشت حدودا چقدر زمان میبرد

    1. سلام
      حداقل میزان برداشت که در سایت مشخصه در بخش مرتبط اما اینکه چقدر زمان میبره به این مقدار برسید به فعالیت خودتون بستگی داره می تونید تست و بررسی کنید ، موفق باشید .

  19. سلام.من حدودا چند ماهی هست که تو این سایت فعالیت میکنم.نمی دونستم که اگه با فیلتر شکن بری،موقع پرداخت پول مشکل پیدا می کنی چون ممنوع کرده سایتcointiply!
    اما خوب همه ی فعالیتا بدون فیلتر شکن بسته اس و نمیشه کاری کرد.اینطوری یه قرن طول می کشه ۱ دلار هم حتی به دست بیاریم.از پروکسی میشه استفاده کرد؟و اگه میشه کجا رو پیشنهاد می کنین؟
    ممنونم

    1. سلام
      به انگلیسی از پشتبانی دلیل مسدود شده مبلغ درخواستی رو بپرسید و بعد طبق گفته ها عمل کنید تا باز بشه اگر با زبان هم آشنایی ندارید از مترجم گوگل استفاده کنید ، موفق باشید .

  20. آقای حسین زاده من دو تا سوال داشتم:
    ۱ توی این سایت من روزی ۶۰۰ کوین نهایتا اونم با ۱۶ بار رول و دیدن تبلیغات و شرکت در چت روم بدست میارم و این خیلی زمان بره و در عین حال خیلی کم پول میده. چه کنیم که کوین بیشتری بدست بیاریم در زمان کمتر.
    ۲- من هر کاری کردم نتونستم کیف پول بلاک چین درست کنم. کیف پول trust رو درست کردم آیا به نظرتان خوبه؟

    1. سلام
      برای افزایش درآمد معقول بهتره جذب زیر مجموعه مستقیم داشته باشید و با پشتیبانی خوب فعالیت رو بالا ببرید ، برای بیتکوین هم حساب اصلی رو در بلاکچین پیشنهاد می کنم با فیلتر شکن باید وارد بشید در بلاکچین ، موفق باشید .

  21. سلام
    به نظرتون بعد از برداشت از cointiply به کدام کیف پول معتبر انتقال بدیم بهتره
    با سپاس

    1. سلام
      می تونید از بیت کوین در بلاکچین و یا دوج کوین استفاده کنید و هر دو معتبر هستند ، آموزش های هر دو حساب در سایت هست ، موفق باشید .

  22. سلام. یکی از offer های مجموعه رو تا level 25 رفتم اما سکه ای به من داده نشد. سایت تا ۲۵ گفته بود. میخواستم اگر میشه بگین مشکل از کجاست و چطور میتونم سکه ها رو به دست بیارم

    1. سلام
      اگر مراحل آفر رو بدرستی طی کردید و مبلغ اضاف نشده مورد رو با تصویر برای پشتیبانی خود سایت کوین تی پلای تیکت بزنید ، معمولا پشتیبانی خوبی دارند در این موارد موفق باشید .

  23. سلام خسته نباشید من تا الان چند تا آفر رو انجام دادم ولی کوینی دریافت نکردم توی آفر ها می‌نویسه redeem, your coins ممکنه به اون ربط داشته باشه ؟!

  24. سلام و خسته نباشید
    من تو سایت به حد برداشت رسبدم آدرس کیف پول تراست دوج کوین دادم و برداشت زدم و ایمیل رو تایید کردم
    چقدر طول می کشه تا ارز مورد نظر واریز بشه

    1. سلام
      حساب بیت کوین یا دوج کوین ایجاد کنید و در قسمت withdraw با رسیدن به حداقل لازم جهت برداشت درخواست بدید ، بعد جهت تایید درخواست ایمیلی ارسال میشه که بایستی بر روی لینک ارسالی کلیک کنید تا برداشت تایید نهایی بشه بعد منتظر می مونید تا واریز صورت بگیره ، موفق باشید .

  25. درود وقتتون بخیر خواستم بدونم تقریبا چقدر طول میکشه تا به حداقل کوین واسه برداشت برسه؟
    و هر مثلا ۱۰۰۰ کوین مساویست با چه مقدار بیت کوین؟

    1. سلام
      اینکه چقدر طول میکشه خوب به خیلی از آیتم ها وابسته است مثل نحوه فعالیت خودتون ، تعداد زیر مجموعه ها و فعالیتشون و حتی خود سایت ، حداقل کوین واسه برداشت هم در قسمت withdraw مشخصه و معادل بیت کوین هم به قیمت بیت کوین وابسته اس اما همه این موارد در داشبورد خودتون واضح هستند موفق باشید .

  26. بهترین سایت برای کسب درامد چیه خارجی
    من میخوام ۲۰ دلار داشته باشم در یک تا حداکثر دو ماه یا سریع تر زیاد هم سخت نباشه

  27. سلام قسمت انجام سکه به ازای افر میشه توضیح بدین قسمت نظزسنجی رو چطور میشه انجام داد چون از این قسمت بیشتر میشه سکه جمع کرد؟

    1. سلام
      قسمت آفر برای ای پی ایران معمولا تحریمه اگر زبانتون خوب باشه شاید برخی آفرها برای ایران هم باز باشه باید یکی یکی تست کنید ، موفق باشید .

  28. سلام به دوست عزیز
    مرسی از جواب های که به سوال هایم دادی
    سوالی داشتم درباره قسمت (Your Cointiplier is 1.50x) راهی هست از ۱/۵ بیشتر بشود.
    ۲- در مورد (از طریق زدن کدی که با دنبال کردن تویتر سایت و در توییتر اعلام میشه) میشه بیشتر توضیح بدهید.
    ۳- منظور از کلمه (Your Boosts) چیست
    ممنون از توجه شما

    1. سلام
      Cointiplier با توجه به فعالیت کلی شما در سایت افزایش پیدا میکنه مثل دیدن تبلیغات و … ماهی یکبار هم اپدیت میشه . در مورد توییتر هم یک ادرس داده شده با فالو کردن توییر سایت گاها کدی داده میشه مثلا به ۸۰۰۰ نفر اول که بازدن اون کد در قسمت Redeem Promo Code کوین رایگان داده میشه . boosts هم مربوط به آیتم هایی هست که سایت جهت افزایش مثلا درصد افر میده که زیاد به درد ما تو ایران نمیخوره . موفق باشید .

  29. سلام به دوست عزیز – چند تا سوال داشتم
    ۱- در این سایت با رول زدن و دیدن تبلیغات نمیشه زیاد کسب درامد کرد دیدن ویدئو و انجام دادن افرود نیز برای کشور ما تحریمه . آیا شما روش دیگری برای کسب درامد در این سایت دارید ممنون میشم اگر پاسخ دهید.
    ۲- کلمه claims در Your Loyalty Bonus History چیه؟ منظورش ۱۸claims چیست؟
    ممنون از شما

    1. سلام
      در کوین تی پلای به چند روش میشه کوین های بیشتری بدست آورد که اولیش زدن رول هست دومی دیدن تبلیغات از قسمت PTC ، از طریق بازی آنلاین از طریق زدن کدی که با دنبال کردن تویتر سایت و در توییتر اعلام میشه و از طریق جذب زیر مجموعه البته روشهایی که با ای پی ایران میشه انجام داد وگرنه افر و ویدیو هم هست که برای ایران محدوده .
      در مورد سوال دوم هم این مورد درصد وفاداری هست و هرچه بره بالاتر کوین های بیشتری با هر رول به شما داده میشه موفق باشید .

  30. نه با گوشی و نه با کامپیوتر فقط این سایت باز نمیشه
    با این پیام روبرو میشم
    This page isn’t working

    If the problem continues, contact the site owner.

    HTTP ERROR 400
    میشه راهنمایی بیشتر بکنید.
    ممنون و سپاسگذارم

    1. سلام
      دوست عزیز
      سایت کوین تی پلای مشکلی نداره ما روزانه چندین نوبت به سایت مراجعه می کنیم پس حتما ایراد از جانب شماست حالا یا نت مشکل داره یا مرورگر هر دو رو بررسی کنید اگر هم مشکل دیگه ای هست پشتیبانی خود سایت معمولا به موقع جوابگو هست فقط باید به انگلیسی مطرح کنید . موفق باشید .

  31. سلام,
    میخواستم بپرسم چرا دو روزه این سایت باز نمیشه و اگه امکان داره ممنون میشم راهنمایی کنید

  32. سلام
    ۳۰۰۰۰ کوین رو میشه به دوج و به حساب خودمون بریزیم؟؛ حالا این مقدار تقریبا چند دوج میشه؟ توی سایت زیاد توضیح نداده😐

    1. سلام
      بله مبلغ رو می تونید به دوج کوین یا بیت کوین به حساب اصلیه خودتون واریز کنید مقدار دوج و بیتکوین هم متغییره برای بدست آوردن قیمت دقیق می تونید از سایت preev.com استفاده کنید . موفق باشید .

    1. سلام
      برای دریافت مبلغ به صورت مستقیم بایستی به ۱۰۰۰۰۰ کوین برسید در غیر این صورت اول به حساب فاست هاب بعد حساب اصلی منتقل می کنید .

  33. باسلام وخسته نباشید سوالی داشتم می خواستم بدانم آیا یک نفر میتواند در همه موارد کسب درآمدی که فرموده اید ثبت نام کرده وکسب در آمد کند

    1. سلام
      اگر منظور همه روش ها و سایت هایی هست که ما معرفی کردیم بله می تونید در همه زمینه ها فعال باشید و درآمدتون رو بالا ببرید . موفق باشید .

  34. سلام ببخشید این گزینه win کجاست من زدم رو گزینه roll که چند تا هم هست ولی این win کجایه صفحه ست پیدا نکردم

  35. سلام خدا قوت
    میشه بفرمائید چه vpn برای گوشی و لپ بذارم هرچی میدارم چندروز خوبه بعد ضعیف میشه

  36. سلام من بعد از چند سال دوباره می خواهم شر وع به کسب درامد کنم لطفا راهنمایی کنید از چه سایتی شروع کنم و اینکه من رمز عبور بلاک چینم رو فراموش کردم میشه بازیابیش رو برام توضیح بدید ممنون

  37. درود بر شما
    من اولین باره که میخوام اینکار رو انجام بدم.ثبت نام کردم.میشه برام توضیح بدید راجب تست انسان شناسی و چطور باید شروع به کار کنم؟
    سپاسگذارم

    1. سلام
      تست تشخیص انسان یا ربات معمولا دیگه همه جا متداول شده و بایستی تصویر نشون داده شده رو عیننا تایپ کنی اگر هم که گوگل کپتچا باشه که دیگه مشخصه . موفق باشید .

  38. سلام داخل سایت ایدی حساب بیت کوین میزنم برای برداشت خودکار اما میگه اشتباه درحال اینکه درست نمیدونم چرا این خطا رو میده

  39. سلام،موجودیه من در سایت به صد هزار کوین رسیده،اما هنگام برداشت میگه:
    Payment blocked for security reasons.
    مشکل چیه؟
    با تشکر

    1. سلام
      پرداخت شما به دلیل مسایل امنیتی بلاک شده و این اتفاق زمانی میوفته که ای پی متفاوتی داشته باشید و یا روی دسترسی به حسابتون مشکوک شده باشند این مورد رو از طریق تیکت با پشتیبانی مطرح کنید با ارسال کد ریست مجدد حسابتون فعال میشه و می تونید برداشت رو انجام بدید . موفق باشید .

  40. کسب درآمد اینترنتی و راههای کسب درآمد که اینجا معرفی نمودید. بسیار بسیار عالی بوده و به همه خوانندگان توصیه می کنیم یکی از این روشهای کسب درآمد را انتخاب کرده و با جدیت برای پول درآوردن اقدام نمایند.

  41. سلام یه سوال، برای من در قسمت roll زده Your account is allowed 2 faucet rolls per day! دلیلش چیه؟ قبلا ۱ ساعت یکبار بود الان اینطوری شده و همش ۱۰ کوین میده واسه game هم ۱۶ بود الان شده ۱۰ کوین!!

  42. برای من هم مثل همین دوستمون که گفته ارور۴۰۰ میده شده
    و خیلی زیاد داخلش موجودی دارم . نمیتونم وارد سایت بشم که ایمیل پشتیبانی سایت رو پیدا کنم و بهشون ایمیل بزنم. امکانش هست شما که دسترسی به سایت دارین این ایمیل رو دراختیارم بزارین؟تشکر

  43. سلام مجدد
    من با یک گوشی دیگه واسه اولین بار وارد سایت شدم درخواست بازیابی رمز دادم ایمیل بازیابی ارسال شد از لینک ارسالی اقدام کردم وارد سایت شد بعد از اینکه رمز جدید وارد کردم و تایید را زدم باز صفحه با HTTP ERROR 400 نمایش داده میشه
    اگه حساب مسدود شده باشه باید چیکار کرد؟ چطور میشه پیگیری کرد؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام
      راستش سایت مشکلی نداره و امروز بارها تست شده ، از طریق قسمت پشتیبانی سوال و ایراد رو مطرح کنید معمولا تا ۴۸ ساعت پاسخ میدن برای ترجمه هم می تونید از مترجم گوگل استفاده کنید .

  44. سلام من نمی تونم وارد پیج شخصی ام بشوم، بعد از اینکه آدرس سایت را میزنم صفحه مرورگر سفید می شه یا ارور ۴۰۰ میده کوکی ها را پاک کردم و مجدد وارد شدم داخل صفحه لاگین پیام خطا ایمیل یا رمز اشتباه میده رمز را عوض کردم ولی باز همین خطا را میده. برای ساخت یه اکانت جدید باز صفحه سفید میشه و با ریلود هم هیچ اتفاقی نمیوفته. با گوشی یه اکانت جدید ساختم وارد شد ولی وقتی اکانت قبلی را زدم باز سفید شد 😒 لطفا راهنمایی کنید، ممنون

    1. سلام
      سایت رو تست کردم با اکانت خودم و مشکلی نیست احتمالا مشکل از طرف شماست ، مجدد با گوشی یا سیستم دیگری چک کنید و از گزینه بازیابی رمز استفاده کنید البته اگر کار نکردید که حساب مسدود بشه . موفق باشید .

  45. سلام دوست عزیز
    برای لول بیشتر باید افر انجام داده ،ویدیو آنلاین و زیر مجموعه های فعالی داشته باشیم.
    ویدیو و افر که واسه ما غیر فعال زیر مجموعه ها همین وضع دارند اون وقت چه طور لول خودمون بالا ببریم؟

  46. با سلام
    مشکل ای پی ایران و سایت cointiply به نظر حل شده بنابراین اگر تنظیمات دی ان اس را انجام داده اید برای جلوگیری از پیامد های سو بعدی به حالت قبل برگردانید . موفق باشید .

  47. سلام. وقتتون بخیر
    از دوستانی که از این سایت برداشت انجام دادن خواستم بپرسم که هر ۳۵۰۰۰ coins معادل چقدر به تومان هستش؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.
    سپاس

  48. سلام .قسمت بازی این سایت استراتژی خاصی داره یا نه ؟؟؟؟
    اگه داره یکم توضیح میدید ؟؟؟؟

    1. سلام
      قبلا بازی چیز دیگه ایی بود اما الان به نظر فقط باید آنلاین باشی تا اکتیویتی بار پر بشه و به ازای هر پر شدن اکتیویتی بار ۱۶ کوین میده . موفق باشید .

  49. سلام این سکه هایی که توی بازی بعد از تموم شدن بازی میده به داشبرد اضافه نمیشه فقط توی پروفایل بازی میمونه چرا ؟ و فقط هر چند وقت یبار به دلیل فعال بودن چنتا سکه میده

  50. با سلام
    امروز دریافتی جدیدی از سایت cointiply به ثبت رسید ، این سایت نسبت به تغییر IP حساس است در رابطه با این مورد پست مرتبط در کانال رو از آدرس زیرین حتما مطالعه بفرمایید .

    آدرس کانال ما در تلگرام : eearnir@

  51. سلام
    میخواستم بدونم بیتکوین با کوین چه تفاوتی داره و همینطور به هرکدوم به دلار چقدر میشه؟
    مرسی

    1. سلام
      کوین یا coin در این سایت واحد پول خود سایته و هر ۱۰۰۰۰ تاش معادل یک دلاره ، بیت کوین هم که واحدش جداست و متغییره و از سایت زیر می تونید نرخ دقیقش رو ببینید . موفق باشید .
      preev.com

  52. این سایت معتبره و مشکلی نداره ومن صد دلار تا الان برداشت کردم ولی با دیدن تبلیغات و رول زدن خیلی طول میکشه که به برداشت برسی.از طریق افروال(offerwall) درامد اش بالا و متاسفانه با ای پی ایران هیچ چیزه قابل توجهی رو نشون نمیده.من با وی پی ان رفتم و نشون میده ولی موقع باز کردن ارور میده ولی با پروکسی انگلیس وارد شدم هم نشون میده هم باز میکنه.
    دوستان از سایت فری پروکسی / پروکسی بگیرید و با این سایت کار کنید
    یاحق

    1. سلام
      بله این سایت جز بهترین هاست در حال حاضر ، آفروال رو همین طور که شما گفتید اگر بشه و مشکلی بابت تغییر آی پی نباشه عالیه البته دوستانی که زبان انگلیسی رو تا حدی خوب بلد باشند . ممنون بابت نظر شما دوست عزیز .

  53. بله این رو میدونم
    موقع برداشت از این طریق یه ادرس میخواد
    چی روباید وارد کرد؟
    تشکراز پاسخ

  54. faucet hubرو درموقع برداشت که میخواد باید چی وارد کنیم؟ ادرس ایمیلی که توی این سایت ثبت نام کردیم؟

  55. سلام من از این سایت برداشت میزنم ولی خطا میده
    نمیدونم دلیلش چیه
    میگه به دلایل امنیتی

  56. سلام خسته نباشید میگم اگ من ساختمان استخراج اول رو بخرم روزی چند کوین استخراج میکنه؟ و هر ١٠٠٠٠٠کوین چند ساتوشی میشه??

  57. سلام من با گوشی وارد این سایت میشم و در بخش ماینینگ ساختمان اجاره کردم آیا درسته که میگن از قدرت سی پی یو استفاده میکنه؟ آخه مدتی هست سرعت گوشیم کن شده و بعضی مواقع هنگ میکنه

  58. سلام.ممنون از سایت خوبتون.
    یه سوال داشتم ، آیا این سایتم مثل بعضی سایتای دیگه نیاز داره که اول حسابمون رو شارژ کنیم و بعد برداشت کنیم ؟آخه من اگه $ داشتم چه نیازی به این سایت ها داشتم!
    و همینطور سایت SoleBux هم مثل همیناس ؟یعنی برای برداشت نیاز به شارژ حساب داره؟

  59. با سلام
    دوستان گرامی سومین برداشت موفق با سرعت مناسبی از سایت cointiply انجام شد ، می توانید با خیال راحت تری در این سایت به فعالیت خود ادامه دهید .

  60. سلام درود چطور بیت کویین خود را از اینجا ب بلاکچین منتقل کنم آن لطف کنید و تصویری ب جیملی ک ثبت شده بفرستین مننون میشم از شما جناب

  61. سلام ، تو خیلی از سایت ها مثل قسمت offer walls همین سایت به مشکل خوردم، با نه با ای پی ایران جواب میده نه با فیلترشکن ، چطور میشه حلش کرد؟ با vpn و ای پی اختصاصی میشه؟

    1. سلام
      آفرها معمولا برای ایران تحریمه و جواب نمیده و وی پی ان هم قابل تشخیصه معمولا نمیشه کاری کرد مگر با همون آی پیه اختصاصی که اونم می تونه توجیه نداشته باشه مگر اینکه کارتون در حد وسیعی باشه و با چندین سایت کار کنید .

    1. سلام
      از این سایت برای برداشت بیتکوین به دو صورت می تونید عمل کنید به صورت مستقیم در حساب بلاکچین و به صورت مبلغ معادل در سایت واسط Faucethub .

  62. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    در قسمتی که فرموده بودید در سایت که شماره حساب بیت کوینی خودمونو وارد کنیم وارد کردم اما اروری که سایت میده میگه معتبر نیست
    حسابم هم از بلاک چینه و ۱۷۵ تا هم تو این سایت دارم که بایدwithdraw کنه که نمیکنه
    باتشکر از سایت خوب و مفیدتون کاشکی در مورد بقیه ارز های مجازی هم راهنما میگذاشتید چون خیلی ساده و راحت راهنمایی میکنید

    1. سلام
      ممنون
      اگر از صحت آدرس بیتکوین مطمئنید احتمالا ایرا بخاطر عدم رسیدن به حد نصاب برداشت باشه بعد از رسیدن به ۱۰۰۰۰۰ کوین میشه برداشت انجام داد . موفق باشید .

  63. سلام. یه سوال داشتم. قسمت Game این سایت میشه ازش درآمدزایی داشت؟
    یا خیر
    ممنونم و موفق باشید

  64. خسته نباشید.
    داخل این سایت اگر لطف کنید قسمت درامد کلیک یا PTC ADS را بیشتر توضیح بدید. و همچنین با تصویر اگر بگید کجای سایت باید حساب بیت کوین خودمو وارد کنم. تشکر

    1. سلام
      قسمت ads ptc مشابه سایت های کلیکیه کافیه لینک مرتبط با تبلیغ رو کلیک کنید و منتظر بمونید زمانش بگذره بعد مبلغ به حساب اضاف میشه در مورد سوال دوم هم از لینک زیر بعد از ورود به حسابتون تنظیم کنید .
      https://cointiply.com/withdraw

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا